VIRHE: Palsta toimii hitaasti Telian liittymillä (Error 503, 500, jne.)

Telia langaton Fast antaa noin 17mbps.

Täälläkin Telian mobiiliyhteys. Olisko tämä Telian vika? :open_mouth:

Sama homma ja kuva ihan priimaa.

Epäilen koska muuten selailu sujuu täällä ainakin hyvin.

Samaa mieltä myös yllä olevan kanssa.

Telian kiinteän verkon häiriökartta on tyhjä. Voi olla myös joku reititysongelma Telian verkkoon.

Noniin. Pystyykö joku Elisan tai DNA:n asiakas toistamaan tökkimisen?

Ja kovat jätkät ajaa:

traceroute tappara.co

@rizka Kieltämättä haisee sylttytehtaalle, koska Liiga.fi on jumissa. Voisi kuvitella nykyisessä yhteistyössä pyörivän Telialla.

Kovat jätkät ei tiedä mitä tuo tarkoittaa.

Komento jäljittää ja kuvantaa reitityksen sinun ja palstan välillä. Windows-tietokoneella komento taidetaan kirjoittaa tracert.

Komennon tulos.

Mulla alkoi skulaan kun käynnistin selaimen uusiksi.

Ongelma pysyy vaikka käynnistin selaimen uudelleen.

Mulla näytti traceroute ekaksi hopiksi yli 2000ms. Boottasin reitittimen ja palautui normaaliksi.
Juurikin tuo dsl-trebng22-58c1a0-3 aiheutti viiveen.

Ei tuu raportteja Elisan eikä DNA:n asiakkailta. Teidän yleisissä yhteyksissä on jotain vikaa @TeliaPartio. Peli pyörii hienosti, mikä on pääasia.

Muistin että mulla on kännykässä nykyään Telia. Wifi pois, 4G käyttöön ja ilmeisesti sain hidastelun toistettua.

Johtolangat osoittavat epäilyttävästi @TeliaPartio suuntaan. 100-varmaa ei näillä näytöillä tietenkään ole, mutta reasonable doubt löytyy.

Fast.com antoi nopeudeksi yli 20Mbps ja silti palsta kyykkää. Ei kai nopeudesta ole nyt kiinni?
Telia siis myös käytössä.

Tuohan oli hyvä vinkki kokeilla.
Wifi pois ja puhelimen DNA 4G päälle niin johan alkoi toimia.

Ei ole nopeudesta kiinni vaan liikenteen reititys kanittaa.

Tai yhteys katkeilee jossain matkan varrella, vaikka onkin toimiessaan normaalin nopea.

Telian WiFi pois, Telian 4g käyttöön. Hidasta edelleen.

Mun intuitio sanoo, että asiakkailta tuohon dsl-trebng22… reitittimeen päin liikenne pykii, koska seuraavat hopit tuosta reitittyy nopeasti. Samoin lätkä on valunut mulle Telian palvelusta koko illan pätkimättä.