VIRHE: Upotetut Twitter-videot eivät toistu sulavasti Chromella (Android)

Onko muille puhelimen kautta Chrome selainta käyttäville tullut vastaan, että upotetut twittervideot ei pyöri kunnolla? Pätkii kokoajan. Sitten klikkaat Twitterin puolelle, niin videot pyörii ihan hyvin.

11 tykkäystä

Joo, tota on ollut liikenteessä jo jonkun aikaa! Ääni toimii nätisti mutta kuva pätkii ja hyppii.

5 tykkäystä

Minulla taas kuva ja ääni pätkii. Jonkin aikaa ollut näin.

1 tykkäys

Joo twitter-upotteiset videot pudottelee sekunteja. Hyppäiskö sekunnin joka kolmas tai joka neljäs.

1 tykkäys

Samaa ollut jo 2 kuukautta. Puhelimella ei toimi twitter videot, jotka on linkattu foorumeille kunnolla, mutta koneella toimivat.

1 tykkäys

Olen huomannut. Tämä on ilmeisesti taas tätä Chrome-paskaa (jota tuntuu riittävän), sillä iOS Safarilla tätäkään ongelmaa ei ole.

5 tykkäystä

Et hauku Chromea! :wink: On suosituin selain :stuck_out_tongue: Minulla OnePlus 6 + Chrome käytössä, en ole huomannut ongelmaa. Katsotaan, törmäänkö. Sen sijaan OnePlus 6 + Chrome + Tappara.co sisältävät ikävän kasan muita ongelmia, mutta ne ei ole tämän ketjun asia :smiley: Yksi ärsyttävimmistä on se, kun et pysty klikkaamaan “vastaa.” :smiley:

1 tykkäys

Videot on mikronykineet varmaan vuoden, mutta nyt Chrome-päivitys on vetänyt nupit kaakkoon ja pätkiminen on erilaista. Ja pahempaa.

3 tykkäystä

Hyvä kun varoitit. Näköjään tosiaan päivitys tullut. Asennellaan, kun selviää, mitä kaikkea se rikkoo.

Sama setti kun sulla, mutta ongelmat on samat kuin muilla :smiley:

Mun on pitänyt sormella hieroa lasia jos on halunnut videoon liikkuvaa kuvaa. Muuten se on vaan jämähtänyt paikalleen. Hieman kun tosiaan heiluttaa sormella näyttöö, niin elävä kuva jatkuu. :roll_eyes:

1 tykkäys

Video pyörii mutta ääni pätkii. :thinking:

1 tykkäys

Itseasiassa huomasin juuri, että Iltalehden sivulle upotettu Twitter -video pätkii ihan samalla tavalla Android Chrome -selaimella, kuin Discourseen upotettu Twitter -video.

Sanoisin, että syy löytyy Chrome -selaimesta?

Edit.

Lisätään vielä, että kumpikin video toimii iPadOS normaalisti (pätkii vain Androidilla).

7 tykkäystä

Chrome :poop: päivittyi tänään. Innokkaimmat voivat todeta muuttuiko mikään tämän suhteen.

1 tykkäys

Päivitin Chromen, kirjauduin ulos täältä, tyhjäsin selaushistorian sekä välimuistin ja lopuksi suljin Chromen.

Chrome uudestaan auki, sisäänkirjautuminen ja eipä toimi Twitter-linkit vieläkään oikein. :neutral_face:

Hmm, näyttäisi salakavalasti korjaantuneen ainakin mulla. Android 10 ja 18.11. päivittynyt Chrome. Twiittivideot siis pyörivät niin kuin niiden kuuluisi.

Mites muilla?

https://twitter.com/TelialovesLiiga/status/1198277205622697985?s=19

5 tykkäystä

Mulla alkoi muutama päivä sitten toimia. En ole päivittänyt mitään.

Nätisti pyörii! :ok_hand: