Telia TV: Sisältö, selostajat ja studiotiimit

@TeliaPartio, tuus ny itte selittään

Pahoittelut! Tässä oli pientä hässäkkää äänien kanssa, mutta juuri asiantuntijat saivat myös selostuksen toimimaan, eli homma kunnossa.

Mukavaa kiekkoiltaa kaikille!
//Niko

4 tykkäystä

Kuuluuko kellään äänet? Mulla on ihan mykkänä. @TeliaPartio

Kuuluu ainakin Kärppä-kanavalla.

Edit. Korjataan et Alkion tulo sekoitti pakan. Eli hallissa taas jtn ongelmia :smiley:

Joo, auttoi kun käynnisti pelin uudestaan

Lähetyksessä äänet ja kuva ei täsmää.

Analyysia studiosta, kun ruudussa pyörii kokoonpanot. Sitä ennen Jantta-remix.

No nyt taitaa ollakin?

Pohtivan eilinen kommentti.

2 tykkäystä

Varmaan sen NHL, AHL, ECHL, what ever kaljaliiga kommentin suhteen.

3 tykkäystä

Sanoiko Sean jotain, joka poikkeaa normaalista pelianalyysipuheesta. Käytti kenties väärää termistöä tai meni puhumaan jotain todella köykäistä, jossa vähätellään fläppitaulun merkitystä ja nostetaan yksittäisen pelaajan kykyä ja flow tilaa. :joy:
Suomessahan et ymmärrä mitään jääkiekosta, ellet käytä näitä puhkikuluneita fraaseja tai valmiita analyysejä puheesi pohjana.

3 tykkäystä

Väitti, ettei Kärppien viivelähdöt toimisi edes ECHL:ssa. Sävy oli niin sovitteleva, että luulin Johtavan päästävän läpi sormien.

1 tykkäys

Ennemminkin Suomessa normaalia on puhua itsestäänselvyyksiä näissä jääkiekkostudioissa.

Mitään varsinaista pelianalyysipuhetta ei edes käydä. Ellei sitten sitä lasketa, että osa Telian porukasta ajaa omaa agendaa.

Edit: Sean on onnistunut mielestäni ihan ok lähtökohtiin nähden. Ja eihän Telia edes luvannut mitään pelianalyysejä. Lupasivat viihdettä.

Täytyy kyllä sanoa, että kylmiltään selostushommiin joutunut Olli Eronen hoiteli selostuksen miltei kiitettävästi! Olipa miellyttävää selostusta

7 tykkäystä

Mun mielestä ehdottomasti Telian voitto siinä, että hän on jopa parempi kuin se varsinainen selostaja, joka olisi ollut Waheeb (?) Waheebia ei saisi päästää yhtään Kärppien peliä selostamaan.

8 tykkäystä

Jotain gonahtamista on Waheebilla tullut, mies keräsi suuria määriä kehuja viime kausina. Olen kyllä puolueellisuudesta Kärppien kohdalla samaa mieltä.

Pieni tauko tekisi Waheebille hyvää. Kyseessä on kuitenkin mainio selostaja, omasta mielestä. Tänä kautena näkyy minusta vähän väsymystä selostuksissa.

1 tykkäys

Joo - vähän on Ritarin vikaa. Mun mielestä Telialla on ihan hyvä selostajakattaus ollut tällä kaudella. Waheeb on oikeasti kanssa hyvä selostaja, mutta juuri tuo puolueellisuus Kärppiä kohtaan tekee yleensä siitä jonkinlaista pakkopullaa.

4 tykkäystä

Eikös Sebu ole ihan Kärppien hovitoimittajakin ollut joskus?

Ihan noin yleisesti kysyn, että onko Telialla muita sopimusselostajia kuin Alkio ja Sebu? Muut taitavat olla enemmän tai vähemmän freelansereita eri paikkakunnilta? Jantta on ehkä paras siinä, että jaksaa innostua kaikkien tekemistä maaleista ja itse pelistä, kun taas Sebulla puskee väkisin kärppäläisyys hieman läpi. Mainittakoon kuitenkin, että paljon pahempiakin tapauksia löytyy. Välillä pelien selostusten kuuntelu on järkyttävää tuskaa, koska se selostajan tuska välittyy kotikatsomoihin saakka jos hänen suosikkinsa ei suorita.

Bonussektorissa seisoo Saaren Osku joka ihan aidosti on hyvä selostaja mihin tahansa peliin. Joskin voisin kuvitella olevan kohtuullisen kiireinen kaveri noin yleisestikin, eikä siksi läheskään aina edes saatavilla.

Mun mielestä Saari on aika omassa luokassaan tällä hetkellä. Alkio on kanssa loistava, mutta pikkuisen jutut on sitä samaa aina. Loistava kiekkomies, joka vaatii vierelleen hyvän asiantuntijakommentaattorin. Saari on selvästi paras stand-alone.

7 tykkäystä

Saari on myös omasta mielestäni paras noista Telialla.

Mutta mielelläni kuuntelisin Linkkiä Telialla Tapparan peleissä. Ja nimenomaan omana itsenään värilaseilla varustettuna. Ainakin olisi fiilistä peleissä. Tosin muiden joukkueiden fanit ei tykkäisi varmaan.

7 tykkäystä

@TeliaPartio Miksi ”kanavaa” pitää vaihtaa pelin jälkeen katsoakseen post game studiot?

10 tykkäystä

Hah! Ikinä en ole muuten “kääntänyt kanavaa” pelin jälkeen. Aina sen ärsyttävän tunnusmusiikin kohdalla sammuttanut lähetyksen. En ole edes osannut ajatella, että lähetys voisi jatkua jossain. Ylipäätään vain yhden kerran olen katsonut Liiga-kanavaa.