Yhteisöpeli: Ilmoittautuminen Joulupeliin 2025

Nyt on kyllä niin pahiskeskustelussa päätetty ääni…

-Nuti
++Tonza

4 tykkäystä

Onneksi olen pelinjohdossa, niin olen suojassa ääniltäsi!

3 tykkäystä

Pitääkö avata ennen pelin avausta Pelinjohdolle het kenkää! -ketju :man_shrugging:

10 tykkäystä

Mutta kuka nyt sitten kirjoittaa epäilyttävästi ja välillä jopa epäloogisesti, että voisi ekoina päivinä äänestää? Pitäiskö sun @Bilbo kuitenkin pelata? :grin::sweat_smile:

Varotan myös heti, että ellei peli starttaa 13. päivä heti aamusta, niin se päivä varmaan menee ittellä ohi (raskasta joulua yms. samaisena päivänä) ja seuraavallekin päivälle ohjelmaa. Tottahan toki te osaatte aina aloittaa mulle huonoon aikaan. Pah! :woman_shrugging:t2::sweat_smile:

Ja JOS ja KUN käy niin, että unohdan koko pelin, enkä vastaa tägäyksiin, niin tägätkää @Tonke peliketjuun. Mieheni kun käy foorumilla about päivittäin, niin voi ystävällisesti muistuttaa kaunista ja upeaa vaimoaan, että johonkin on taas tullu lupauduttua. :face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

4 tykkäystä

Voidaan me yrittää ainakin laittaa peli pystyyn jo varhemmin kuin illalla :blush: Varmaksi en uskalla luvata :see_no_evil_monkey: Koitahan saada se @Tonke myös sieltä mukaan vielä! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 tykkäystä

Kestää pidempään kun yhden tai kaks päivää :thinking::joy:

Se on todennut jo monta yhteisöpeliä sitten, että on menny niin taktiseksi ja laajaksi, ettei lähde enää mukaan. :grin:

@Tonza todellakin kestää monta päivää. :face_with_hand_over_mouth::sweat_smile:

5 tykkäystä

Nyt ei kyllä pysty, valitettavasti.

1 tykkäys

Voi hitsi. Sittenhän minä joudun ratkaisemaan koko pelin.

4 tykkäystä

Helppohan se on pahiksena :face_with_raised_eyebrow:

4 tykkäystä

Oot jo pahasti myöhässä kun @mazzus ratkaisi tämän jo ennen viime pelin alkua :wink:

3 tykkäystä

Tiesitkö muuten että jos mazzus pelaisi shakkia Kasparovia vastaan, mazzus tekisi hänestä matin yhdellä siirrolla?

10 tykkäystä

Minä kun luulin, että Kasparov luovuttaisi kun näkisi millä autolla mazzus saapuu pelipaikalle.

6 tykkäystä

Ja kun Mazzus tekee punnerruksia, hän ei paina itseään ylös vaan maapalloa alas.

Mazzus on laskenut äärettömään ja takaisin – kahdesti.

Kun Mazzus hyppää uimaan, hänestä ei tule märkä – vedestä tulee mazzuksinen.

@mazzus Nyt muuten voi olla viimein aika vaihtaa esittelytekstisi: uskollinen Yaris, japanilaismurahdus, teiden samurai, on siirtynyt ajasta iäisyyteen – Suomen suolatut tiet koituivat lopulta uskollisen Rosinanten kohtaloksi.

9 tykkäystä

Kaikella kunnioituksella Nuti, epäilen kapasiteettiasi…

2 tykkäystä

Kun mörkö menee nukkumaan, hän tarkastaa, etten ole sängyn alla…

Mä saan aina eka treffeillä, aina…

Vai lähti vanha Varis paaliin? Yllättävän kauan jaksoi…

3 tykkäystä

Esittely teksti vaihdettu, kuten pyysit.

2 tykkäystä

Shakissa tehdään matti aina yhdellä siirrolla, sillä mattisiirrolla, mutta ensimmäisellä siirrolla ei vielä tehdä.

3 tykkäystä

Näin joulun kunniaksi on kerrottava, että tontut päättävät olemmeko me muut olleet kilttejä, mutta Mazzus päättää tontuista, ovatko ne olleet kilttejä.

4 tykkäystä

Tiesitkö, että pystyn hukuttamaan kalan?

Nyt tiedät.

4 tykkäystä