Ylen kysely = tappara.co kysely.
Tänäänhän tämä ratkeaa:
Lukas Hradecky Yle Urheilun yleisön valinta Vuoden urheilijaksi – Sami Välimäki jäi vain neljän äänen päähän
#uutisvahti
Ylen kysely = tappara.co kysely.
Tänäänhän tämä ratkeaa:
Lukas Hradecky Yle Urheilun yleisön valinta Vuoden urheilijaksi – Sami Välimäki jäi vain neljän äänen päähän
#uutisvahti
Nyt viimeistään saa Kaisa Mäkäräinen sitä arvotusta joka hänelle kuuluu. Yksi kovimmista suomalaisista urheilijoista kautta aikojen.
Apulannan Jumala, yks hienoimpia biisejä…
Heikki Mikkola, motocrossin nelinkertainen maailmanmestari, valittiin myös urheilun Hall of Fameen. Hienoa arvostusta, hieno urheilja. Kauan se kestikin, kun saavutukset on 70-luvulta. Heikki on isompi nimi varmasti Belgiassa kun Suomessa.
E. Belgiassa ja Hollannissa on paljon Heikki-nimisiä poikalapsia menneiltä vuosikymmeniltä.
Laitetaan nyt tähän ketjuun. Sykähdyttävin urheiluhetki Välimäen voitto.
Luke nappasi tittelin ja ei tuo nyt kauhean väärin mennyt. Onnea.
Mun mielestä olis mennyt väärin, jos Heiskanen olis voittanut. Muut kaksi, kumpi vaan.
Irinalle näköjään annettu keikkapalkkioksi roskapussi vaatetukseksi.
Pitäs melkein laittaa sen miehelle kuvakaappaus tästä sun viestistä!
Joskus aikoinaan vietin illan baaritiskin äärellä Hollannissa, Goudassa. Paikan omistaja jaksoi lähes koko illan kehua Heikki Mikkolaa. Olin varsin yllättynyt. Ettei vaan olis Kekkosen ja Virenin jälkeen ollut tunnetuin suomalainen siellä. Litmasen aika ei vielä ollut koittanut.
Sen kun olisit napannut kuvan telkkarista niin olisi nähnyt ihan itse,
Aivan selvä tavallinen musta jätesäkki.
Joo tuskin siellä enää Heikit on suosiossa. Tässä sama ilmiö, kun Italiassa Jarnon kanssa 70-luvulla.
Eiköhän se tiennyt tuon esiintymisasun, mutta tuo viesti oli silti hauska!
Anna mennä. Ei tuo ollut pahalla kirjoitettu. Kertoo vain tästä tilanteesta.
Itse ketjuun liittyen. Tuo Mäkäräisen huomioiminen oli kyllä hieno asia.