Yhteisöpeli: Ilmoittautuminen Joulupeliin 2025

Tilhen pitäisi järjestää pelejä useamminkin, tännehän tulee uusia pelaajia kuin sieniä sateella. :slight_smile::+1:

@Domi vielä mukaan niin alkaisi olemaan mukavasti uusia vahvistuksia! :blush:

5 tykkäystä

Kuka ny ei piparista ja lökistä tykkäisi.

2 tykkäystä

Hyvä huomio!

@Neponen @Petri_Konttori @Mamyy varmistaisitteko vielä viestillä, että olette mukana pelissä? :+1: Pari kertaa historiassa on käynyt niin hassusti, että joku on painanut vahingossa ilmoittautumisnappia.

1 tykkäys

Jep, mukana!

8 tykkäystä

Kissa herää saalistamaan :cat_with_wry_smile::cat_with_wry_smile::cat_with_wry_smile:

8 tykkäystä

Noni, meitä “kissojahan” alkaa taas olla täällä mukava määrä. @Hakkuri:n pitäisi vielä tulla nostamaan määrää yhdellä! :wink:

@Wrathchild @mazzus mitä pelistä oikein tulisi ilman teitä? Kovia vääntäjiä tarvitaan aina!

@Helbendeerus @Varilasit teidänkin poissaolonne jättäisi peliin tuntuvan aukon!

4 tykkäystä

@Joonatan, ehdin jo ilahtua nähneeni sinut mukana, mutta nyt olet “miettimässä vielä hetken”. Siirräpä täppä takaisin :blush:

6 tykkäystä

Milloin tämä alkaisi?

2 tykkäystä

Suunnitelmana oli aloittaa 11. tai 12. joulukuuta, mutta jos sitä ennen tulee pelaajakiintiö täyteen, voidaan miettiä aikaistamista. Aikaisintaan 7. päivänä lähtee homma käyntiin, ei ainakaan ennen sitä. Edit. Peli alkaa 13. päivänä!

Ei liity enää kysymykseesi, mutta jotenkin olisi upeaa saada mukaan 23 pelaajaa ja yltää siten ennätyslukemaan.

5 tykkäystä

Kattien ylivaltaa meooow, meoow, meow.

Mulla on patalappu jossa kaksi kisaa naukuu toisilleen nau nau nau ja tekstinä päällä:

NAURIITA

Sitä on kiva käyttää kuumalle klökille ja viereen asettaa pipari ja katsoa pataistalappusta niin tulee hyvälle päälle.

@Bilbo Otattehan huomioon, että osa kisalijoista on varsin estettyjä osallistumaan 12-14.12.25 pe-su (ehkäpä ma myös). Lavannatain - Sunnuntai on tuo fanimatka Turkkuseen ja sieltä Tukkiholmaan ja takas Naantaliin, jossa ne piparilliset siirtosummat glögittiin.

Laivan netti on mitä on ja tuskin tulee kiinnitettyä huomiota yhteisöpeliin (ainakaan kovasti) lotjalla menon aikana.

3 tykkäystä

Kiitos tiedosta, tämä ei olekaan kovin paljon mediassa tai palstalla esillä ollutkaan (varmaan toki tulee enempi olemaan lähempänä ajankohtaa).

Pelin kannalta varmaan parasta, että ensimmäinen pelipäivä on tuolloin menossa. Tilhi toivoi, että aloitettaisiin tämä hyvissä ajoin ennen joulukuun puoltaväliä, jotta ei kovin pitkälle tammikuuhun kestäisi, ja olin aika lailla samaa mieltä.

1 tykkäys

Mulla ei ole mitään kiirettä, aloitellaan rauhassa kun kaikille sopii :blush:

2 tykkäystä

Päätettiin, @louskutin ja muut kaiken kaikkiaan huomioon ottaen, että peli alkaa 13.12. illalla. Tiedoksi @Wrathchild ja muutkin.

10 tykkäystä

++Nuti, saatan vielä vaihtaa!

Ollut aika hiljainen ja äänekäs, ja on tosi epäilyttävä.

4 tykkäystä

Älä vaihda. Väärinhän tuo meni, kerrasta.

2 tykkäystä

Peliin edelleen mahtuisi mukaan.

Jos tykkäät TV-ohjelmasta Petolliset, niin tässä on sinulle sopiva peli. Aiempaa kokemusta pelistä ei tarvitse olla.

Löydä foorumilta uusi ulottuvuus!

3 tykkäystä

@Cazens: jouluun kuuluu kaksi erityistä kisatapahtumaa: dartsin MM-kisat sekä Tappara.co:n Joulu-yhteisöpeli. Toista saa seurata mielenkiinnolla tv:stä, mutta tähän pääsisi peräti itse kisaamaan! Miten on, tulisitko mukaan? Jostain pikkujoulupelistä on jäänyt lämpimät muistot kun olimme huonetovereita ja molemmat hyviksiä. :smiling_face:

Entäpä tulisiko @Tarinantoinenpuoli kokeilemaan pelaamista? Nämä pelit sopivat erityisesti niille, jotka tykkäävät pohdiskelusta, hyvästä huumorista ja ennen kaikkea yhteisöllisyydestä, ja mitä olen toimintaasi foorumilla seuraillut, uskoisin että täyttäisit kaikki “kriteerit”. :slight_smile:

4 tykkäystä

No kiitos kysymästä ja tottahan sinä puhut. Ja aikaakin tuntuisi olevan jo olen mukana!

8 tykkäystä

Ilmoittautumiset ketjun aloitusviestissä olevaan kyselyyn.

1 tykkäys

En kyllä anna itselleni ikinä anteeksi jos noin hiljainen pelaaja voittaa pahiksena :wink::joy:
++cazens

2 tykkäystä