Noo, kai sen aikavyöhykkeen voi valita, mutta luulisin, että tämän pitäisi pystyä skippaan. “Exit”, “close”? Voit toki vetää wizardin loppuun ja katsoa mitä tapahtuu. Purkin voi aina resetoida, jos jotain menee “rikki”.
Skippasin. Ja skippasin internet configution kohdan, sitten olen kohdassa wireless setup. Tämä on ensimmäinen ikkuna missä näen tuon nykyisen salasanani, jonka haluaisin vaihtaa helpompaan. Vieläkö painan next?
Hmmm, onkohan tämä kaikki edelleen osa jotain pika-asennusta. Voi sen salasanan varmaan tähänkin kohtaan vaihtaa. Tuskin aiemmat valinnat hallaa tekevät, jos ne tallentaa. Jos siinä jossain kohtaa on “autoconfiguration” täppä päällä, se pois.
Tähän salasanaan pitäisi pystyä palaamaan kuitenkin myöhemmin. En ihan ymmärrä, miksi se tuputtaa tätä pika-asennusta.
Voit varmaan vaihtaa halutessasi myös verkon nimeä esimerkiksi Tappara-aiheiseksi.
Mä olen menettänyt punaisen langan jo tovi sitten. Voit varmaan painaa “close”. Sen pitäisi googlettelun perusteella mahdollisesti tallentaa asetukset tässä kohtaa.
Jos se vieläkin latailee, varmaan kannattaa iskeä kiinteästi kiinni koneeseen. Kun tässä pohdiskelen, muistelisin, että omassa masiinassa langattomasti tuota salasanaa ei välttämättä pystynyt vaihtaan.
Joo, vähän meni pallotteluksi. Oletin, että olisi ollut simppelimpi keissi. Tuolla modeemimallilla kun tuntuu tulevan vähän eri näköisiä käyttiksiä, kun yrittää tietoa hakea. Sitä vanhaa Zyxeliä ja sitten ilmeisesti uudempaa.
@Kilo otti hienosti koppia mun aloituksesta. Ollaan selvästi saman ammattiryhmän henkilöitä.
Mutta ei mitään yksityisviestejä. Minä haluan nähdä kuinka tämä päättyy.
@Oijennus onko tuo Soneran kautta hommattu purnukka?
En minä mitään kiukuttele . Antaa mennä vaan. Lähestymistapaa ongelmaan ihmettelin, kun ainahan noissa on pika-asennus ohjeet (jotka itse heitän suoraan roskiin). Ja niistä digitaaliset versiot netissä.