Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Laitoin hänet myöhemmin varmuuden vuoksi myös muun maalin tekijäksi mutta kerroin ei siinä ole mikään mahtava.

Pistin näistä sisään ufomman lapun kokonaishintaan 6 euroa. Panos 1,50 €. Voitto 34,50 €. Normilapulla, 6 euron panoksella olisi tullut 88,92 €.

No, näin tällä kertaa. Voi huomenna pistää pienen vedon taas.

2 tykkäystä

9 play off -ottelua 6 tasapeliä. Huh huh.

Kaksi kertaa olen onnistunut onkimaan tuplaristikierrokset.

Tänään mennään kahdella lapulla:

2659 HIFK - TPS (+1) X
2673 Ilves (+1) - Tappara X

Kerroin 40,80

4040 HIFK - TPS X ja yli 4,5 maalia
4063 Ilves - Tappara 2 ja yli 4,5 maalia

Kerroin 41,30

2 tykkäystä

Tekee maalin ottelussa:

HIFK - TPS R.Hintz 3,90
Ilves - Tappara J.Liuksiala 6,50

1.70 Veikalla ilmeisesti Tapparan jatkoon menosta tarjolla. Se ottaa joka uskoo.

Otan tämän! 10€ panos molempiin, kiitos jo etukäteen!

Whoa, whoa, whoa! @Nape tämä sillain hassuttelulla ja niin neutraalisti ja “arkisesti” kuin voi sanoa: oletko hullu?

Noi vedothan on siitä huonoja että ne ei tue toisiaan millään tavalla, vaan sulkevat toisensa pois. Eli joka tapauksessa olet hävinnyt kympin. Jälkimmäinen lappu on uusi yritys ensimmäiseltä kierrokselta, kun joukkueet kohtasivat. Kymppi per lappu kuulostaa myös aika isolta. Mä pistin 3 € panoksella.

Tsemppiä!

Vahva on luotto. Ja vaikka ei osuisikaan, arvotaan vielä myöhäisillan keno!

3 tykkäystä

Tänään lähen huvikseen hakemaan 2e lapulla kunnon tasuri kierosta.

HPK-JYP (X)
Pelicans-Kalpa (X)
Espoo United-Hermes (X)
JYP-Akatemia-Hokki (X/2)

Yhden euron panoksella ja kerrointa tulee 118,40-194,80

1 tykkäys

KalPan 2,05 helppoa rahaa.

Moniveto 50sentin panoksella:
tps-hifk 5-2
Tappara-ilves 4-1
kalpa-pelsut 3-1
jyp-hpk 4-2

Voitolla yöhön :heart_eyes:

2 tykkäystä

Tänään tuli laitettua 8e lappu yhden euron panoksella.

JYP-HPK (1X)
Tappara-Ilves (1X)
Kalpa-Pelicans (X)
TPS-Hifk (1X)
Ketterä-IPK (2)

Kertoimet ovat 66,11-461,21. Toivottavasti tänään tulee paljon tasureita ja vähä semmonen kutina on alapäässä, että muutamat tasurit tänää tulee. Kalpa-Pelicans peli vedetty melko riskillä pelkkänä tasurina, mutta aiemmat pelit ovat ollu hyvin tasaisia.

Ei kaukana.

Yksi maali sinne tänne :smiley: ei tullu mun lapulle

En juuri vedoistani höpötä,mutta mulla on aika iso veto ,että Ilves menee jatkoon 4-0 tai 4-1. Eli veto voimassa.

Veikkaus on aika konservatiivinen Tappara - Ilves sarjassa. Veiläkään eivät usko Ilveksen mahdollisuuksiin. Itse laittaisin prosentit jotakuinkin 33%-30%-37%. Melkein tekisi mieli pelata Ilvestä…

Ennakkoon 3.5x on kova kerroin mihin tahansa otteluun. Harvoin pelit näin selviä ovat edes runkosarjassa puhumattakaan tästä sarjasta.

Huomionarvoinen juttu on myös jatkoonmenokertoimet. Tappara on vieläkin hiuksenhieno suosikki 1,80 kertoimellaan; Ilveksen kerroin on 1,98. Prosenteiksi muutettuna 52-48. Mestaruuskertoimia ei Veikkauksella ole, mutta kansainvälisillä markkinoilla ollaan yhä ennakkosuosikki nostelemaan poikaa. Tässä keskiarvokertoimet eri joukkueiden mestaruuksille ja prosentit. Keskiarvokertoimista laskettu palautusprosentti on 90,2.

Tappara     3,84   24
TPS         4,15   22
KalPa       7,63   12
JYP         7,65   12
HPK         9,10   10
Ilves       9,59    9
HIFK       14,22    6
Pelicans   16,57    5

Ihan mielenkiinnosta, kun en hirveesti ymmärrä matikkaa… miten KalPa on saatu kolmossuosikiksi?