Laatta seinään? Hall Of Fame
- Ei
- Kyllä
- Tyhmä kysymys koska pakkohan se sinne lisätä.
0 voters
Laatta seinään? Hall Of Fame
0 voters
Nyt jos koskaan kannattaa tsekata Eurolohen instastoori…
Tuukalla on muuvit hallussa, rytmi veressä ja mitä näitä nyt on… ![]()
Tuukka bongattu hetki sitten Pappilan kulmilla lenkillä Tillu Koskelan kanssa. Ei kai vaan Tillu yritä saada Tuukkaa jatkamaan uraansa
![]()
tämä yllä oleva oli sitten sarkasmia ![]()
IS:llä juttua Tuukasta ja Eurolohen pyörittämisestä.
Tuukka vuosi vielä!
Tuukka reenaa somen perustella sen verran, että varmasti olis kunnossa jos kausi joskus pyörähtää. No terveenä miehenä on hyvä lopettaa ja tehdä muita juttuja, mutta kiva olis mies vielä nähdä Tapparan paidassa.
Kai ny yhen kauden viä… varsinkin, jos se o tynkä kausi.
Pian alkavassa Tulosruudussa (Mtv3) tulee juttua uransa lopettaneesta Tuukka Mäntylästä ja uudesta urasta yrittäjänä.
Eihän tuohon Maikkarin pätkään ihan maailmoja mahtunut, mutta kiva juttu kumminkin. Kai siellä Kalatorilla pitäis sitten joskus pistäytyä. Vielä en ole käynyt.
Tässä linkki Tuukan osuuteen päivän Tulosruudusta (haastattelu ajasta 2:45 ja eteenpäin):
Tuukka Mäntylän kuulumisia tarjolla myös SUN Radion taajuudella noin puolen tunnin kuluttua eli klo 13.30. Haastattelu tulee myös nettiin kuultavaksi jälkikäteen ![]()
Nyt on Tuukan haastattelu myös netissä kuunneltavissa ![]()
Tamperelaisessa Tuukan haastattelu ja ohessa pari pätkää siitä muistiin - koko juttu löytyy täältä:
– Jos en olisi urallani taklannut, niin mitä sitten olisin tehnyt? Paljon puhutaan siitä, ovatko taklaukset lajin kannalta sitä vai tätä, sattuuko jotain, onko loukkaantumisriskiä ja sitä ja tätä. Itse voin sanoa ihan suoraan, että ilman kykyä ja fyysisyyttä taklata minusta ei olisi ollut välttämättä hyötyä joukkueelleni kuin nimellisesti, Mäntylä sanoo rauhallisesti.
…
– Olen antanut, mutta myös ottanut. Olen kaiken kanssa täysin sinut. Jääkiekko on minun papereissani kontaktilaji ja sen mukaan on menty. En kanna mistään mitään kaunaa. Niin kuin huomaat, tässä on vähän olkapäät sökönä, kaikki sormet eivät toimi ihan siihen tapaan kuin pitäisi ja hampaitakin on lähtenyt, mutta hei, se on jääkiekkoa, Mäntylä sanoo ja virnistää perään.
Meillä on kyllä syksyllä 4 vuotta täyttävän nuoren miehen suosikiksi on Tuukka noussut aika selkeästi.
Aamulla äitinsä antoi sille jotain lätkäkortteja, paketin päällä oli Mäntylän kuva ja kun siellä ei ollutkaan Tuukan korttia niin kortit lensi lattialle.
Kesän kohokohdaksi kuulemma määräytyi käydä syömässä eurolohessa jos Tuukkaa näkyisi paikan päällä.
Nyt oon ajelemassa Jyväskylästä kohti Raisiota ja matkan varrella täytyy käydä kysymässä toimistolta olisiko sinne jäänyt johonkin pyörimään Mäntylään liittyvää korttia tai jotain muuta rekvisiittaa.
Edit. Toimistohan olikin kesälomalla, menee heinäkuun loppuun rekvisiitan hankkiminen.
Tuukka on hieno mies, kaikin puolin. ![]()
No niin…
Tuukan Eurolohi avaa kohta myös Kauppahallissa (maksumuuri):
https://www.aamulehti.fi/a/4f11c195-47be-4bce-87fa-478a6136b839?c=undefined
Tammelantorilta tutut annokset, kuten lohiburger, pariloitu lohi ja lohisalaatti, säilyvät ruokalistalla. Uutuutena Mäntylä tuo Kauppahalliin kalatacot, joihin tulee itse tehty kastike.
– Testattu on, ja hyvää oli, Mäntylä sanoo.
…
Hinnat ovat Kauppahallissa samat kuin Tammelantorilla. Lohiburger maksaa 10,50 euroa ja pariloitu lohi 12 euroa. Kalatacojen hinta on 12 euroa.– Aina ei ymmärretä, että raaka-aineet kustantavat meillä isommin. Lohi on aika paljon kalliimpaa kuin jauheliha ja kana, Mäntylä perustelee.
- Kauppahallin ravintola aukeaa 2. marraskuuta.
- Paikan on suunniteltu olevan avoinna 9.30–17.
Morossa oli ainakin juttu myös. Moron pitäisi tulla Tampereella jokaiselle, kenellä ei ole mainoskieltoa. Ja eikös joissakin isommissa kaupoissa ole Moroja tarjolla?