DNA-kaupasta tänään kysyin ja heillä ei ollut tarjota laitetta mun tarpeeseen.
Heillä ei myöskään ollut tarjota ylimääräistä reissudataa mun liittymään.
Edittiä. Hakusessa siis laite mihin voin tökätä paikallisen prepaidin ja vetää sillä pari viikkoa, tai ainakin niin kauan kun dataa riittää.
EU:n ulkopuolella kyllä suosittelen ihan paikallista liittymää dataa varten. Toinen vaihtoehto on ottaa suomalainen liittymä ja tilata siihen reissupaketti käyttäen sitä reitittimessä. Tämän ainoa ongelma lienee se, että reissupaketit on datassa luokkaa 1GT.
Ainakin Telian kautta - toissa kesänä kun tilasin eli muutin Spotifyn Perhe Premiumiksi se aktivoitui välittömästi toimimaan.
Oliskohan kyseessä siis jokin operaattorikohtainen juttu. Onko tuo suoraan Spotifyltä?
Mistä pääsee poistamaan Windows Storen väliaikaisia latauksia? Sea of Thievesin lataus herjaa virhettä koko ajan, niin parempi varmaan poistaa se lataus kokonaan ja vetää ihan uudestaan puhtaasti.
Kuulkaas foorumilaiset, pätkiikö teillä Aamulehden videohaastattelujen ääni? Esim nyt Karjalaisen haastattelu jossa vasen kanava pätkii puolet ajasta, oikea toimii kyllä. Ei kuitenkaan youtubessa
etc humaa vastaavaa.
Juurikin Karjalaisen haastattelussa haastattelijan puheenvuorojen aikana kuulosti, että puhe tuli välillä vasemmasta ja välillä oikeasta. Vaihteli jopa useita kertoja saman virkkeen aikana, mikä oli tosi ärsyttävää. Vika on videossa.
Joo, siis olen muuttamassa taloon jossa Elisan/Saunalahden Taloyhtiölaajakaista. Elisan sivuilla kun käy aktivoimassa liittymää niin kyselee jostain päätelaitteesta. Onko tuollainen pakollinen? Eikö johto seinään riitä?
Jos on kaapelimodeemiliittymä niin ei. Koska data kulkee kaapelia (ei puhelinpistorasiasta) pitkin niin sun pitää laittaa tuo laatikko väliin.
Kaapeliliittymätapa edellyttää kaapelimodeemin käyttöä. Modeemi kytketään antennirasiaan ja tietokone modeemiin erkkokaapelilla tai wifillä. Mikäli samaan antennirasiaan kytketään televisio tai digiboksi, on käytettävä haaroitinta jakamaan signaali molempiin laitteisiin. Joskus noita haaroittimia on myös sellaisia joissa on singlaanin vahvistin. Voi tarvita vanhoissa taloyhtiöissä.