En tiedä sopisiko tämä ennemmin tähän ketjuun, vai “Palautetta kanssakeskustelijoille” ketjuun. Menkööt nyt tähän, ku ei niinkään kohdistu käyttäjään, vaan enemmänkin ilmiöön. Kyseessä siis tämä kohta postauksesta:
Tarviiko tämmösiin asioihin nyt oikeasti tekoälyä? Jotenkin itelle vähän vieras ajatus. Ja siis ei tosiaan nyt ole henk. koht. kritiikkiä @Kukka95 kohtaan.