Turnausseuranta: Jääkiekko Pyeongchangin olympialaisissa 10.-25.02.2018

Turnauspelien voitot 2-1, ja vasta yksi kiekomaa on kohdattu.

1 tykkäys

Tuuri pitää ansaita tekemisellä. Ei tehty tarpeeksi.
Koskinen ei ottanut kiekkoja kiinni, kun olisi pitänyt.
Syötöt eivät osu lapaan, ei haitannut turhissa peleissä, mutta ratkaisee nämä tosipelit.

  • Tämä ei ollut tärkeä peli. Keskiviikkona on.

Ruotsi, Sveitsi tai Saksa tulee välierässä vastaan jos sinne Suomi yltää.

3 tykkäystä

@JokaGO mielipiteesi ja kontribuutiosi varmaan tuli selväksi jo kaikille.

Turhissa peleissä? Minä en näe tässä turnauksessa, jossa on näin vähän pelejä yhtään turhaa peliä.

Loppujen lopuksi tää on aika brutaali turnaus ja lyhyestä on virsi kaunis. Seuraava peli on tärkeä ja siitä voitolla jäädään plussalle.

Sitä seuraavassa pelissä on oikeastaan ihan sama, kuka tulee vastaan, koska tuolla tulee todella kovat maat vastaan joka tapauksessa.

Näen, että Suomella on mahdollisuuksia ihan kaikkia jengejä vastaan.

1 tykkäys

Peterra, rauhoitu! :joy::joy:

??? ei mulla muuta

Sen verran olen tästä kohdasta eri mieltä, että kaksi seuraavaa peliä pitää voittaa, niin ollaan plussalla.

Kyllä mitalipelit on minimi näissä kisoissa, muu on pettymys.

2 tykkäystä

Mun täytyy rehellisesti myöntää, että tää on vähän ihmeellinen turnauskaavio itselleni. Ilmeisesti joudutaan se ns. ylimääränen peli pelaan? :smiley:

Linkin takana tuo pudotuspelikaavio on nätimmin kuin pystyn sen palstalle tekstinä piirtämään.

2 tykkäystä

Hyvinhän tuo meni. Korea voiton jälkeen Kanada. Mielestäni helpoin mahollinen noista kärkijoukkueista.

2 tykkäystä

Juuri näin. Ruotsi meni suoraan puolivälieriin ja Suomi pelaa Koreaa vastaan pääsystä Kanadaa vastaan puolivälieriin.

1 tykkäys

Korea vielä voitetaan, mutta siihen loppuu voitot.

Jos Kanadalle tippuu tuossa kohtaa niin sitten ei oo kyllä tavallaan ylemmäksi mitään asiakaan, joten en minä ainakaan tästä itkemään ala :slight_smile: Parempi vaan käydä suoraan kimppuun. Kanadan tiputtaminen taas on ihan maksimaalinen suoritus, josta varmasti tulee joukkueelle paljon energiaa, jos sinne asti päästään.

Sitten taas tod. näk. Ruotsia välierässä ja ilman Lundqvistia on siinäkin hyvä mahis.

Henk.koht. kohtalaisen sama saako mitalia vai ei, jos kuitenkin tippuu raakassa vaiheessa kovalle maalle.

Hyvä toisaalta saada Koreapeli tohon vielä väliin. Kanada ei oo ollenkaan mahdoton vastus.

Mutta Koreassa on kello nyt 00.03 ja just peli loppu. On ne kyllä aikoja pelata, ihme lepakkovuoroja.

Sillä ei vaan voitettu mitään. Tai no, vältettiin peikkomainen Sveitsi.

Outo pelijärjestelmä, 4llä voitolla voit voittaa olympiakultaa, MM kisoissa pelkällä 4llä voitolla et tee mitään.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekko Pyeongchangin olympialaisissa 2018

Kuten myös häviämällä kolme ensimmäistä matsia pystyyn.

Siis mehän hävitään Kanadalle ns. aina. Jännä että tuo on toivevastus mielestäsi.

Ja joku ihmetteli Koreaa niin mehän pelattiin niitä vastaan kerran tässä hiljan, tais olla 4-2 Suomelle jos oikein muistan. Korea lähinnä roikkui mukana ja yritti hidastaa peliä.

Oli miten oli. Toivon Suomelta maaliin jotain muuta vahtia kuin sellaista peittävää. Nykyään huippujoukkueiden kenttäpelaajat peittävät jo tarpeeksi. Ei sinne mitään Läskisalosia maaliin tarvita.

1 tykkäys