World of tanks

Pelaako porukat täällä kyseistä peliä?

Itse alotin 2012/2013 taitteessa ja noin vuoden verran pelailin, kunnes lopetin. Syytä en muista. ~4500 taistelua tuli kuitenkin pelattua aika tiuhalla tahdilla.
No, nyt kuitenkin virittelin pelin uudestaan ja vähän apuja kaipailisin, jos kokeneempaa kaartia löytyy.

Koneella vai millä pelaat? Xbox Onella tuota tullu itellä hakattua ei toki pitkiin aikoihin.

1 tykkäys

Itse pelaan vaihtelevasti Pc:llä.Olen pelannut ainakin 5000 peliä.

1 tykkäys

7500 matsia löytyy pelattuna tällä hetkellä

1 tykkäys

Kyllä sitä tuli pelattua tuhansia taisteluja, ei mitään muistikuvaa montako. Jotain 5-10k väliltä. Nyt muutama vuosi ollut pelailu aikas vähäistä, melkeinpä olematonta. Täytyisi joskus taas jatkaa! :smile:

2 tykkäystä

PC:llä tulee pelailtua. Aikasemmin pöytäkone ja nyt läppäri.

1 tykkäys

Ittellä ei ole yhtään X-tieriä vielä. Aikasemmin pelasin TD-linjoja, joista sain neukun sekä sakun IX-tierille. Nyt olen pelaillu mediumeilla, joista neukku ja saku ovat VIII-tierillä.

Lähinnä olis kiinnostavaa tietää/oppia, että mitä varusteita ja miehistötaitoja olis porukoilla Panther II:ssa ja T-44:ssä?

Itsellä n. 21k taisteluja alla. En oo kyllä pelannut taas muutamaan kuukauteen. X tierejä tais olla 11 tallissa. Jos haluaa pelikaveria tai tipsejä ja tricksejä niin voi laittaa kyllä viestiä niin voin tulla pelaileen platoonaa :smile:

Ja PC:llä tosiaan pelailen. Aloitin 2011 kesällä.

4 tykkäystä

Nojoo, ehkä tarttee vielä vähän reenata ja palautella mieliin tota peliä, niin sun ei tartte kärsiä ja hävetä, ainakaan ihan mahdottomasti :sweat_smile:.

Ei tartte pelätä :stuck_out_tongue: Oon ollu klaanissa vetämässä clan wars battleja ja välillä porukka ajeli siellä kännissä alas kukkuloilta. Silloin sai hävetä :joy:

Sen voin ainakin sanoo että T-44 ammo rakki on kuin tulitikkurasia joten wet ammorack equipmenttina( Vert. Stab ja ventilation on ihan hyvät 2 muuta).

Taidoista safe stowage on ainakin omasta mielestä ihan järkevä lataajalle(Sitten lisänä voi ottaa repairs ja camoo).
Gunnerille snap shot, repairs
Ajajalle smooth ride ja offroad driving ja repairs
Commanderille Lamppu, situational awareness ja repairs

Sitten kun kaikilla on se 3 skilliä niin kannattaa retrainata BiA kaikille repairssin tilalle

Siinä on suht. kattavasti :stuck_out_tongue:

3 tykkäystä

Tänään päätin palata WoTin ihmeellisen maailmaan! :smile:

Nykyisellä tilillä (Treppu) taisteluja takana 2146 ja vanhoilla tileillä muutama tonni päälle. Voittoprosentti 50,14. :sunglasses: Korkein tier V.

1 tykkäys

Saa pyytää käyttäjän Danggi kaveriksi jos siis haluat peliseuraa.Itsellä on korkein tier on VII.Voitto prosentti on jotain alle 50%

2 tykkäystä

Itte pelaan nimimerkillä Karithekung. Saa laittaa kaveripyynnön. En ole paskin, mutta huonoimmasta päästä… :sweat_smile:

Pleikkarin headset vissiin käy PC:lle?

1 tykkäys

No arvelinkin että se olit sä! :smiley: Tulin tänne vielä tarkistaan. Kaippa toi menee.

1 tykkäys

Tässä alkaakin pikkuhiljaa muistumaan mieleen, että minkä takia aikanaan pelin pistin ‘jäähylle’; ihmisten käsittämätön typeryys ja oppimattomuus. Tuhansien ja tuhansienkin pelien jälkeen ihmiset ei vaan opi.
Ja sitten kaikki saamarin lapset, jokka on… vaan … lapsia ja joiden ei pitäs tälläsiä pelejä pelata eikä monia muitakaan…

2 tykkäystä

Pelaatko satunnaistaisteluita vai? Mulla ei ole mennyt hermo kuin itseeni vaikka aikamoisia seppiä siä omissakin ajoittain hiihtelee.

Niitä joo. Emmää oikein ‘osaa’ muuta. Vielä.

:joy::joy::joy: Tän takia sitä pelataan muiden ihmisten kanssa. Kun pelaa platoonassa, niin pystyy jopa kääntään joitakin pelejä. Yksin on vaikee voittaa mitään kun välillä pitää taistella niitä 14 omaakin vastaan. :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Välillä kyllä noissa satunnaistaisteluissa pitää vaan kylmästi koittaa pelata täysin omaan pussiin, kun heti lähdöstä näkee porukoiden säntäilevän ties minne ja tietää, että tää oli tässä alkuunsa.
Tosin mää oon vielä sevverran raakile, että lumieriäkin vaan tulee. Mutta sevverran pitää puolustautua, että mulla ei oo modin modia käytössä eikä oo koskaan ollutkaan. Parasta tulosta saan neukkujen keskiraskailla aikaiseksi VI-VIII välillä, kun pelaan kohtuu aggressiivisesti. Ihan just saan avattua T-54:n, mutta rahaa pitää jauhaa kyllä vielä paljon.
Jotenkin ei oikein taivu toi sakujen Panther II vielä omaan käteen ja TD:t on myös karannu näpeistä, kun on tullu tauon aikana niin helkkaristi uusia karttoja, että en vielä tunne niitä ja niiden ‘merkkipisteitä’.

1 tykkäys

No ei se nyky Wotissa kyllä yhtään modia edes tarvitse. Vuosia sitten asia oli eri lailla, mutta lähes kaikki hyödylliset modit on nykyään pelissä jo vakiona. T-54 on jo todella hyvä vehje ja sillä pitäisi kenen tahansa saada ihan hyviä tuloksia :slight_smile: . Laita mulle kaveripyyntö niin voin tulla plattaan :slight_smile: . Nimimerkki: Xboom3000

1 tykkäys