Tuukka Mäntylä

Tätä olen niin odotanut! :heart_eyes: Tervetuloa Tuukka takaisin ja toivotaan, että tämä vähän herättäisi joukkuetta taas pelaamaan :sunglasses:

1 tykkäys

Aijai, Tuukka on artin all-time-Tappara top5:ssa, se on paljon se!

Oho, täähän meni paremmin kun olisin uskonut. Hienoa saada Tuukka takaisin joukkueeseen!

Tuukka Mäntylä, aivan mahtavaa saada takalinjoille.
Kiitos pelaajalle ja toimistolle!

1 tykkäys

Olikohan enne, kun ajoin tänään sattumalta Turrin -risteyksen ohi ja sitten tuli tällainen mahtava uutinen :blush: Tervetuloa Manseen Turri :smiley:

1 tykkäys

Wow! Tälläin päin kivempi. KHL:ssä lämmittelemässä ja kevät Tapparassa.
Turri on kevään SOTURI!

2 tykkäystä

Katoin jo että onko toi ollu jo heti aamusta tuolla muttei sentäs! Vieläkin tarvii hehkuttaa että hienoa :slight_smile:

1 tykkäys

Ja just tänä aamuna pohdin voisko tulija olla Tuukka. Ja olihan se! :smiley:

Tervetuloa takaisin! :slight_smile:

Vai ei pelaa Tapolan joukkueesa! Siinä teille kaikille " tietäjille" taas oikein kunnon avokämmen naamaan. Alkaa posket punottaan muutenkin kun häpeästä.

Tervetuloo Tuukka. On kyllä yks mun suurimmista suosikeista ikinä. Nyt on pakisto kertaheitolla mestaruusluokkaa.

Bujaa!!!

3 tykkäystä

En arvosta tapaa, jolla tehtiin pitkä sopimus, josta pelailtiin muutama kausi ulkomailla ja joka sitten irtisanottiin.

Pelaajaa arvostan kyllä ja iso peukku tälle. Tervetuloa takaisin!

Paljo parempaa vahvistusta tähän paikkaan en osais kuvitella. Huikee juttu! Tuukka on aina parhaimmillaan keväällä.

Eiköhän nyt unohdeta menneet ja nostella kannua keväällä!

Tuukka on kyl niin Tapparalainen kun voi olla kyllä piristi päivää kummasti tämä uutinen

Mahtava uutinen !

Olen iloinen siitä, että olin väärässä! :slight_smile: En ota avokämmentä naamaan. On mukavaa olla väärässä.

Ja jos ihan oikeasti joku haluaa hävetä niin he voivat hävetä, jotka ovat viimeiset kaksi viikkoa maalailleet piruja seinille “nyyh nyyh, kukaan ei tuu tänne, mestaruus on hävitty” jne.

2 tykkäystä

Hieno uutinen…juuri tällaisen takia Mäntylän sopimus purettiin kesällä.

Jos Tuukka nyt ei olisi tullutkaan, niin jollekin olisi voinut jäädä mututietojen levittelyn jälkeen käsitys että välit oli oikeasti poikki. Jos ei oikeasti tiedä niin tuollaisia huhuja ei mielestäni kannattaisi levitellä ollenkaan.

1 tykkäys

Kyse aikuisista miehistä. Kyllä silloin jotain oli, mutta jupe hankkinut kannuksensa, Tuukka nähnyt että Tappara on hyvissä käsissä. Tärkeä seura Tuukalle. Puhelu Jupelle asiat käydään läpi ja nimi pahviin. Ei joukkueessa kaikki persoonat toisistaan välttämättä tykkää. Iso lauma ihmisiä. Ei silti tarkoita sitä, etteikö voida toimia yhdessä.

No tuohan nyt pätee ihan kaikkeen. Toki näin kannattajalla ei ole mitään oikeaa “uskoa” asioihin, joten joku uskoo mediaa yms. tietoa. Viime kaudella tapahtumat puolsivat jonkinlaista välirikkoa ja ongelmia Tapolan ja Mäntylän välillä ja oon tyytyväinen, kun olen väärässä.

Ja edelleen, tyytyväinen olen, kun olen väärässä :slight_smile:

Tämä on jo Tuukan viides comeback Tapparaan (2005, 2009, 2012, 2014) joten tervetuloa takaisin Mister Comeback.
Kun Tuukka saa seuraavan tehopisteensä niin se on 200.liigapiste ja kaikki tietysti Tapparassa.