Virhe: "On tapahtunut virhe"

On tapahtunut virhe.Tulee toistuvasti otteluseurannassa.Mistä johtuu? Tapahtuu lisätätessä kirjainmerkkejä.
Toinen haivaittu errori: ilmeisesti lippuja voi antaa vain tietyn määrän päivässä? Tämä kaiketi perustuu taso luokituseen?

Tapahtuuko muissa ketjuissa? Jos on päivittäinen kirjanmerkkikiintiö täynnä?

1 tykkäys

Tapahtuu tässäkin ketjussa.Ei yllättäisi tällä mutta hetkellä 45 kirjainmerkkiä.

Pitäisi sieltä kuitenkin tulla tarkempi virheilmoitus, jos kaikki toimisi niin kuin pitää. Täytyypä tutkia asiaa itse pelin jälkeen.

Mulla itseasiassa oli sama. Hetken aikaa välähti näytöllä tuo virhe teksti ennenkuin latasi sivun.

E. Tarkennus. Eli, kun valitsen nyt otteluseurantaketjun, niin tulee ruutuun nopeasti tuo. Muissa ketjuissa ei näy.

Enkä lisäile kirjanmerkkejä.

E2. Toistuu edelleen.

iOS Safari tätä tekee ja on aina tehnyt. Yleensä tilanteessa jossa ketju päivittyy vinhasti taustalla.

Android ja Chrome.

Ja tarkennus vielä. Ei häiritse käyttöä millään tapaa.

1 tykkäys

Tarkistin Metassa ja siellä ainakin kirjanmerkkien täyttymisestä tulee kunnon ilmoitus, joten tuskin siitä kyse.

Minulla on Windows 10 ja Chrome.Kyseessä on uniikki tapaus.Aiemmin ei ole tapahtunut vastaavaa.Toistuu myös luurilla.

No eipä ole tullut.Toistuu myös kun kokelin toista selainta.

Olisiko mahdollista saada kuva tilanteesta kun virhe ilmenee?

On tuossa:

1 tykkäys

Kiitos!

Okei, nyt on ainakin selvää että tämä on Discoursen virheilmoitus, eikä käytetyn nettiselaimen.

1 tykkäys

Häiritsee tänäänkin… Onko selkeää syytä mistä voisi johtua? @rizka tutkit ongelmaa ja metassa ei ollut? Olisi kiva jos ongelma saataisiin ratkaistua.
Nimim.Muutama viesti olisi tykättävänä,mutta onneksi minulla on keinot sen kiertämiseen,että en pysty kirjainmerkkejä lisäämään kun aina välillä.
Toivottovasti tästä ei seuraa se,että @peterra tai joku käyttäjä antaa palautetta kun käydään tykkäilemässä vanhoja viestejä. Mutta kai tämä bugi on kestettävä mutta se häiritsee palstan käyttöä jonkun verran.

Tuleeko tämä virhe myös toisella selaimella? Jos siis avaat win 10 omalla selaimella (ie 11 tai edge)?

Egdellä onglema toistuu.Ja tuota epäiltiin jo aiemmin.

1 tykkäys

Liputtaessa viestejä heittää tuollaista järjestelmän herjaa.Olenko liian aktiivinen eli annanko liian herkästi lippua?

Ilmeisesti olet liputtanut niin monta kertaa, joka on päivässä maksimi. :smiley:

2 tykkäystä

Oikein kiva pitäkää tunkkinne. Jännä, että on rajoittettu lippujen määrää mitä voi päivässä antaa.

1 tykkäys

Tämä vaivaa vaikka olen Mestari tasolla.Missä vika? Onko asiaa viety eteenpäin?
Ongelma on siis toistuu usein niin,että kun lisään kirjainmerkkeihin viestejä nopeaahkoon tahtiin niin jonkinajan kuluttua tulee esimerkiksi viestissä 12 havaittu ilmoitus.
E2.Ja siis en mä sitä sitä sano etteikö minulla olisi päivitttäinen kirjainmerkki kiintiö täynnä,mutta hieman epäilen.

Tyhjensin juuri selaushistorian mutta silti ongelma on ja pysyy.

1 tykkäys