Tapparan yleisömäärät 2024-25

Onneksi sentään tajuttiin siirtyä pelaamaan hakametsään kotiottelut niin ei tule niistäkin pelkkää tappiota. Onhan toi varmaan taloudellisesti aika raskas sarja ollut kun tappiota on tullut joka pelistä, kotona ja vieraissa.

Ainakin minä valitsin futiksen mitalitaiston ennen syksyn CHL alkusarjan matsia, ja tuskin olen ainoa. Ilves ei ole minulle mikään mörkö jonka futismatseissa ei voisi käydä. Käyn oikein mielelläni. Tapparan matseihin tullaan myös Valkeakoskelta ja kun Haka on pitkästä aikaa kunnolla mitalitaistossa kiinni ja vastassa vielä Ilves niin moni menee mielummin Tammelaan kuin Hakametsään. Tapparan ehtii nähdä vielä kymmeniä kertoja tähän kauteen.

8 tykkäystä

Ehkä lähes neutraaleilla ihmisillä, jotka hakevat vaikka kaveriporukalla tekemistä illaksi, tulee valittua mielummin tuo ilves-haka vs Tapparan CHL-peli Hakametsässä.

9 tykkäystä

Tiedän joitakin Tapparafaneja, jotka seuraavat ja kannustavat Hakaa,
mutta tiedän myös monta Tapparafania, jotka ovat futiksessa Ilveksen miehiä (mm. minä itse).

2 tykkäystä

No varmasti mitalli ja eurokamppailu Veikkausliigassa kiinostaa Tampereella, kun kaksi Pirkanmaalaista seuraa kohtaavat toisensa. Meidänkin leirissä on paljon futis Ilveksen ja Hakan seuraajia niin melko helppo valinta heille, kun jääkiekkoa ehtii myöhemmminki nähdä.

Lauantaina on myös pesäpallon Manse-Sotkamo ottelu joka vie katsojia.

Ja Pyry-LeKi, joka vie kaksi :rofl: Toki lainaamme kausarit eteenpäin.’

1 tykkäys

Lauantaille toki luvattu kovasti vesisadetta niin kaikki vaan katsomaan kiekkoa.

Mitäs veikkaatte SaiPa/Ifk pelien yleisömääriksi? Mihin lukuihin olisitte tyytyväisiä

• Baseline (+ 3000)
  • Raipen paluu kotiin (+ 2000)
  • SaiPa + tiistai ¬ marraskuu (2000 + 2000 - 4000= +0)
  • Uuden alkushow’n ensiesitys (+ 4000)
  • Cowabunga-tarjous (kaikki kertaa 2 miinus baseline)
    = 15 000
11 tykkäystä

Huomenna tulee kyllä todella alhainen katsojamäärä. Päästäänkö edes 5000?

4 tykkäystä

Juu näyttää kyllä huonolta. Tiukkaa tekee se viistonnia. Eikä perjantain IFK-pelikään ole kummoisesti myynyt.

1 tykkäys

Kausareita taitaa olla myyty hyvin, olisko 3500, eli se on niin sanottu pohja. Yli 5000 ei SaiPa taida mennä. Hifk-pelikin alkaa harmillisen myöhään ja sen näkee telkkarista.

1 tykkäys

Nyt kyllä vähän luulen, että jollain tapaa puojaat, mutta mistä näistä tietää.

Itse ajattelin tällä viikolla olla isosti läsnä Saipa-pelissä, mutta IFK jää väliin, koska se on meiksille liian main stream.

Eli ti +1 ja pe -1.

Tuskin. Tappara olisi varmasti mainostanut kaikkien aikojen kausarimyyntiä jos se pitäisi paikkansa. Alle 3000 kausaria oli Tapparalla esim viime vuonna.

Edes IFK ei aina vedä syksyisin. Toissa kaudella taisi olla kanssa syysmatsi IFK:ta vastaan mihin saatiin joku 5000 katsojaa.

Tapahan se on tämäkin saada katsojia.

Urheilulehden ennakossa oli muistaakseni viime kauden määränä 2700 myytyä kausaria ja tälle kaudelle taisi olla sama tavoite.

Ja Hakametsässä lauantaina jaettiin fanituoteostosten kylkiäisinä lippuja Saipa-otteluun. Kaikki keinot käytössä.

1 tykkäys

Nopeasti laskin noin 3000 harmaata paikkaa jostain loppukauden pelistä. Voi heittää parisataa johonkin suuntaan, mutta tuota tasoa lienee kausareiden määrä tai sitten joitakin paikkoja varataan valmiiksi jostain syistä. Seisomakatsomo oletuksena aika kausaripainotteinen. Ei siis yllä 3500:n.

Aro sanoi muistaakseni Kirvescastissa (sanoi siis varmasti, en vain muista missä :smiley: ) että jossain alle 3000 pyörii kausariluvut.