nyt ydinpoppoolle koppia tästä asap
Naapurilla tismalleen sama jo käytössä.
Se siinä juuri harmittaakin.
Eihän sillä ole mitään merkitystä. Eihän? Osastolla on meidän “ollaan mansesta” ja “Me mansesta ollaan” omat versionsa.
En tienny et osasto vetää " hei meidän tappara" tuolla chantilla
Ettei vaan oo soinu sen jälkeen kun oot käynt Ipan pelissä
Pilaan hassutteluviestisi sillä faktalla, että en edes tiennyt, että Ilveksellä o vastaava enneku kuulin alkuperäisen.
Joskus jollekin olen viestitellyt yksinkertaisesta huudosta, jossa olisi myös aste Tamperelaisuutta. Käytettäisiin Popedan “Kaasua” kappaleen kertsistä vain osuus:
“Kaa-aa-sua (dum-dum) komissaario Peppooo-ne(dum-dum-dum)” muotoon:
"Maa-aa-lia (dum-dum, rummulla ja taputuksin)Tampereen Tappaara (dum-dum-dum, rummulla ja taputuksin).
Ja totahan voisi toistaa x-määrän.
Tässä oli hienoa paikallisuutta mukana. Vaihtaisin tosin Tappara ja Tampere sanat toisin päin.
Oikeasti rukoilen että tää tulee käyttöön joskus PIAN!
Tässä tulee hirmuinen Rönni, on mul taskus kymppitonni. Ja sillä mä ostelen, ja tuomareita puolustelen.
Tilipitappi tippitappi, tilipitappi tippitappi…
Mä käytävillä hiiviskelen ja valkkuja säikyttelen. Ja se on vasta mukavaa, kun kaikkia pelottaa!
Olen vain määkivä lammas ja kohta on valmentaja pannas. Katsomossa irvistelen ja kaikkia säikyttelen.
vähän tommonen britti-futis tyylinen laulu
Loistava
https://youtu.be/pi_HiInBipc?si=9WLOjQIiKkPLmLwE
Tuli tämä upea jenkki kannatuslaulu mieleen ja ehdottaisin jotain tämän tyyppistä:
Ensin capo aloittaa: Minä!
Muut: Minä!
Capo: Minä luotan!
Muut: Minä luotan!
Capo: Minä luotan tapparaan!
Kaikki: Minä luotan tapparaan!
Mun mielestä tota voitaisiin huutaa vaikka alivoimatilanteessa tai ottelun loppuhetkillä niin pelaajat saisivat lisää itseluottamusta.
Jenkeistä ei kyllä parane lähteä ottamaan mitään vaikutteita, tuo kyseinen chäntti tuossa videossa on noussut ihan meemiksi Euroopassa.
Laitetaan hiljaa vaan roskiin. Tälleen suoraan sanottuna
Meidän Seura näin savolaisittain:
Meijän seura
On Tappara
Myö teille tiälä aena laaletaan
Ei paremoo
Ei kaaniimpaa
Uo seura piälä tämän muan, meijän seura on Tappara, myö teille tiälä aena laaletaan! Ei parempoo, ei kaaniimpaa, uo seuroo piällä tämän muan!
Luojan kiitos ei olla savolaisia. Sori savolaiset.
Toivottavasti tämä otetaan käyttöön katsomossakin.
Toimisiko?
Ooo on vain yksi
On vain yksi
Tappara
Sininen ja oranssi on meidän värimme
Vuodesta toiseen ylpeänä kannamme
Ooo on vain yksi
On vain yksi Tapparaa