Pyh pah, täällä on odotettu jo ties kuinka kauan, että päästään taas pelaamaan!
Täytyy vielä kiittää teitä @Horna ja @Jopeti miellyttävästä pelaamisesta, epävarmana olisi ollut tukalampaa jos olisitte olleet agressiivisia ja hyökkääviä. Uskalsin näin minäkin lähteä peliin mukaan ja pelaaminen teidän kanssa tuntui hyvältä!
Olin tästä aika hämilläni. Itsehän ihan heittona laitoin, että jos jossain on oikea uneton, että nyt tulisi esiin. Joonatan ensin kysyi, että miksi kannattaisi tulla. Sitten yhtäkkiä sankari itse ilmoitti olevansa uneton. Joutu miettimään tosissaan, että hämmentääkö hän.
Mutta en millään uskonut soluttautujan moista liikettä tekevän ja hyvä näin.
Toisaalta se oli se mitä te halusitte, olisiko sittenkin parempi ollut pysyä piilossa?
Ihanan monimutkaisia käänteitä oli kyllä.
Kyllä hauskaa oli koko pelin. Aika vaan ei tahtonut taaskaan riittää kunnolla osallistumaan, kun ylitöissä olen suunnilleen aina kun kysytään ja aika usein jos ja kun tarve on niin minulta ensimmäisenä tullaan kysymään kun vastauksen tietää jo ennen kuin ehdin vastatakaan Pahisrooli oli kyllä hauska, mutta vaatii ehkä vielä enemmän aikaa kuin hyviksenä, kun täytyy miettiä paljon enemmän mitä kirjoittaa ja miten ettei vain kirjoita mitään mikä paljastaisi itsensä. Tai kirjoita peliketjuun jotain mitä piti kirjoittaa tuonne pahisketjun puolelle.
Tuossa Acetho Joonatan taiston jälkeen vähän kuumotti että nyt taitaa tulla lähtö, kun olin aika vahvasti kanssa Acethon puolella ja Joonatania vastaan. Onneksi siinä tuli sopiva sauma testata Varilasien kultarannerooli ja ilmeisesti Casperikin taisi tähän vipuun mennä että osui pahikseen kun kukaan ei tippunutkaan, niin pääsin siinä kohtaa vaeltamaan sopivasti tutkan alla.
Viime pelin jälkeen oli vähän takki tyhjä, mutta tämä oli kyllä raikastava matsi, ja minusta nyt tämä homma on löytänyt uomansa foorumialustalla (ekat pelitkin oli hyviä, mutta askel askeleelta on kehitystä tullut). Tai sitten jäi vaan hampaankoloon, kun kerrankin en ollut loppuun asti enää mukana.
Tuo oli muuten kuumottavaa, kun muutamaan otteeseen itsekin säikähdin, että lähti peliketjuun eikä meidän poliisi-kultaranne-keskusteluun.
Ärsyttää myös, itse pidin ääntä sinussa monesti, mutta taisi Armas olla ainoa joka lähti kertaalleen kanssa kokeilemaan ennen todellista putoamistasi. Loppuunpäin jopa oma epäilys hieman enemmän heilui kohtaasi, mutta kun ei sielä ollut muitakaan keitä olisin epäillyt
Tätä peliä pelaamalla tajuaa kyllä koko ajan paremmin, miten helposti alkaa näkemään omia ennakkoluuloja tukevia todisteita. Kun seurasin sivusta viimeisen päivän peliä ja pudonneiden hyvisten keskustelua, niin melkein joka ikiseen Tilhin viestiin tuli kommentteja tyyliin “ilmiselvä pahis”. Itse kun tiesin roolit, näin pelin keskustelut ja Tilhin kirjoitukset ihan eri tavalla.
Mutta en väitä että itse olisin pudonneena hyviksenä nähnyt näin, luultavasti olisin ollut siellä Tilhiä äänestämässä. Pohdin tässä vaan, että tää on asia johon pitäisi varmaan omassa ajattelussa alkaa kiinnittämään enemmän huomiota, ja yrittää jotenkin harjaantua ja oppia pois tästä (siinä määrin kun nyt ihminen siihen kykenee).
Nellisi muuten piilottelit ihan loistavasti poliisi -rooliasi. Ei ollut mitenkään varmuutta tosiaan edes tuossa kohtaa, kun päätettiin sinut nimetä viime yönä.
Näin jälkikäteen mietittynä vähän ärsyttää, etten lähtenyt Tilhen mukaan jossakin kohtaa kokeilemaan jäätä. Tulos olisi voinut olla toisenkin lainen niin. Oppirahat makso tällä kertaa jellonille paljon, mutta ensikerralla parempi!
Pitäisikö pahisten pähkäilylle pistää joku roti. Vaikka tunti.
Olipa mukava lukea nopeasti noi pudonneiden hyvisten keskustelut. Iso peukku täältä👍
Olen jostain kumman syystä selvinnyt kaikissa peleissä loppuun asti (joka kerralla olen epäilyttänyt suurta osaa joukosta, paitsi ehkä tässä viimeisessä), joten ensi kerralla saa pudottaa minut ekojen joukossa. Ellen sitten ole kolmannen kerran soluttautuja
Sanoisin tämän kokemuksen perusteella että kyllä.
Mutta itse kyllä hämmästyin, kun luulin, ettei tippunut pahis enää ole mukana pelissä. Eli siis tippuneet pahikset saavat myös edelleen pähkäillä ja pelata mukana pahisten puolella?
Ainakin omissa peleissäni näin on ollut (olisiko Armaksen pelissä ollut joku sovittu juttu, ettei jutella?). En oo nähnyt mitään syytä sille, miksei pahikset voisi yhä keskenään tiimipelailla, lisää vain hauskuutta pahistiimille.
Yksittäisenä heittona nostetaan tämä huvittava mielikuva.
Kyllä, tämä oli näin. Kun Treppu, Koo ja tatesulo olivat pahiksia, he miettivät, sopiiko pudonneiden osallistua juonitteluun, ja yhdessä päätimme, että mieluummin ei. Tämä on kuitenkin mielestäni sopimuskohtaista.
Ja hankaloittaa hyvisten peliä. Hyvikset pärjäilee koko ajan yksin, mutta edes pahisten tippuminen ei vie pahiksilta sitä tukea. Kivaahan se toki pahiksille on.
@koo, @Treppu ja minä, herrasmiehinä teimme herrasmies sopimuksen. Tykätä sai viesteistä, mutta tippuneena ei kommentoida. Viestitkin lähetimme heti iltaviestin jälkeen. Liian hyviä pahiksiksi oltiin.
Tosiaan ehkä ainoa aito herrasmies @Armas unohtui
Pakko kirjoitella ihan kokonaisuutena näistä yhteisöpeleistä, että on hemmetin hienoa, miten porukka on lähtenyt näihin mukaan! Kiitos vain joillekin, jotka taistelivat keskenään Palautetta -ketjussa, sieltä se idea lähti kokeilla tätä peliformaattia täällä.
Derekille vielä kiitoksia pelinjohtajana toimimisesta. Todella loistava hahmokavalkadi, vaikka olin mukana pohtimassa, niin hahmoideat ovat kuitenkin sinulta. Pahiskeskustelussa kirjoitinkin jo aiemmin, että erikoishahmoja on saanut pähkäillä ihan kunnolla tällä kertaa, ja ne toivat sopivasti käänteitä, mutta eivät olleet liian ratkaisevia.
tatesulon ja Bilbon -pelikombo kuulostaa hyvältä, ja rohkaisen yhä muitakin pelinjohtajan saappaisiin. Mukavaa vaihtelua, ja on kiva kerrankin tietää kaikki, mitä tapahtuu ja naureskella taustalla.