V-mäisimmät pelaajat

Varmaan moni muukin on jossain vaiheessa katsellut vastustajapelaajan otteita kuuppa sauhuten ja rystyset valkoisina. Niin minäkin, ja itse asiassa usein. Keitä nämä mulkvistit, jääkiekkokenttien rabies-tartunnan saaneet sitten ovat. Nostan muutamia framille, hyvä etten pölkylle.

Aloitetaan koohottajasta nimeltä Antti Tyrväinen, jonka otteita on vaan todella vaikea hyväksyä ja ymmärtää. Varmaan siviilissä mukava kaveri, mutta laittaneeko välillä kikulisuojuksen kiinnityksen liian tiukalle, eikä verenkiertoa riitä yläkertaan asti ja tulokset siitä olemme nähneet.

Ärsyttäviä agitaattoreita liigasta löytyy myös, ensimmäisinä tulevat mieleen, eivät Everly Brothers, vaan Riska brothers, Erik ja Filip. Etunimiensä perusteella tulee varmaan ensimmäisenä mieleen joviaalit suomenruotsalaiset ylikohteliaat velikullat, eiks vaan? Mutta totuus on aivan jotain muuta, perin ovat ■■■■■■■■■■■ vastustajina, omalle joukkueelleen toki arvokkaita. Niin ja siivilissä pojat varmaan ovat juurin näitä joviaaleja ja ystävällisiä bättrepojkareita.

Vanha kunnon Ilkka ei esittelyjä kaipaa :sunglasses:

Kärppäpelejä selostava Ari Stenius taisi joskus kutsua häntä “tarkkailuluokan priimukseksi”.

Ja niin hyvä pelaaja kuin eräs pohjoisen poika onkin, niin minua ainakin ärsyttää melkoisesti tämä maalineduspoikkareiden kruunaamaton kuningas. Tunnustan, ihoni alle on päässyt Lasse Kukkonen.

2 tykkäystä

Eteläisessä rannikkokaupungissa pelaa minun inhokkini no.1. Niin paljon ärsyttää tuo tyyppi etten viitsi edes nimeä oikein kirjoittaa. MackeMix…

5 tykkäystä

Ivan Huml. Ärsyttää minua todella paljon.

2 tykkäystä

Kyllä ehdottomasti Huml. Sukeltelee, filmaa, itkee. Ei mitään rispektiä häntä kohtaan.

1 tykkäys

Sukeltaminen on totta. Kyllä häntä usein silloin oikeasti rikotaankin, mutta turhaa sitä on sukeltamalla tuomareille “tehostaa.”

Miika Lahti JYP ja Micke-Max Ästen HIFK. Mikkeli-Makkeli ehdoton ykkösinhokki

Ivan Huml

Kyllä Micke-Max Åsten saa pelkästään naamaansa näyttämällä inhosta selkäkarvat pystyyn. Ärsyttävä kuin mikä.

4 tykkäystä

Micke- Max. Pidän pellenä ja ärsyynnyn.

2 tykkäystä

Ylitse muiden oli Mika Arvaja parikymmentä vuotta sitten. Oli muuten osa silloista nimimerkkiäkin.

1 tykkäys
  1. Lasse “Mr. Poikkari” Kukkonen
  2. Micke-Max Åsten
  3. Ivan Huml

Jarkko Ruutu on kyllä “legenda” tällä saralla suomalaisessa jääkiekossa. Filmaava ja sikaileva rotta.

1 tykkäys

Kiitos tästä! Olen pari päivää miettinyt pääni puhki kuka tämä ärsyttävä jätkä oli, vai oliko sittenkään se jota mietin, luultavasti. Ajallisesti sopisi hyvin, kyseessä oli Ilveksen “mies” joka kävi aina vihellyksen jälkeen tökkimässä ja luisteli häntä koipien välissä vaihtoaitioon kun tuli aika vastata hommistaan.

1 tykkäys

Mutta sitten tuli muuan Harri Laurila ja veteli Arvajaa kunnolla vasten kuonoa yhdessä paikallispelissä kulmauksessa 90-luvulla, vai muistanko ihan väärin?

Kyllä Vastustajille varmasti Markus Kankaanperä menee listoilla aika ylös

En oikein keksi Tapparasta v-mäistä pelaajaa. Kärppäfanina ärsytti ainakin viime vuosikymmenellä Bluesin Erkki Rajamäki. Ärsyttikös ketään Antti Aarnio?