Kausi on ohi ja olemme mestareita, kesä on tulossa, joten nyt on aikaa unelmoida! Unelmoitko eläkepäivistä Kanarialla vaiko omasta rakkaastasi? Vai peräti maukkaasta pullasta, joka odottaa sua kahvihuoneessa? Olisi hieno kuulla palstalaisten unelmia sekä haaveita. Toki ne salaisimmat saavat pysyä visusti tallessa.
Tapparan voitettua viime (ja tänä) keväänä mestaruuden suurin unelmani toteutui. Oli tyhjä olo, kun ei oikein ollut mitään suurta unelmaa kunnes, ikäänkuin mestaruuden jälkituotteena, tuli uusi suurin unelma. Olisi todella upeaa jos joskus saisi kohottaa Kanada-maljan käsivarsille ja vain huutaa täysiä. Tuon kun saisi joskus tehdä…
Oon alkanu jo haaveilla siitä uudesta hallista. Hakametsä tulee aina olemaan se ykkönen, mutta etenkin pleijareissa maltillisilla lippujen hinnoilla tuplamäärä faneja lauteilla…aijai.
Halliongelmat on ympäri Suomen oleva ongelma. Koko Satakunnassa ei ole esim Salibandyliiton sääntöjen mukaista hallia. Puitteet kun saataisiin koko Suomen urheilulajeissa kuntoon niin jo alkaa huippu-urheilijoita tulla lajiin kun lajiin.
Yli 20 vuotta kaupan hommia tehneenä unelmoin jonkun ihmeen tms. kautta tulleesta taloudellisesta riippumattomuudesta.
Haaveilen myös pitkästä ja suht terveestä elämästä, jotta ehdin olla mahd. pitkään vaimoni ja lasteni kanssa.
Lähitulevaisuudessa haaveilen Tapparan triplasta. Sekin oli ihan täyttä utopiaa vielä jokunen vuosi sitten. Eipä ole enää!
Unelmoin joskus siitä, että Suomi olisi joskus jalkapallossa uskottavuudeltaan edes samaa tasoa kuin Ruotsi ja Tanska. Lupaavia pelaajia toki riittää tälläkin hetkellä (Keto, Soisalo, Jensen ym.), mutta olisi hienoa, jos lupaukset eivät olisi vain lupauksia, vaan kivenkovia pelimiehiä.
Malja taisi painaa suunnilleen 17kg niin olisihan siinä jännitettävää, että a) miten se edes nousisi suorille käsille ja b) jos/kun nousee niin pitääkö ote vai putoaako poika. Näin kerran unta, että pudotin pojan ja Mikki tuli paikalle huutamaan ja laittoi mut korvaamaan uuden omasta kukkarosta
@markanjatka, @Uhka tuossa ylhäällä jo kertoikin syyn miksen ole pyytänyt. Mä en välttämättä vielä jaksaisi nostaa sitä, tällainen makaronikäsi kun olen.
Mulle on viime vuodesta asti ollut Tapparaa koskeva unelma/haave/toive.
Ilves faneille tuntuu olevan todella kova paikka se onko Tapparalla 14. vai 17. mestaruutta. Haavena onkin, että Tappara ottaa ennen seuraavaa NHL lockouttia vielä 18. ja 19. mestaruuden. Lockout kaudella sitten Paten ja Sashan johdolla otetaan uudessa hallissa se 20. mestaruus, ja tämän jälkeen Tappara siirtyy pelaamaan KHLään Liigan jäädessä liian pieneksi sarjaksi meille.
Tämän jälkeen ei Santtukaan voi enää vaihtoehtoisia faktojaan postailla.