Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Mene sinne telia.fi ja sieltä omatelia, avaa aktiiviset vai tilatut jompikumpi ja siellä mulla näky et on Tappara joukkuepassi 0,00e ja siinä pääsi perumaan tilaus.

1 tykkäys

Itse menin Minun Telia → liittymäni ja palveluni → Telia TV - minun kanavapakettini → hallinnoi → tilatut ja sieltä vain näppäsin Liigapassin pois. Ei mennyt kauaa niin hävisi “tilatut” -listalta.

1 tykkäys

Näin se taisin mäkin mennä mutku ei iha tarkkaan muista :grin:

Tuolla näkyy mulla Liigapassi ja ainoa mahdollisuus mitä voi klikata on muokkaa.
Siitä klik ja sen jälkeen näkyy aktiiviset tilaukset Telia TV digiboksi laajakaistalla ja Telia TV sovellus. Noiden perässä on irtisano täppä.
Missään ei näy mahdollisuutta irtisanoa Liigapassia.

Ping @Hande

Äsken kävin omaa kattomassa eikä mulla ollut enää tilausta, googleen minun telia ja pankkitunnuksilla sisälle ja sen jälkeen “liiga” ja sit “tilatut” ja sit aukee mitä oot tilannu ja siitä sitten että lopeta tilaus.

Tilatuissa näkyy Liigapassi mutta ei mahdollisuutta sen irtisanomiseen. :laughing: :laughing:

Onko sulla joku määräaikainen soppari siitä ton boxin kanssa?

Ei ole määräaikainen soppari.
Oletan että ei näy aktiivisena sen takia kun ei ole laskutusta vielä tässä kuussa?

Ei o mullekaan laskua tullu. Kysyin ensin citarissa telian pojilta et miten liigapassin saa irtisanottua ni sano ettei he saa siinä vaan minun teliassa saa helpoiten ja nopeiten :joy:

2 tykkäystä

Just joo.
Tää on tosi nopee ja helppo. :laughing: :laughing: :laughing:

Onneks on DNA johon vaihdoin, tosin oon ollu asiakkaana heillä jo alusta alkaen mutku sieltä saa myös liigaa ni pitihän se sieltä otta ja sammaan hintaan kaikki liigapelit :+1:

1 tykkäys

Tämäkin vielä.
Ennenkö aloin yrittämään perua tuota Liigapassia puhuin DNA:n asiakaspalvelun kanssa ja kohteliaasti kieltäydyin heidän tarjouksistaan. :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

Ping @peterra
Sinä kun näiden kanssa olet vääntänyt, niin kuinkas pitkälle minä joudun tuota Liigapassia maksamaan JOS irtisanominen onnistui tänään?

Mitäs tämä Telian liigapassi nyt maksoikaan. Elisalla näemmä nyt 27.90€. Taitaa, mennä tilaukseen jos kylkeen sais valioliigaa tiskin alta hinnalla

1 tykkäys

Liiga-passissa ei ole irtisanomisaikaa, eli sen pitäisi mennä heti poikki, kun se on luvattu irtisanoa. Minun Teliassa se saattaa kuitenkin jonkin aikaa näkyä vielä tuon poistamisen jälkeen, mutta seuraavana päivänä sitä ei pitäisi enää siellä tiedoissa näkyä. Mikäli tuo Liiga-passi sinun tiedoissasi vielä on, suosittelen, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme meidän chatin kautta, niin voidaan tarkistaa sieltä tuo asia uudemman kerran. //Hanna

Liiga-passin hinta on meillä 27,90 €/kk. Nyt kun myös Valioliiga kiinnostaa, niin meiltä saisi paketin, joka sisältää Liiga-passin + C More Sportin + V Sportin. Tuon kombon hinta on 39,90 €/kk 6kk ajan. Täältä löytyy vielä tarkemmin tietoa noista meidän Liiga-paketeista. //Hanna

Epäreilua kun yritysliittymä asiakkaana saa mitään etuja☹

Nyt oli häipynyt Liigapassi tilatuista. :relaxed:

1 tykkäys

Ok kiitos.
Ping @TeliaPartio uudelleen. Monellako laitteella on mahdollisuus katsella Telian kautta? Mietin vain jos tulee futista ja liigaa samaan aikaan niin onnistuuko katsella mökillä ja toinen kotona?

Ja tietääkös palstalaiset miten se toimii noin muuten, muistaakseni viaplaylla oli että kaksi pystyy katsoa samaakin ohjelmaa

1 tykkäys

Telia TV sovelluksella pystyy katsomaan kahdella laitteella samaan aikaan. Sitten toki jos löytyy vielä toi digiboksi sovelluksen lisäksi, niin se on jo kolme ruutua samaan aikaan käytössä. //Hanna

1 tykkäys

Mitenkäs tämän boksi saa: jos ajatellaan että minulla on jo liigapassi, ja jos tuohon kylkeen tuo cmore plus vsport