Trepun Tahdon portaat 13.5.2017

Jonkun olisi tämän tiimoilta vuotaa huhu SS-kaveruksille Tapparan uudesta tavasta palkata pelaajia.:grin:
Olisi saattanut @Treppu päästä johonkin mediaankin kuvan kera?

9 tykkäystä

Oon pyöriskellyt tänään Tampereen katuja ilman sen suurempaa päämäärää ja huomasin päätyneeni Pyynikin urheilukentälle. Päätin sitten käydä Näkötornilla. Täällä sitä siemaillaan appelsiiniananasporkkana-mehua Tahdon portaiden yläpäässä. :yum:

Paljon tosta on mennyt urheilullisista väkeä alas mutta kukaan ei oo tullut ylös. :thinking:

1 tykkäys

Eihän nyt yksi kevyt treeni ole noussut hattuun?

5 tykkäystä

Nyt ne mehut syrjään ja vedät ne portaat silmät kiinni yhdellä jalalla vähintään kymmenen kertaa. :joy:

1 tykkäys

Ei huolta. :grin: Tekisi mieli mennä pinkomaan mutta varusteet ja olosuhteet eivät sitä puolla.

Sinne vaan! Heinäkuussa ne ei sitten edes kysele, että tekeekö mieli juosta kumipuvun ja nassen kanssa, vaan silloin juostaan. :smirk:

4 tykkäystä

Seli seli.

@Sekera älä pelottele suotta. Eikö ne nykyään käy keskustelua, että sopiiko, jos vähän yhdessä juostaan?
Pääasia, että kukaan ei pahastu.

4 tykkäystä

Mä en tiä mistä sä puhut mutta kuulostaa siltä etten haluakaan. :grinning:

@Oijennus Näytä sä mallia ja lähe ykkösarkivaatteissa ja tiedolla että pääset suihkuun jonku 3h päästä. En mä ilman esimerkkiä ala tekee, sellanen tottelematon nulikka mä oon! :wink:

Ai ai ai kun nykynuoreet on aloitekyvyttömiä, passiivisia ja vielä vätyksiä … paitti pahantekoon.
… menikis oikein paatos ? :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

2 tykkäystä

Mikä on kenenkin “ykkösarkivaatteet”? Tarviiko sitä nyt munasillaan niitä rappuja juosta…

5 tykkäystä

Hophop sinne vaan! Palautteluksi kissalanpojat tulevat vähän juoksuttamaan. :grinning:

1 tykkäys

Edelleen voin tulla ohjeistamaan ja tarvittaessa reppuselkään. :grin:

Tarvittaessa voin myös antaa vinkit miten selvitä armeijasta kuudella kuukaudella…

4 tykkäystä

Antaa tulla vaan.

Tehdä kaikki mitä käsketään eikä yhtään enempää? :grin:

Oon varovaisesti lukenut tätä ketjua. Viimeksi kun TAHDON oli läsnä,mun elämä loppu. Mulla eri portaat,jopa raskaammat.

2 tykkäystä

Oletko siis mennyt erehdyksissäsi Varalan mutkan portaisiin vai mistä on kysymys?

3 tykkäystä

Juu olen…ja enkä vieläkään ole perillä. :grinning:

5 tykkäystä

Ja paljonkin lisää kyytiläisiä hypänny reppuselkään steppaillessa?

Kolme on ilmottautunut.

Olen töissä eräässä nettilehdessä ja väsäsin sinne pienen jutun Tahdon portaista. Jutussa on pelkästään portaista sekä myös omista kokemuksistani tekstiä. Lisäksi lopussa video vikasta vedosta.

8 tykkäystä