Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Chatin kautta onnistuu heti, ainakin arkisin. Luultavasti näin viikonloppuisinkin jos chat on auki.

No menin omiin tietoihin ja kanavapakettiin. Tilasin sitten liigan, mutta hämäsi vain ettei ollut mitään että päivitä seuraavaan. Noh eikö tuo nyt homma selkeä ole Telian päässä, ettei tule kahta laskua joukkueesta ja liigasta…

Ja tuo bottichatti on perseestä…

Sinuna kävisin katsomassa vielä “omista tiedoista” näkyykö siellä tällä hetkellä voimassa yksi vai kaksi liigapakettia. Jos paketteja on kaksi niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin korjataan homma kuntoon. Passin vaihto tehdään aina aspasta, joten luulenpa että itse tehtynä siellä raksuttaa laskut kahdesta eri paketista.

Botin käyttöön sellainen vinkki että vastaa ensimmäisellä kerralla “Ei mikään näistä, arvaa uudelleen” ja sen jälkeen pääsetkin valitsemaan “Avaa chat asiakaspalvelijalle” jolloin keskusteluikkuna avautuu.

//Merja

1 tykkäys

Ainakin tuolla kanavapaketti osiossa näkyy olevan vain yksi 24.90€ liiga paketti. Noh jos tullee laskua kahdesta niin palaan asiaan.

Mitenkä saadaan E-laskuksi toi Telia-TV Liigapaketti? Oon pari kertaa Danske Bankille viestiä asiasta laittanut ja aina vaan tulee sähköpostiin lasku. Kertoivat että vika on Telian päässä.

2 tykkäystä

Telian seikkailuja osa xxx. Kauden alussa otin Tappara-passin ja marraskuussa sitten ajattelinkin, että muidenkin joukkueiden pelejä olisi kiva kurkkia. Noh, netissä oma toimisesti se päivityshän ei onnistunut ja siitä seikkailusta kirjoittelinkin jo aiemmin.

Hommahan jatkui siten, että Telian asiakaspalvelijan päivitettyä joukkuepassin Liiga-passiksi ilmestyi laskulle haamuveloitus rinnakkaisesta liigapassista. Ei siinä mitään, yhteys asiakaspalveluun, hetki päämäärätöntä ihmettelyä asiakaspalvelijalta ja sitten homma kunnossa. Paitsi että seuraavassa laskussa sama homma. Uusi soitto asiakaspalveluun ja kaveri lupasi, että nyt homma on kunnossa. Kiva.

Lauantaina Telia-TV auki ja pelit pyörimään, paitsi että joka pelistä palvelu pyysi edullista yhdeksän euron korvausta. Soitto asiakaspalveluun, paitsi että sehän oli jo suljettu. Sitten hetki pään raapimista ja keksin kokeilla chattiä. Chatin kautta selvisi, että koko tilaukseni oli katkaistu. Sinänsä ihan kiva, eipä tulisi tuplalaskua. Noh, asiakaspalvelija sai sitten paketin tulille, että ehdin saada lähetykset pyörimään ensimmäisellä erätauolla. Kiva.

Maailman mittakaavassa tämähän ei kovin valtava kriisi ollut, mutta näin kuluttajana nykymaailmassa, jossa isolla osaa palvelutarjoajia esim. tilausten muutokset onnistuu omatoimisesti ja laskutkin saadaan kohdilleen, tämä tuntui hieman turhauttavalta.

Miten on @TeliaPartio, jos Telialta löytyy joku jota asiakaskokemus kiinnostaa, niin välittäisittekö terveiset eteen päin.

12 tykkäystä

Kiva lukea, että muillakin on välillä tällaista. Yleensä se olen minä, jolle näitä sattuu :wink:

Oliko saatteena perusteluita miten tuohon 2,5e oli päädytty?

Kolme kertaa yrittänyt itse laittaa laskun E-laskuksi ja nyt soitin Telian asiakaspalveluun laskua maksaessa jotta neuvoisivat.
Kun nettipankissa teet sopimusta maksamisen jälkeen niin pitää vaihtoehdoista valita “koontilasku”, syöttää pyydettyihin kenttiin laskusta löytyvät yksilöintinumero ja olikohan asiakasnumero.
Mielestäni olen tätäkin vaihtoehtoa kokeillut mutta nyt tein ohjatusti. Jännätään taas ensi kuuhun kuinka käy.

1 tykkäys

Olinkin aikeissa vaihtaa Tappara-passin Liiga-passiksi. Antaa olla. Nyt ainakin pelaa ja lasku tulee vain siitä mitä tilaa. Ei jaksa alkaa säätämään.

E-laskun kytkentä hieman vaihtelee riippuen mistä tuotteesta tai palvelusta on kyse. Sivuiltamme löytyy varsin hyvät ohjeet, joilla homman pitäisi onnistua :slight_smile:

// Ilari

Tässä on mennyt homma aika pahasti vihkoon. Muutos onnistuu kyllä itsepalveluna telia.fin kautta, mutta tällöin vanha paketti pitää ensin irtisanoa ja vasta sen jälkeen tehdä tilaus uudesta paketista. Tässä on meillä kieltämättä kehittämisen paikka.

Välitän terveiset eteenpäin. Kiitos palautteesta ja pahoittelut aiheutuneesta säädöstä. Toivottavasti kaikki on nyt kuitenkin kunnossa.

// Ilari

Mistä sait tietää hyvityksestä?

Ei tuo edes ole “niin paha”. Jos on vaikka 25 euroa maksava Liiga-paketti ja kuukaudessa vaikka 30 päivää, niin tuo vastaa noin kahta päivää. Muistelisin, että Ruudulta tuli myös muutaman päivän hyvityksiä. Niistäkin saatiin joskus soppaa keitettyä, kun muistaakseni päiviä tarjottiin jääkiekkokauden jälkeen, jolloin hyöty about nolla.

2,5€ on sentään selvää rahaa, eikä yksi päivä pesäpalloa Ruudun tyyliin.

3 tykkäystä

Joo ei yhen illan takia pitäis saada kuukautta puoleen hintaan :smiley:

No en tiedä, jonkun Tapparan pelin missaaminen saisi minut repimään perseet ja verkkarit.

Suutuin jo pelkästä ajatuksesta. Vaadin Telialta hyvitystä.

6 tykkäystä

Ite en ollu edes ruudun ääressä ja hain hyvityksen :smiley:

1 tykkäys

Tuoreimmassa laskussa oli vaan, että hyvitykset -2,5€. Ei mitään selitystä enempää.

1 tykkäys

Ankarasti paheksuisin moista toimintaa, jos en olisi itse syyllistynyt lähes samaan.:joy::joy:

1 tykkäys

Sama kaks ja puol euroa tuli mullekin hyvitystä.
Onneksi ei joutunut ihan hirveästi jumppaamaan tuon rahan eteen.:grin:

1 tykkäys