Tapparan yleisömäärät 2022-23

Uskallan väittää, että menee kevyesti.

5 tykkäystä

Vauhdittanee varmasti lipunmyyntiä, jos huomenna on suhteelisen terve kokoonpano saatu jalkeille.

14 tykkäystä

Joo kyllä tässä kohtaa itsekin odotan, että rosteri on terve ja sit lähtee kyl liput ostoon peliin, mutta etenkin näin välimatkan takaa täytyy hetki odotella, kun muutenkin jäi tällä kertaa päätös lähteä melko myöhään, mutta onhan tuo Nokia Arenan 1v bileet kokonaisuudessaan kova spektaakkeli, toivottavasti pöpöt selätetty :muscle:t2:

Aina saa odottaa, mutta pienenä ihmeenä pidän, jos koko rosteri on terveenä ja pelaamassa. Ja nyt muutenkaan joukkue ihan parhaassa iskussa tuskin on. Mikä on enemmän kuin ymmärrettävää.

Mukava silti mennä peliin. Jos nyt itsekään terveenä pysyy.

2 tykkäystä

Joo, vähän väärin ehkä ilmaistu itseltä tuossa sitä siis meinasin lähinnä, että saadaan jalkeille vaadittava, ja peli pystytään pelaamaan eikä tarvitse siirtää, varmasti poissaoloja vielä on, mutta kunhan ei enää aiemassa määrin :sweat_smile:

2 tykkäystä

Miksköhän koko yläkatsomoa voida avata, menis lippuja paljon enemmän.

1 tykkäys

Saattaa meidänkin yleisökeskiarvo lauantain jälkeen olla jo 7000 pinnassa (nyt 6817), kun tavoite oli 6900/ottelu. Kotiderbyjäkin on vielä 2 jäljellä ja luulisi, että ainakin pari 9000-10 000 katsojan muutakin peliä mahtuu loppukauteen.

Hyvältä näyttää Tapparankin osalta siis.

29 tykkäystä

Hyvät naiset ja herrat. ROSTERI ON TERVE! Nyt lippukaupoille kaikki mars mars

18 tykkäystä

Hyvältä näyttää lauantain Jyp-pelin lipunmyynti, juuri itse ostin liput koko perheelle niin pääsi alakatsomoon riville viisi.
En tiedä paljonko on Tappara-Jyp pelin katsojaennätys runkosarjassa mutta uskoisin että lauantaina tulee uusi ennätys

8 tykkäystä

Olisikohan joku 7000 piljettiä nyt myyty? 6500 oli pari päivää sitten. Alakatsomoon on myyty sen jälkeen lisää, mutta yläkatsomoihin ei vielä hirveää menekkiä. Luulisi että noita yläkatsomoita kannattaisi avata lisää.

1 tykkäys

Aamulla Tapparan livessä sanottiin että on myyty alle 7000 lippua vielä.

Mode-edit: Tappara

Noni noni, eiku lippukaupoille pätkis!

Avaisnyt ainakin tuon Tapparan päädyn yläkatsomon kokonaan. Edes.

Mode-edit: Tapparan

2 tykkäystä

On kyllä aika heikosti mennyt lippuja tällä viikolla kaupaksi, vaikka alkuviikosta näytti todella hyvältä.

Onkohan tuolle yläkatsomoiden kitsaalle avaamiselle tosiaan joku erityinen syy? Ehkä @Aapez voi avata aihetta enemmän? Moni kuitenkin ilmeisesti haluaisi ostaa pitkälle sivulle ylhäältä kunnon paikan, kun sen verran usein tätä täälläkin palstalla ihmetellään. Nythän tuolta toiselta sivustalta ei enää kovin hyviä paikkoja ole ollut vapaana.

3 tykkäystä

Jep, kyllä tällaisiin erikoisotteluihin voisi avata koko yläkatsomon, varsinkin kun alakatsomo on jo hyvin täyttynyt. Varmaan siitä vähän tulee kuluja järjestyksenvalvojien muodossa, mutta ei näitä “juhlapelejä” niin usein ole.

Multa on mennyt ohi, mikä juhlapeli nyt on?

Arenan 1-vuotiset.

1 tykkäys
3 tykkäystä

Mä oon kyllä surumielin muistellen vuoden takaista.

Mä odotan innolla tulevaa. Vuosi sitten lähti juna kulkemaan.

10 tykkäystä