Hei,
olen Tampereen ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn / ohjelmistotuotannon opiskelija ja tarvitsen tutkimusdataa data-analytiikan kurssille ja toivon teiltä apua. Kyseessä on siis harkkatyö.
Sen sijaan, että kyselen opiskelijatovereiltani ovatko he kissa-, koira- vai heppaihmisiä ja kuinka se heidän elämäänsä heijastelee (mikä sekään ei toki ole yhtään sen vähempi arvoinen tutkimusaihe), ajattelin tehdä tutkimuksen, joka kiinnostaa minua ja jonka tulosten voin kuvitella kiinnostavan muitakin, ehkä vaikka teitä. Eli ajattelin tutkia, miten Tapparan otteluita tyypillisesti seurataan (tai ei seurata) lätkäkauden aikana. Rajasin populaatiokseni teidät, arvon Tappara.co:n käyttäjät, eli en jaa tätä kyselyä muilla foorumeilla tahi alustoilla.
Laadin kyselyn Google Formsilla, mutta kyselyyn vastaaminen ei edellytä sisäänkirjautumista, enkä missään tapauksessa kerää minkäänlaista henkilökohtaista dataa vastaajiin liittyen. Kysely ei ole mitenkään mahdottoman pitkä, ja koska kyseessä on määrällinen tutkimus, vastaaminen on pääsääntöisesti jonkinmoista raksi ruutuun -menoa, eli täyttöaika on laskettavissa minuuteissa eikä kymmenissä.
Olen todella kiitollinen jokaiselle, joka tähän kyselyyn vastaa! Siirry kyselyyn tästä
Jos et ole paikan päällä jäähallissa seuraamassa Tampereen Tapparan ottelua, miten usein seuraat ottelun kulkua Liigan verkkoalustan välityksellä? (Desktop = tietokone, läppäri tai tabletti) (Mobiili = puhelin) *
Tässä oli vastausvaihtoehtoina:
Desktop, uusi
Desktop, vanha
Mobiili, uusi
Mobiili, vanha
Tyhmyyttäni kysyn että tarkoitetaanko uudella/vanhalla Liigan uusia/vanhoja sivuja, vai että onko käyttämäni laite uusi vai vanha?
Vastattu ja hyvä kysely oli! Palautetta täytyy antaa siitä, että olikohan parissa kohtaa, kun piti vähän rullailla sivusunnassa, että löysi kaikki vaihtoehdot. Muuten hyvin toteutettu!
Ei tarvitse vastata, mutta uteliaisuuttani kysäsen, että vastailitko mobiililaitteella?
(En nimittäin jännitykseltäni huomannut suorittaa asianmukaista testausta puhelimella )
Juu, mobiililla tein, että osittain laitteessakin vika.
@Treppu kyllä se olin minä, kun kompuroi tällä kertaa
Jos olet jo palauttanut kyselyn eli lähettänyt vastauksen, sitä ei pääse enää muokkaamaan. Se olisi edellyttänyt google-kirjautumista, enkä halunnut ottaa sitä tähän käyttöön.
Toisaalta, jos haluaa muuttaa vastauksiaan kesken vastailun, niin lomakkeen alareunassa on takaisin-nappi, jolla pääsee edelliselle sivulle.