Tekoäly ja sen eri sovellukset

En tiedä sopisiko tämä ennemmin tähän ketjuun, vai “Palautetta kanssakeskustelijoille” ketjuun. Menkööt nyt tähän, ku ei niinkään kohdistu käyttäjään, vaan enemmänkin ilmiöön. Kyseessä siis tämä kohta postauksesta:

Tarviiko tämmösiin asioihin nyt oikeasti tekoälyä? Jotenkin itelle vähän vieras ajatus. Ja siis ei tosiaan nyt ole henk. koht. kritiikkiä @Kukka95 kohtaan.

2 tykkäystä