Jäykistä se sähköputki rimalla, ilmastointiteipillä, rautalangalla?
Olen sen verran vanha käyrä että tv:n katseluun kuuluu tekstitv:n räplääminen. Nyky LG:ssä tuo aukeaa ihan liian hankalasti valikosta. Voiko tuohon asettaa mitään pikanäppäintä?
Onko sulla normi vaiko taikakaukosäädin? En ole Lg asiantuntija, mutta pitäisi siinä olla text painike jolla sen saa nipsnaps auki, tai taikakakessa se numero 123
Ysin alapuolella nappi jossa kolme pistettä. se avaa valikon jotan pitää rullata alas kohtaan teksti. aivan liian hankalaa.
Mulla on LGn töllöön tavallinen ja taikakaukosäädin. Molemmissa on näppäimet joissa lukee text.
Joo, sori. Olin juuri kirjoittamassa että olin itse vähän yksinkertainen koska kirjoituksessani ei ollut mitään neuvoa
Koitin omasta säätimestä löytää jotain muuta keinoa kuin toi text nappi, katsoa teksti-tvtä, mutta en löytänyt. Saiskohan tossa sun säätimessä lisättyä teksti-tvn tohon quick access valikkoon? Siihen saa ainakin kanavat ja netflixit ym lisättyä.
Juu, kanavia sinne voi lisätä mutta muuta en osannut. Ehkä mun pitää tyytyä vaihtamaan huonetta kun alkaa tekstari himo
Itse katson ylimääräiset asiat puhelimesta tai tabletista töllöä tuijottaessa, mutta ilmeisesti ei sovi omaan pirtaasi?
Juuri näin, esim pelin aikana puhelimsta textitv:sta (mikä mulla puhelimen etusivulla suosikeissa) voi vilkuilla muiden pelien tilanteita. Helppoo kuin heinänteko.
En etsi ratkaisua tähän “ongelmaan” vaan selitystä ilmiölle. Sillä uskon että ratkaisua ei ole.
Kuvaus ongelmasta.
Minulla on telkkari kytkettynä optisella piuhalla vahvistimeen. Ja siinä on 5.1 kaiutin järjestelmä kytkettynä. Äänen voimakkuutta säädän siis vahvistimen kaukosäätimestä. Katson tvstä normi kanavia ja sitten netflix ja cmore appeja. Äänen voimakkuus vaihtelee merkittävästi riippuen siitä mitä katson. Tv kanavien välillä ei ole eroja. Mutta noiden appien ja tv kanavien on. Tässä esimerkki voimakkuuden. Eivät ole desibelejä vaan lukema mikä näkyy vahvistimen vol kohdasta. Eli jos tv asennossa sopiva on 20. On se sopiva cmoressa 25 ja netflix 15. Ongelmaksi tulee tuo jos siirryn cmoresta netflixiin enkä muista tiputtaa volumea 10 pykälällä niin basso jysähtää niin että melkein tulee huono housuun.
Onko palstalaisilla käsitystä mistä noin isot erot lähteiden välillä johtuu?
Oli tuossa nopeahko sähkökatkos kotona ja näyttäisi siltä, että telakka otti tuosta itseensä ja sanoi sopimuksen irti. Onneksi tietokone, näyttö ym. kalusto säilyi ehjänä.
Täytyy käydä jossain välissä ihan oikealla konttorilla varastamassa joltain itselleni uusi telakka.
Omalta kohdalta ongelmat loppuivat toistakymmentä vuotta sitten, kun virtapiikki rikkoi pöytäkoneen virtalähteen. Hommasin virtasuojan ja samalla poistui tilanne, jossa tallentamattomat työt menetettiin virtakatkoksen takia.
Eikä edes kovin kallis ratkaisu.
Mulla meni joskus useita modeemeita pas2.
Samoilla eväillä rupesivat kestämään.
Täältä siis ääni tuolle ehdotukselle!
Meillä töissä telakat otti itseensä kanssa sähkökatkoista viime kesänä. Luultiin et meni rikki. Mutta lähti sillä toimimaan kun otti virtapiuhan telakasta pois riittävän pitkäksi aikaa.
Tässä on oikea ratkaisu. Eilen ei millään lähtenyt toimimaan ja vedin jo koko laitteen irti. Olin tänä aamuna lähdössä “varkaisiin”, mutta päätin kuitenkin yrittää vielä ja hoplaa. Telakka toimii ihan normaalisti.
Turha taistella toimimattomuuden kanssa jos kaista ei riitä?
Millaiseen videolaatuun nettiyhteytesi riittää? Näin selvität asian
Ooklan ilmainen ja suosittu nettinopeuden testisovellus Speedtest sai päivityksen iPhonessa, 9to5Mac kertoo. Versio 4.3 lisää uuden testin, joka yleisen nettinopeuden sijaan keskittyy mittaamaan videoiden suoratoistoa eli striimaamista.
Toimintoa ei vielä ollut Speedtestin viimeisimmässä Android-versiossa, jota IS Digitoday kokeili. On kuitenkin oletettavaa, että Android-versio seuraa perässä ennemmin tai myöhemmin. Aikataulusta ei tosin ole tietoa.
Auttakaa nyt kun alkaa jo hermo kiristyä. Lenovo thinkpadissa on sim kortti kiinni mutta yhteys ei synny (on syntynyt aiemmin). Sim kortti on tarkistettu ja se sekä liittymä kunnossa. Kun avaan yhteys sivun niin ilmoitus Telia LTE ja yhteys katkaistu. Kun klikkaan yhdistä niin tuohon tulee että matkapuhelinverkko ja ei signaalia. Oman ymmärryksen mukaan jokin asetuksissa nyt poikittain.
Moi! Suosittelen kokeilemaan verkkoasetusten nollausta tabletin asetusten kautta. Tämä yleensä auttaa ongelmaan. Tarpeen mukaan tässä voisi kokeilla myös tehdasasetusten palautusta, jos tuo ensimmäinen ei ratkaise asiaa. //TeliaPartio