Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Tarkotan ihan yleisesti Telian laskutusta…en tätä yksittäistä tapausta.

No ei yhtään paskemmin olisi voinut tuota preseason passihommaakaan tehdä. Miksi sellainen pitää erikseen aktivoida? Kauhee määrä hommia ja työtä tehty nyt tuon selvittelyyn, kun on niin sekava. Tällainen palaute täältä. :angry:

9 tykkäystä

Aktivointi sinällään oli helppoa, mutta ei täältäkään ymmärrystä heru siihen että miksi se tosiaan pitää aktivoida kun tilaus on jatkunut kauden jälkeen kuitenkin katkeamatta. Eletään kuitenkin tätä aikaa ja en usko että olisi ylitsepääsemätöntä laittaa asetuksia niin että kaikki jotka on liiga tai joukkuepassin ostanut näkisivät samalla harjotuspelit ilman erillistä säätöä.

2 tykkäystä

Onko? Täällä tehtiin jo uusia tunnuksia ja ei näy, tuskin on edes ilmasta enää vaikka näkyisi. En muista, koska viimeksi olisi vituttanut näin paljon.

Siitä on jo sen verran aikaa etten tarkasti muista, mutta jotenkin sieltä telian sivuilta joko joukkuepassin tai sitten ihan preseason passin kautta menin ja aktivoin sen. Hinta oli tai sitten muuttui ennen tilauksen lähtemistä 0euroon. Voi olla että löysin vain tuurilla heti oikeaan paikkaan, mutta omalla kohdalla se oli kyllä onneksi helppoa.

Laskutus alkaa syyskuun alusta, että ei koko preseasonia näe ilmaiseksi vaikka Telia niin antaa ymmärtää mairkkinoinnissaan.

Minä en ole katkaissut tilaustani missään vaiheessa. Eikä minua kiinnosta juurikaan nuo pre-season matsit, kun ei kerran Tapparaa niihin näkyviin saatu.
Kun aikanaan runkosarja alkaa, niin näkyykö minulla Tapparan pelit vai pitääkö minun aktivoida tilini jotenkin vai lähteekö suoraan toimimaan? @TeliaPartio
Ja jos pitää kikkailla, niin miksi?

Mää mitään ole aktivoinut,viime viikolla tuli tekstari;pre-season höntsät aktivoidaan Telian puolelta. Ja kyllä tossa töllös pojat painaa…

Jos sulla on Liiga- tai Joukkuepassi voimassa, niin pelit alkavat näkymään automaattisesti, eikä mitään kikkailuja tarvita. Ainoastaan tuo Preseason-passi piti käydä aktivoimassa itse.

// Ilari

4 tykkäystä

Jätin Pitsiturnauksen välistä kun piti joku aktivointi käydä tekemässä. Tuo ei heti puhelumella onnistunut ja sitten muutuin ärsyttäväksi neljävuotiaan tasolla käyttäytyväksi asiakkaaksi ja aloin murjottaa.

Mahdollisten tulevien harjoituspelien osalta kysyn tässä vielä:

  1. Missä tuo aktivointi tehdään?
  2. Miksi tuo aktivointi pitää tehdä?
  3. Onko todella niin että Tapparalta ei näytetä yhtään harjoituspeliä?
4 tykkäystä

Laitetaan vastauksia eli:

  1. Telian Chat auttaa tai sitten omatoimisesti:

https://yhteiso.telia.fi/t5/Liiga-ohjeet/Nain-naet-Liigan-Preseason-ottelut/m-p/190782?utm_source=some&utm_medium=social&utm_campaign=aspa&utm_content=someid_AS10110&utm_term=100

Telian Chat löytyy:

Jos ei heti lähde toimimaan, niin uudelleenkäynnistys voi auttaa:

  1. Vain Telia osaa vastata tähän…

  2. Tapparan harjoituspelejä ei näy Telian kautta, mutta valtio tulee apuun ja mm. VeikkausTV näyttää ne:

9.8. Ilves–Tappara (Veikkaus TV)
10.8. Tappara–HIFK/SaiPa (Veikkaus TV)
21.8. Tappara–Lukko (VeikkausTV)

(Edit. SolidSport.com kautta voi myös katsoa lähetykset maksullisena ja todennäköisesti myös VeikkausTV:tä paremmalla laadulla?).

Olipa hyvä, että tein sopparin Veikkauksen kaa enkä jatkanut Telialla😁

5 tykkäystä

Olis taas täytyny malttaa katsoa ensin tätä palstaa kesän jäljiltä, kun Tampere Cupin takia kävin Telian preseasonpassin aktivoimassa😂
Ois voinu jo Telian spostissa lukea, että ei kannata Tapparafanin vaivautua…

Hei posin kautta! Aina voit kuitenkin käydä katsomassa, mitä tekee Lukko & Kalpa & JYP ja muut sympaattiset suomalaiset joukkueet :wink: Ei se oo niin justiinsa, vaikka Tappara-fanit ei saa mitään vastinetta passilleen.

Olennaisin asia tulevaisuutta silmällä pitäen: irtisanokaa passinne heti, kun mahdollista ensi kaudella. Ainoa tapa vaikuttaa on se, että äänestetään lompakolla. Tuo Preseasonin toteutus on niin hävettävä Telialle, että oikein meinaa itkettää itseänikin. Ensin koko kausi mainostetaan pysyvää kameramäärää eri Liigahalleissa, mutta eivät ne osaa niitä kameroita käyttää ennen kuin kausi alkaa.

Rehellinen vastaus: Telia ei jatkoon.

Muutenkin meinaa olla harjoituspelit sellaisia, ettei ne nyt muutenkaan erityisemmin napostele. Telialla lievähkö yliarviointi tuotteen laadusta, kun näyttäisi kommunikoinnin perusteella olevan ihan aitoa uskoa siihen, että preseasonilla kiinnostaa muiden pelit. Harjoituspelit kiinnostaa aika vähän - ja sekin vähän, joka kiinnostaa suuntautuu aika vahvasti omaan jengiin ja vahvistuksiin. En tiedä, onko se enemmän surullisen vai tosi surullisen välimaastossa, että Telia ei ymmärrä, miksi asiakkaat näitä katsoo.

17 tykkäystä

Kyllä on hirveät kitinät taas saatu aikaan muutamasta höntsypelistä.

5 tykkäystä

Aivan hirveä kitinä? :slight_smile: Olen kanssasi hieman eri mieltä. Toki jokaisella asiakkaalla on täysi oikeus omaan mielipiteeseensä ja tyytyväiset asiakkaat luonnollisesti ovat tyytyväisiä asiakkaita.

Sen sijaan pidän kyllä täydellisenä riman alituksena Telialta sitä, että he eivät näytä yhtäkään Tapparan peliä preseasonilla. Itse en tuosta passista maksa, joten minulle tuon pitäisi olla yksi lysti, mutta Liigassa, jossa on 15 joukkuetta niin kyllä jossakin on mennyt aika pahasti pieleen, jos HPK esiintyy 80 % kaikista treenipelistä ja Tapparalla ei tipu pelin peliä.

Jos preseason olisi ilmainen, en jaksaisi nähdä tällaista vaivaa asian vuoksi. Kyseessä on kuitenkin palvelu, josta myös osa Tappara-faneista on maksanut. Preseasonia varten pitää maksaa passista riippuen puolet syyskuusta enemmän (25 € passilla siitä tulee jo se 12 €) ja maksat vielä toukokuussakin 5-10 € enemmän kuin pakettinsa lopettava. Asiakas on kingi ja jokainen vastaa omasta rahapussistaan.

Otan kuitenkin tehtäväkseni kritisoida touhua niin kauan kuin asiakasta veloitetaan 15-20 € tyhjästä, jolloin vastineeksi ei tule edes sitä yhtä peliä. Tää on ihan sama asia kuin se, että HPK:n fanit on saanut litran maitopurkin kaupasta, kun taas Tappara-fanit eivät saa kaupasta kuin tyhjän purkin maitoa. Jos kaikki kauppiaat toimisi näin niin kyllä se aika ikävältä tuntuis sielläkin.

18 tykkäystä

Pakko sanoa, että hieman taas kismittää. Kävin tuossa toissa viikolla Telian liikkeessä, kun mainostivat Liigaa loppuvuodeksi 10€/kk ja 4G-liittymää 14,95€/kk (rajaton netti maksiminopeudella).

Kuinka ollakaan 4G-liittymän ottaminen oli ilmoitusluonteinen juttu, vaikka minulla on sama liittymä tälläkin hetkellä. Siihen vaan lyötiin etuhintaan vuosi lisää. Sen sijaan tuon Liiga-tarjouksen olisi saanut vaihtamalla minkä tahansa liittymän Telialle. Pitäisi siis marssia kilpailijan puheille ja vaihtaa liittymä muualle yhdeksi päiväksi, jotta saisi Liigan kympillä kuussa. Ärsyttävää veivaamista. Ugh.

5 tykkäystä

On kyllä melekosta venkoilua ja nykyisten asiakkaiden dissausta.

6 tykkäystä

Ei oikein Telialla lähteneiden asiakkaiden kalastelu toimi. Kuukauden päästä tippuu kiekko jäähän eikä vanhoille paketin irtisanoneille ole tullut muuta kuin pre-season maili.

1 tykkäys

Tänne ei ole tullut sitäkään :rofl: