Voit tilata tuon digiboksin esimerkiksi meidän asiakaspalvelun kautta tai sitten suoraan verkkokaupasta. Asiakaspalvelussa voidaan digiboksin tilauksen yhteydessä vaihtaa tuo Liiga-passi suoraan Liiga + C More Sport + V Sport -pakettiin. //Hanna
Nyt kävi niin, että irtisanoin koko Telian liigapassin.
Asiakaspalvelu tosi laimeaa, hidasta, eikä vastattu oikein kysymyksiin.
Asiakaspalvelija sanoi, että irtisanominen on 30vrk. Kuitenkin heti paketti menee kiinni. Kanava näkyy omissa tiedoissa kunnes tiimi on sen käsitelly. On tämä perseestä.
Eli minulla pitää olla Telian boksi, jos haluan c moren / v sportin. En ole halukas sitoutumaan 2v boksiin. Ja taas jos olisin halunnut pelkän c moren, niin en olisi voinut katsoa sitä älytelkkarini c more appilla, vaan on mentävä telia tv ja sieltä c more.
Jo on kyllä kankeaa.
Laitan tilauksen huomenna elisalle, heillä tv app ja sieltä toimii nuo c moren appit myös.
Mä vaihdoin Telian Liigapassini C More Total + palveluun ja katselen C Morea telkkarin C More sovelluksella. Telialta sai koodin tuolle C Morelle jolloin sen hinta on 29,95€/kk.
Vitosen kalliimpi kuin Telia TV:ssä toimiva Liigapassi mutta sillä vitosella sain Formulla ykköset.
Ahaa, no tämmöstä ei arvon asiakaspalvelija tuottanut, vaikka moneen kertaan kyselin onnistuuko tämä, ja mitä jos teen näin ja nuin. Yhteen selostukseen ja kysymykseen vastasi: voi harmi. Liekö lauantai ja kellonaika laittanut näppikselle jotain tiukempaa jaffaa.
Vaatii jonkun Telian liittymän tuo tarjous.
Eipä meillä ainakaan vaatinut.
Irtisanottiin Telian kautta Liigapassi, tarkoituksena oli ottaa se Elisan kautta. Muutaman päivän päästä joku Telian heppu soitti ja tarjosi tuota pakettia. Otettiin tarjous vastaan ja saatiin koodi. Mitään liittymä ei ole meillä Telian kautta eikä tule.
Noniin, yhteyttä otettu chatin kautta asiakaspalveluun jo perjantaina. Edelleenkin tuo Liigapassitilaus näkyy tilatuissa, vaikka asiakaspalvelija lupasi se heti päättää
Tuttu kuvio.
Hetki mullakin meni ennenkö häipyi näkyvistä.
Odottele vielä maanantai.
Onpas kurja kuulla, että päädyit nyt lopettamaan koko palvelun. Jos tosiaan suoraan haluat esimerkiksi C Moren sovelluksen kautta katsoa Liigaa, saa meiltä liittymäasiakkaan etuna C More Hockey tai C More Total+ -paketin. Täältä pääset katsomaan näistä tarkemmin. Liiga-passilla ei irtisanomisaikaa ole, joten sen pitäisi mennä heti poikki, kun asiasta meille ilmoittaa tai sitten sen voi lopettaa itse myös suoraan Minun Telian kautta. //Hanna
Jep, myös Lotossa pitäisi voittaa.
Okei, kuulostaa erikoiselta, mutta en epäile. Ihmetyttää miksi Telia huvikseen koodeja heittelisi. En usko että kaikilta onnistuu, mut hyvä sun kannalta.
Tosiaan irtisanomisaikaa ei Liigapassilla ole. Irtisanominen ei kuitenkaan välttämättä heti Minun Teliassa näy vaan tieto päivittyy sinne hieman viiveellä. Jos perjantaina olet tuon paketin lopettanut ja se vielä sinun tiedoissa näkyy, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Voidaan sieltä vielä tarkistaa, mikä on kanavan tilanne. //Hanna
Liigapassi lopetettiin siis ekan kerran Minun Teliassa jo 6.9., perjantaina 25.9. kyseltiin asiasta chatin kautta, kuten täällä jo aiemmin kehoitit olemaan asiakaspalveluun yhteydessä. Chatin asiakaspalvelija lupasi päättää Liigan heti, nytkö taas pitäisi ottaa yhteyttä asiakaspalveluun? Miten tää on Telialla näin vaikeeta Varmaan helpoin antaa asian vaan olla ja maksaa “turhasta” muutama päivä, kuin jonotella johonkin chattiin…
Liigapassilla on vielä 6.9. ollut voimassa 30 vuorokauden irtisanomisaika, eli kun Minun Teliasta olet sen silloin lopettanut, on kanava sen osalta ollut päättymässä 30 vuorokauden päästä. Liigapassin irtisanomisajasta luovuttiin syyskuun puolen välin paikkeilla. Nyt toki kun olet perjantaina käynyt asiasta chatissa kysymässä ja Liigapassi luvattu lopettaa heti, olisi se tosiaan pitänyt laittaa poikki saman tien. Tätä kautta emme pääse asiakastietoihin ollenkaan käsiksi, joten siitä syystä pyysin sinua asioimaan meidän chatissa, jos tuo Liigapassi vieläkin tiedoissasi näkyy. //Hanna
Kuten sanottu, antaa olla.
Eipä olisi tästäkään asiasta tarvinnut täällä jankata, kun olisit jo noin viikko sitten, kun asiaa ihmettelin, kertonut että vielä silloin kun me irtisanottiin Liigapassi oli irtisanomisaika voimassa
Ping-pong ja ping, jos tämä 30pv on muuttunut niin miksi minulle sanottiin toissapv chatissa, että irtisanominen on 30pv. Ja jos ja kun sen irtisanoin, niin jos se jää kummittelemaan, niin kenenkä vastuulla se on - jos siis tulee lasku, vaikka se on irtisanottu.
Jos on chatissa irtisanottu niin ne keskustelut löytyvät sieltä jostain arkistoituna.
Irtisanoin sen omatelian kautta, kun chat sanoi sen olevan helpompaa sitä kautta. Mutta odotellaan nyt, onnistuuko ja tuleeko laskua.
Hei! Niin kuin tässä ketjussa jo aiemmin kirjoitettiin, niin Liigapassissa ei ole enää irtisanomisaikaa, vaan se päättyy heti kun tilauksen lopettaa. Jos olet tuon tilauksen nyt päättänyt, saattaa se näkyä vielä hetken Minun Teliassa, mutta poistuu sieltä kyllä. // Hanna S.
Asiakaspalvelunne vastasi isälleni chat-keskustelussa juuri eilen, että tulee 30 päivän irtisanomisaika. (Olin näkemässä.) Irtisanottiin tilaus joka tapauksessa ja ainakin käyttöoikeus näyttää todella päättyneen välittömästi. Jännityksellä odotellaan, tuleeko lokakuulta kuitenkin lasku… Toivon mukaan ei!
No uutta tilausta sisään siis, jotta pelit näkyvät torstaina / perjantaina. En ole vielä osannut valita, viekö CMoren vai DPlayn Liiga-paketti pidemmän korren.