Tuukka otti sitten myös yhden ottelun pelikiellon taklaamalla Mozjakinia päähän. Iltasanomat uutisoi vain taklauksesta, eikä edes maininnut kahta Toxterin taiteilemaa maalia.
Suutuin tästä. Päässäni pimeni. Muistan kirjoittaneeni jotain stadilaisesta mediasta ja kateellisten Tuukka-vihasta. Taisin päättää tekstini sanoihin “En gång Monsterman, alltid Monsterman”. Vähemmän yllättäen viestini ei mennyt läpi seulasta. En ole ylpeä teostani.
Ei mitään huhua eikä tietoa. Hiljaa mietin viime viikolla, olisiko puskista tullut “the last return”, mutta eipä taida kuulua Tapparan strategiaan tällä hetkellä, kun pakisto on täynnä eteenpäin ponnistavia nuoria miehiä.
1 tykkäys
ProTappara
(”Joskus kannattaisi olla hiljaa.”)
274
Vaikka Tuukka teräsmies onkin, täyttää 38 parin vuoden päästä. On tosin äärimmäisen urheilullinen ja tainnut välttää pahemmat loukkaantumiset. Kyllä minä silti vielä toivoisin Tuukan Tapparassa pelaavan. Edes vuoden. Tappara sydän, hiano miäs.
Toivottavasti ei mitään ikävää ole tuolla perhesyiden taustalla. Koska vaan tervetullut pakistoon jos haluaa kotiin palata, nyt kun Mikkolakin ilmeisesti loikkii Jenkkilän puolella kauden alun niin…
Uskallan tästä olla pikkuisen eri mieltä joiltakin osin. Minun mielestäni Tapparan pakisto on niin tupaten täynnä ja vaikka miten ajattelen, että Tuukalle pitäisi siitä löytyä tilaa niin ellei joku lähde niin minun on hyvin vaikea nähdä sitä roolia, mihin Tuukka istutetaan.
Pitää kuitenkin muistaa, että on olemassa joukkueen etu, organisaation etu ja pelaajan etu. Nähdäkseni Mäntylän etu tällä hetkellä ei olisi pelata täpötäydessä Tapparan pakistossa (pelaajan etu ei toteudu) ja ylikilpailu tuottaa mahdollisesti jo epävarmuutta siitä ja syö mahdollisesti esim. Rantakarilta vakiokokoonpanopaikan - ja Salonen jäisi jo todella kauas pelaavasta kokoonpanosta. Tällöin kysyn jo itseltäni, olisiko se enää joukkueenkaan etu. Ainoa etu, joka nähdäkseni toteutuu on organisaation etu, koska Mäntylä on NIIN TAPPARA.
Kävi täs nyt sit miten vaan niin PR-riski on aika kova.
Onhan tuo kotona asuvan lätkävaimon rooli melko ankea kun ukko pelailee pitkin venäjää ja käy kotona jos ehtii ja jouluna, että en yhtään ihmettele vaikka siellä olis vaimo sanonu että ny ois valintojen aika. Tuukka on kuitenkin aikansa ulkomailla pelaillu ja Tapparassakin palkka ollu varmasti kohdillaan ettei ainakaan elannon takia tarvis enää ulkomailla pelata.
Tämä on kuitenkin pelkkää spekulaatiota, eikä minulla ole mitään tietoa mikä se perhesyy tässä tapauksessa on.
Ymmärrän pointit ja vastentahtoisesti oltava osittain samaa mieltä. Kuitenkin. Tuukka ja Tukka-Jukka sointuukin niin kauniisti yhteen. Aina on toiminut, Tuukka ollut Jukan luottopelaaja ja päinvastoin. Onhan Tuukka välillä karannut, mutta täyttäisi Peksin jättämän aukon iki- Tapparana kirvessydämineen. Ei vaan voi päästää muualle Suomeen. Ei voi.
Toivottavasti ei ole tapahtunut mitään ikävää perhepiirissä.
@tatesulo tilanne on jollekin joka tapauksessa todella ikävä. Minä en haluaisi nähdä Salosta “enempää kokoonpanon ulkopuolella” kuin hän tällä hetkellä jo ennakkospekulaatioissa on. Toisaalta en haluaisi myöskään Rantakaria tiputella paljoa hierarkiassa alaspäin. Toki määrällisesti pakistoon mahtuu, mutta näen valitettavasti tuossa monenlaisia riskejäkin.
Lähtökohtaisesti kuitenkin sekin on melkoinen PR-katastrofi Tapparalle, jos Mäntylä ei jostain syystä kelpaa tai joudutaan antamaan lisenssi mennä muualle pelaamaan. Ei minua ajatus Tuukasta jossain IFK:ssakaan hirveästi miellytä, mutta siinä vaiheessahan se todennäköisesti olisi yksi ratkaisu ainakin Tuukalle. Kyllähän miehen elantonsa pitää saada hankkia ja jos et yhteen paikkaan kelpaa niin toiseen paikkaan on ikään kuin lupa sitten mennä.