Varmaan moni muukin on jossain vaiheessa katsellut vastustajapelaajan otteita kuuppa sauhuten ja rystyset valkoisina. Niin minäkin, ja itse asiassa usein. Keitä nämä mulkvistit, jääkiekkokenttien rabies-tartunnan saaneet sitten ovat. Nostan muutamia framille, hyvä etten pölkylle.
Aloitetaan koohottajasta nimeltä Antti Tyrväinen, jonka otteita on vaan todella vaikea hyväksyä ja ymmärtää. Varmaan siviilissä mukava kaveri, mutta laittaneeko välillä kikulisuojuksen kiinnityksen liian tiukalle, eikä verenkiertoa riitä yläkertaan asti ja tulokset siitä olemme nähneet.
Ärsyttäviä agitaattoreita liigasta löytyy myös, ensimmäisinä tulevat mieleen, eivät Everly Brothers, vaan Riska brothers, Erik ja Filip. Etunimiensä perusteella tulee varmaan ensimmäisenä mieleen joviaalit suomenruotsalaiset ylikohteliaat velikullat, eiks vaan? Mutta totuus on aivan jotain muuta, perin ovat ■■■■■■■■■■■ vastustajina, omalle joukkueelleen toki arvokkaita. Niin ja siivilissä pojat varmaan ovat juurin näitä joviaaleja ja ystävällisiä bättrepojkareita.
Ja niin hyvä pelaaja kuin eräs pohjoisen poika onkin, niin minua ainakin ärsyttää melkoisesti tämä maalineduspoikkareiden kruunaamaton kuningas. Tunnustan, ihoni alle on päässyt Lasse Kukkonen.
Kiitos tästä! Olen pari päivää miettinyt pääni puhki kuka tämä ärsyttävä jätkä oli, vai oliko sittenkään se jota mietin, luultavasti. Ajallisesti sopisi hyvin, kyseessä oli Ilveksen “mies” joka kävi aina vihellyksen jälkeen tökkimässä ja luisteli häntä koipien välissä vaihtoaitioon kun tuli aika vastata hommistaan.
Mutta sitten tuli muuan Harri Laurila ja veteli Arvajaa kunnolla vasten kuonoa yhdessä paikallispelissä kulmauksessa 90-luvulla, vai muistanko ihan väärin?
En oikein keksi Tapparasta v-mäistä pelaajaa. Kärppäfanina ärsytti ainakin viime vuosikymmenellä Bluesin Erkki Rajamäki. Ärsyttikös ketään Antti Aarnio?