Eiköhän Kemiläisen Ongelma ole siinä ettei pääse pelaamaan ylivoimalla. Siinä roolissa on todella hyvä pakki. Laittaisin Kemiläisen Lehtosen tilalle toiseen ylivoimaan ja uskoisin Tapparan pelin entisestään paranevan.
Jypin ekassa maalissa Kemiläinen hukassa jälleen. Jos ei pääse ylivoimalle ja koomailut ei lopu, niin vaihtoon vaan mies. Tällä hetkellä taso on heikko.
Joo mun mielestä vois hypätä Jyväskylän bussiin vaan mukaan, uutta sisään/ Sählälle enemmän vastuuta ja sitten siirtorajlla koodinimi Parlett.
En ole kenkää antamassa, mutta tämän hetken taso jättää toivomisen varaa. Samoin pakkiparillaan.
Kemmulla se nyt on kuitenkin toiminut Tapparassa. Pakiston pelaaminen ja roolit muuttuivat viime kaudesta kuitenkin paljon, ei siellä Kemiläinen erotu mitenkään järjettömän huonona mielestäni.
Ei, ei siellä ole käveleviä katastrofeja. Tappara vain tanssii tällä hetkellä pienten marginaalien nuoralla. Jotenkin tuntuu, että joka toinen väärä sijoittuminen kostautuu.
Kemiläisen mietteitä pelistä. Pelasi mielestäni tänään hyvän nousujohteisen pelin. Alkupuolella oli vaikeuksissa ja syötö meni minne sattuu, mutta niin meni muillakin. Loppua kohti paranteli jonkin verran ja saalisti siinä ohessa pari syöttöpinnaakin.
Minusta oli Tinkeltä syksyn peli paremmasta päästä. Omaa peliä omilla vahvuuksilla. Saattoi tosin se Elorinnekin näyttää tänää vähän raikkaammalta.
Voisi jo saada mahiksen YVllä Lehtosen tilalla, joka ei ole onnistunut siinä tontilla erityisen hyvin.
5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: Kärpät - Tappara 21.11.2017
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Otteluseuranta: Kärpät - Tappara 21.11.2017
Kemmu tänään jäällä hyväntekeväisyysottelussa Jämsässä. Olisiko ihan Ilveksen paidassa, siis sen vanhemman ja paremman eli Jämsänkosken Ilveksen.
Kiinostaisi suuresti, mitä se Savinaisen luistelukouluttaja sais aikaan Kemiläisen kanssa.
Ei sillä, että nyt mitään isompaa ongelmaa olisi, mutta potentiaali on niin iso, että pieni liikkeen päivittäminen olisi mielenkiintoista nähdä.
Ja siis vastustajan siniviivan yläpuolisella jäällähän Kemiläinen esittää jo nyt välillä varsin yllättäviä muuvvseja.
Tuosta koulutuksesta voisi tosiaan olla paljonkin apua. Jostain syystä nyt syksyllä on miehellä ollut ikään kuin “tervaa luistimissa”, eikä liike ainakaan omiin silmiin ole ollut viime vuoden tasolla. Tahtoo olla myöhässä tilanteista ja etenkin lähtönopeus on kokenut kovan kolauksen. Onko jotain loukkaantumista tai “treenijumia” taustalla ? Muutenkin tekee sen 1-2 hazardia joka pelissä. Toivottavasti jatkosopimus nostaisi myös herran pelaamisen tasoa. Sitä tullaan tarvitsemaan ennen kaikkea taas kevään tosipelien koittaessa.
Aika vähälle huomiolle jää, kuinka paljon ykkösylivoiman viime kauden pakki on ollut tällä kaudella pimennossa. Eilisen pelin jälkeen on vieläkin positiivinen fiilis, mutta onnistumiset on kyllä kiertänyt Kemiläistä tällä kaudella jo hyvän tovin. Ei oo pelannut viime aikoina yhtä surkeasti kuin pistepussi antaa ymmärtää. Koska maali viimeksi?
Hyvin pelaa tälläkin hetellä, mutta tuntuu, että röyhkeys on vähän kärsinyt tuosta viimekauden aivotärähdyksestä. Ei ole kuitenkaan ne taidot mihinkään häipynyt.
Seuraavalla videolla ajasta 1:45 eteenpäin suoritus, jollaista olisi vaikea kuvitella enää näkevänsä.
Mä en ymmärrä fysiikasta mitään, mutta mun mielestä Kemiläisellä on jotenkin epätasapainoinen peliasento. Tuntuu, että ylävartalo on pirun edessä, kun menee mailan kanssa sörkkimään ja pelaaminen näyttää vaikealta. Tuoltahan se on toki Kemmulla aina näyttänyt ja onhan se toiminutkin. Se vaan pistää mua silmään.
Itse kun olen pirun kömpelö ihminen niin tuollaiset aina vaan kiinnittää huomion. Voi olla myös omaa kuvitelmaa.
16.9. kauden 4. pelissä KooKoo:ta vastaan
.
http://www.tappara.fi/liiga/ottelu-ja-pisteputket-2017-18/
Onko Kemiläinen menettänyt totaalisesti itseluottamuksensa vai mistä kiikastaa? Tällä hetkellä ei onnistu edes yksinkertaisimmat asiat miehen vahvuusalueella eli kiekollisessa pelissä.
Ei ole oikeastaan onnistunut syyskuun jälkeen.