Tapparan yleisömäärät 2021-22

Selvästi halvemmat liput menee hyvin, kun ylös myyty kaikki avatut katsomot täyteen.

5 tykkäystä

Piti itsekin Tampereen visiitin kunniaksi napata paikka tuolta. Hyvä että tuli näin tehtyä, ei noita torstaillekaan paljon ole.

3 tykkäystä

Tämä halpojen lippujen menekki mielestäni alleviivaa aiempaa pointtiani siitä, kuinka dynaamisempaa hinnoittelua tarvittaisiin pysyvästikin osaksi Tapparan lippupolitiikkaa. Ei näissä pienemmissä yleisömäärissä ole kyse vain kiinnostuksen puuutteesta, vaan siitä, että kohtaavatko hinta ja kiinnostuksen määrä.

4 tykkäystä

Siinä dynaamisessa hinnoittelussa on vain iso riski alkaa kusta vakikävijöiden ja vakimaksajien nilkoille. Eli näille ihmisille jotka maksaa vuodesta toiseen kausikortin.

Jossainvaiheessa tulee raja jolloin ei enää hotsita ostaa kausikorttia kun hinta nousee tietyn pisteen yli varsinkin jos on tiedossa että samaan matsiin saattaisi päästä puoleen hintaan vs nykyinen tilanne.

4 tykkäystä

Tämä sama tuli kans ekana mieleen, että kausikorttilaisia en lähtis pissaan linssiin. Jos taas tämän hinnoittelun takia joudutaan tiputtamaan kausikortin hintaa, niin onko se tyhjä penkki sittenkin kannattavampi?

1 tykkäys

Dynaaminen hinnoittelu toimii myös ylöspäin.

1 tykkäys

On erittäin hyvä että nyt pandemian kahden vuoden CMore -kotoilun jälkeen ihmisiä aktivoidaan hinnalla rakaisin katsomoon. Live-matsista pitää uudelleen tehdä tapa ja kulttuuria.

Katellaan syksyllä hintoja - nyt myydään jakkarat täyteen.

9 tykkäystä

Arkipelipäivät, todennäköisesti kolme kotiottelua tällä samalla viikolla ja vastassa Lukko, joka ei suurta uutuudenviehätystä tarjoa. Nämä luovat haastavan asetelman saada väkeä liikkeelle.

Puolivälierät ovat olleet menestymään tottuneelle kirveskansalle (#axenation) muutenkin aina vähän sellaisia, että vain katkaisupelit keräävät enemmän katsojia. Samaa ongelmaa oli siis Hakametsässäkin jo.

Ihan hyvä, että saatiin nyt sponsoreita messiin tukemaan vähän lippukulujen madaltamisessa.

Loppuun vielä pakko todeta, että kyllä se kiekko vaan on parasta paikanpäällä, sillä hallilla näkee ja kokee asioita, joita ei kotisohvalta näe.

Tänään vielä uuden alkushow:n esittely lisäksi. Kyllä 10e on todella kova diili, jolla pääsee maailmanluokan puitteisiin nauttimaan maailmanluokan ottelutapahtumasta ja katsomaan peliä, jossa on panosta.

5 tykkäystä

Mulla olis toimistolle yks toive: yläparvi auki kokonaan eikä tollain lohkoittain!

12 tykkäystä

Torstaina koko parvi auki , näytti nuo nyt avautuneet menneet myös nopeasti.

Tämä siis ehdotus myöskin :joy:

Tuonne kotipäätyyn voisi kyllä sitten lyödä ainakin vitosen lisää hintaa.

5 tykkäystä

Silti tänään vedetään todnäk yksi menestysputken heikoimmista yleisöluvuista.

Edit: menestysputken pudotuspelien avausottelun yleisöluvuista siis.

Eikös Hakiksessa ole ollut 4000 lukemia monasti? En tätä kaikki olosuhteet huomioiden pidä mitenkään huonona.

*Tai minun tämä pitäisi ”tietää”, mutten jaksa nyt kaivaa dataa esiin.

1 tykkäys

Ei nyt sentään.
Joku about 4000 oli yhdessäkin Tappara-Lukko välierässä Hakametsässä.

3 tykkäystä

Päästiin tuolla jopa lehteen. :rofl:

1 tykkäys

Tuossa on kerättynä menestysputken yleisömäärät ensimmäisessä puolivälierässä.
Kerran alle 5k.
@gatecrasher @Tume

11 tykkäystä

Mikäs 2012-2013 oli Hifkiä vastaan kun on ns. eka kausi kun pitkästä aikaa tekemisen meininkiä? Liiga sivut ei itsellä aukaise tuota vuotta ollenkaan. Old sivut ei enää näytä katsojamääriä tai sitten olen vain sokea.

Tuossa TPRn keräämät luvut aikaisemmista. 06-07 oli aika heikko :smiley:

3 tykkäystä

Jos en väärin muista niin lippujen hintoja pidettiin poskettomina ja niitä laskettiinkin sitten?

Oli monesti alle 5000 Hakametsässä. Ja jopa välierässä muistaakseni silloin mestaruuskaudella, joten jos 5500 tänään saadaan, niin se on ihan ok. Muut pelit tulevat vetämään paremmin.