Yhteisöpeli: Ilmoittautuminen Joulupeliin 2025

Tiedän jo, että puhumme @Nuti :sta.

3 tykkäystä

Tätähän ei oikeasti kannata yhtään pelätä, pahiksena pelaaminen on hurjan hauskaa.

3 tykkäystä

Piparin :ginger_root: :bread:
ja
Glögin :tropical_drink:
Tuoksuista joulunaikaa.

Tottakai olen mukana.

5 tykkäystä

Kun Rixan kissa on nimeltään Nuti, niin minulla voisi olla yhdeksän henkeä. :thinking:

6 tykkäystä

Camoon, pahikset tarvitsevat epäilyttäviä hiljaisia.

1 tykkäys

Avaatko vähän kun oon tavan hyvis :thinking:

Alkaisi olla tosi todennäköistä, että olet tällä kertaa pahis. Eihän jokin voi toistua noin pitkään putkeen. Ilveskin häviää joskus Tapparalle.

Tämähän on jouluperinne siinä missä Sylvian joululaulun laulaminen, piparien polttaminen uunissa ja joulukuun pitkä sairasteluputki. En siis voi jättää välistä! Pitkästä aikaa peleille! :flexed_biceps:t2:

Kiireiden vuoksi hiljainen hyvis ilmoittautuu! :face_with_hand_over_mouth::laughing:

8 tykkäystä

Odotan hymiöiden täyteisiä pelinjohdon viestejä, vink vink etenkin @Tilhi :grin:

4 tykkäystä

Hyvä että saatiin piparipoliisi paikalle niin meno ei lähde ihan lapasesta :+1:

6 tykkäystä

Niitä saattaa olla luvassa kyllä :see_no_evil_monkey::grin: Mä ajattelinkin että sun pitää ainakin tulla mukaan, nyt kun once in a lifetime oon järjestämässä peliä :grinning_face_with_smiling_eyes: Onneksi ei tarvinnut enempää houkutella :blush:

1 tykkäys

Hei, tännehän on saapunut kokonaan uusi peluri, lämpimästi tervetuloa sinullekin @Neponen :blush:

8 tykkäystä

No enhän mää tätä nyt voinu väliin jättää! :face_holding_back_tears:

3 tykkäystä

Pittää vielä vartoilla, jos onkin ohiklikkaus. :grimacing:

3 tykkäystä

Mää en vastaa peliketjussa yhteenkään @Tonza n viestiin. Pahis se on, on aina ollu ja tulee aina olemaan :grin:

4 tykkäystä

Tonzan puheet on villasukat kovassa paketissa. Ikinä ei tiedä mitä saa.

4 tykkäystä

Jos Tonza vaihtaisi villasukkiaan yhtä usein kuin ääniään yhteisöpeleissä, niin villasukka-alalla olisi paha työvoimapula.

6 tykkäystä

No niin tontut, turpa kii ja tiedustelemaan!!!:joy:

2 tykkäystä

Lämpimästi tervetuloa myös @Mamyy, kiva kun päätit lähteä mukaan pelaamaan :blush:

5 tykkäystä

Nythän täällä alkaa olemaan elämää, niin uudet pelaajat saa esimakua pelistä :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 tykkäystä