Virheilmoitus: Liian suuri mainos

Onko mainoksien koko isontunut muilla (mobiilissa)? Ei ollut aikaisemmin vastaavaa…

Saman huomasin tänään.

2 tykkäystä

Raportoin samaa. Piti tästä jo aiemmin tehdä oma ketjunsa, mutta ei ollutkaan aikaa. Muovailen tästä uuden ketjun hieman myöhemmin, jos joku muu tässä välissä sitä tee.

1 tykkäys

Tarkennus heti. Jos tulet palstan ulkopuolelta, mainos on tuollainen iso. Jos nyt klikkaan tuota Tapparalogoa, niin mainos on ns. normaalin kokoinen.

Ja saan toistettua.

E. Nyt mulle myydään jo ajoneuvohiekointinta. Ei ole tarvetta.

Onko se aina tuo sama mainos vai onko vääränkokoisia mainoksia muitakin?

Ihan kaikenlaisia. Kuvassa oli joku maalimainos ja nyt oli joku hiekoitusmainos.

E. Ja nyt Niemi muuttaa kaiken…

Nyt tuli tällä tavalla

1 tykkäys

Merkillinen juttu, mutta @ljpp korjaa jotenkin. Tietääkseni mitään ei ole meidän päässä muutettu viime päivinä.

1 tykkäys

Sen verran mainitsen vielä, että en ole hakenut googlesta hiekoitusajoneuvoja, en lainaa, en ikkunapesuja yritykselle. Ainoa mikä saattaa olla lähellä on tuo maalijuttu.

Tutkimattomat ovat Googlen tiet. :slight_smile:

4 tykkäystä

Mulla toistuu myös avaamalla sivun. Tarjottu Arctic Monkeysia, Kabanossia ja Fortumin aurinkopaneeleja. Gary Googlella on koko paletti käytössä.

1 tykkäys

Google sekoilee - ei ole muutettu mitään aikapäiviin. Mainoksen kokohan on responsiivinen.

Koko ajan vai satunnaisesti? Meikäläisellä on koko oikein.

Tämä toistuu joka kerta.

Vieläkö toistettavissa? En ole nähnyt tätä itse kertaakaan, usealla eri päätelaitteella.

On ihan jokapäiväinen ominaisuus. Käynnistin puhelimella sivun nähtyäsi viestisi ja tässä näkymä:

Turkanen. Asetus ei ole konfiguroitavissa - on vain mainoksen koko = responsive. Mikä on näyttösi resoluutio?

Edit: Tuosta pitää ehkä riipaista bugi Metaan, eli laitahan tarkat laitespeksit. Kuvaasi saanee käyttää?

Näytön reso on 1080 x 1920. Puhelin on Honor 6 ja Android-versio 6.0. Chromen versio 69.0.3497.100, mutta sillä ei liene merkitystä.

Kannattanee hetki odotella, jos muut raportoi samaa eri laitteilla. Kuvaa saa käyttää, ei siinä mitään.

Kuten @Kilo totesi, niin on. Ei tarvi kuin käydä toisella sivustolla ja palata takaisin.

Mullakin tulee välillä tollanen korkea mainos. Honor 8 ja Android 7.0.

Ja sama resoluutio.

Ja välillä = sivun päivityksen jälkeen

1 tykkäys

Tiputin näytön resoluution 720 x 1280. Sama ongelma toistuu. Nyt tuli vaan enemmän mulle sopiva mainos, nimittäin “Tender Meets: Tapaa helliä tyttöjä lähistöltä”.

5 tykkäystä

Löysinkin Metassa koodiohjeita jolla esim. pystysuuntaista maksimikokoa voisi rajoittaa. Onkin sitten oma temppunsa löytää oikea koko (pitäisi olla 1/2 korkeus vrt. tuohon esimerkkiin) niin että asemoituu järkevästi kaikilla eri laitteilla.

Ja itsellä ei ole sopivaa testilaitetta.