Tuukka Mäntylä

Olen nyt hieman jälkijunassa, mutta kertauksena ja käyttäjäkunnan edustajan toiveesta;

tähän mennessä tiedetään, että Mäntylä

  • on purkanut Jugra-sopimuksensa
  • “perhesyihin” vedoten.

Perhesyyt ja varsinkaan niiden spekulointi/huhuilu ei kuulu aiheeksi tähän ketjuun. Yksityisasioita, ja rispektiä, hei. Tuukkaa ei ymmärtääkseni ole myöskään huhuttu Tapparaan yllä mainitun juonenkäänteen seurauksena. Jos on huhu olemassa, silloin pistetään huhuketju pystyyn ja puidaan asiaa siellä.

2 tykkäystä

Lisäksi tiedetään varmasti, että Tuukan pelinumero on vapaana.
http://www.tappara.fi/liiga/joukkue/

3 tykkäystä

Tuukka on twiitannut aiheesta lyhyesti ja työnhaku on päällä:

3 tykkäystä

Tule Tuukka kotiin.

8 tykkäystä

Onhan se jo kesän reeneissä ollu mukana, muuta ku päivittää varusteet :slight_smile:

4 tykkäystä

Mäntyläkin on Tapparan ringissä.

2 tykkäystä

“En nyt tiedä, voiko sanoa, että olen Tapparan miäs…” :anguished:

2 tykkäystä

Muuten voisi, mutta kun puolustus alkaa olla täynnä ja työnantaja voi löytyä muualta Suomesta niin ei viitsi. Oli kyllä mielenkiintoinen haastattelu.

Tuukka on Tuukka. Kyllä se voi noin sanoa, mutta teot puhuu omaa kieltään ja niillä on merkitystä. Hyvältä kuulosti mun korvissa jo tuon lauseen jatko:“…mutta sen verran kuitenkin, että oudolta tuntuisi muualla pelata”. Tapparan mies se on vaikka joutuisikin nyt olosuhteiden pakosta jossain toisessa liigajoukkueessa pelaamaan. Ihan niinku Ville, tosin ei ehkä aivan yhtä himokkaasti, lunkimpi kun on.

7 tykkäystä

Tätä kuitenkin pelataan rahasta. Tuukka ei voi sanoa että pelaa vaan Tapparassa koska jos sieltä esim. HIFK tai TPS iskisi jonkun mottipäisen summan eteen niin kiusallistahan se silloin olisi hyväksyä jos on just kehunu pelaavansa vaan Tapparassa.

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pelaajien seurauskollisuus

Luulen kuitenkin että jos Tappara tarjois Tuukalle esim 175 kiloo ja hifk vaikka 275 kiloa niin Tapparaan tulis.

7 tykkäystä

Siis todellakin on Tappara, mutta tarkoitin, että ei se ihan mahdottomuus ole, että Mäntyläkin pelaisi jossain muualla suomessa.

En millään usko että Suomessa pelaisi missään muualla kuin Tapparassa. Ja niinhän Tuukkakin sanoo.
No tarjonnasta se on kiinni - pelihaluja kuitenkin näyttää olevan.

Liigassa on kyllä varmasti ottajia jos sikseen tulee.

Muun muassa TPS on kuulemma pakin perässä. Tosin asiasta kirjoittaa Suomikiekko, joten vastuu on lukijalla. En laita linkkiä.

Kyllä varmasti sopimuksen tarjoajia löytyy Tuukalle… En ihmettelisi vaikka TPS olisi yksi joukkueista.

Kyllähän Mäntylälle varmasti tarjouksia tulee ympäri Eurooppaa. EHT-tason pakki vieläkin.

Tuli mieleen, kun joku mainitsi että Niko Mikkola lähtenee NHL-leirille tässä Syksyllä, että tekeekö Tuukka esim. 6 ottelun sopimuksen Tapparan kanssa ja paikkailee Mikkolaa? Ei sillä, paikkaaja löytyis ihan omastakin takaa esim. Rouhiainen.

Eiköhän toi oteta ihan omista :smirk:

Joo en ite usko myöskään, että Mäntylälle mitään parin pelin sopparia lähdetään tekemään. Tuli vaan mieleen, että tämmönenkin vois olla mahdollinen jos on vielä ilman seuraa.

1 tykkäys

Tuliko Mäntylä pois Jugrasta, koska meininki harjoittelussa oli liian kovaa? “Kovin paikka urallani…” ja “olen urallani siinä vaiheessa ettei tuo ollut mun juttu” , tyyliset lausunnot Tuukalta kuulostavat erikoisilta. Oliko meininki niin päätöntä, että vaarana on rikkoa itsensä?