VIRHE: Palsta toimii hitaasti Telian liittymillä (Error 503, 500, jne.)

Mä vähän toivoinkin, että te tulisitte hoitamaan kommunikaation Telian suuntaan tässä keississä, kiitos. :smile:

Varmaan jos jotakuta siellä tekniikan puolella kiinnostaa kuulla tarkempaa diagnoosia tai saada muuten todisteita ongelmista niin niitä saadaan täältä kerättyä.

Mihin perustuu että Tappara.co kyykkää ja pukkaa virhekoodeja 504 ja 500, mutta muut nettisivut toimivat?
Läppärillä ja Telian tarjoamalla yhteydellä…

(【ツ】) #65

Todetaan, että minulla Elisan valokuitu ja GSM -liittymä ovat toimineet ilman virheilmoituksia.

(Kudit loppu) #66

Elisan 4G - ei ongelmia.
Telian kaapeli - ei ongelmia.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #67

Lähitunteina on täälläkin tökkinyt ja heittänyt 503 muutamaan otteeseen. Selaimen uudelleenkäynnistäminen auttaa vaihtelevasti. Padilla surffailen ja jaan netin kännykästä, operaattorina toimii DNA.

Onko tää korjautunut muilla? Taas tulee error 500 Telian verkossa.

(Kudit loppu) #69

Juurikin hetki sitten antoi itselle ensimmäisen kerran tuon saman errorin. Telian kaapeli.

Meinaa olla taas täysin toivotonta kirjoittaa tänne. Vähän väliä paukkuu erroria. Rupeaa harmittamaan.

Hitaasti toimii hetkittäin DNAllakin.:roll_eyes:

(Aleksi) #72

Kyllä jumittaa pahasti täälläkin, kun erätauolla koittaa lukea. Telia on yhteytenä. Välillä antaa erroria ja välillä vain jumittuu lataamaan.

(Levtchi fan club) #73

Telialla jähmeetä, vaihdoin Elisan yhteyteen ja heti toimii moitteetta

Tein yhden kikan yrittääkseni rajata ongelmaa.

Hidastelua kokeneet – heittäkää sivun refresh ja jatkakaa kärsimysseurantaa. Vähän ajan päästä kertokaa vaikuttiko, tai jos koette hitautta/näette error 503:sen.

Otteluseuranta: Tappara - Pelicans 18.12.2018

Nyt toivon vahvistusta asiaan. Olen saanut yhteyden myös Teliaan jonne raportoin.

Kirjoitin, että toimii hetken. Nyt muuten yllättävän pitkään.
Kun tämän kanssa ongelmat alkoi, niin olen kyllä koittanut kaikki kikat mitä olen keksinyt. Silti tänään taas sama tilanne.

Eli kokeilu aloitettiin 2. erän aikana. Nyt tarkalla silmällä kolmas erä.

Tarvitaan iso empiria ennen kuin voidaan sanoa vian poistuneen ja jos näin käy on ongelma saatu teknisesti rajattua.

Otteluseuranta: Lukko - Tappara 20.12.2018

Pelicans pelin aikana tehtiin yksi kokeellinen muutos. Oletko sen jälkeen havainnut jumitttamista tai Error 50x virheitä?

• Olen kokenut jumittelua
    • Olen nähnyt Error 50x virheen
    • Kaikki on toiminut Pelsu pelin jälkeen!

0 äänestäjää

Positiivinen testaus ei tunnu herättävän aktiivisuutta, joten vaihdetaan negatiiviseen. Peruutin Pelicans-pelissä tehdyn muutoksen ja nyt ollaan taas alkuperäisessä tilanteessa.

Lukko-pelin 2. erätauosta alkaen:

• Olen nänhyt Error 50x -virheen
    • Palsta hidastelee/jumittelee
    • Hyvin toimii edelleen!

0 äänestäjää

Nyt alkoi taas sitten kohditusongelmat.

E. Nyt pätki ihan kunnolla, ei latautunut sivusto lainkaan.

(#LevtchiFever) #82

Äsken tuli 503.

Pieni Telia-kohtaus juuri äsken täällä.