Yhteisöpeli: Soluttautujia Draft -tilaisuudessa - peliketju

Kerroin tuossa aiemmin, että tein eilen virheen kun aloin liian varovaiseksi enkä osannut päättää ketä teistä epäilisin eniten. Päätin että tänään en sitä virhettä tee. Casperilla on kupruja niinkuin teillä kaikilla, mutta lähden nyt siitä että teillä kävi mieletön tuuri kun Casperi vaihtoi äänensä pois, niin ettei Jopetin tarvinnut vaihtaa ääntä sinulta pois ja saitte paljon paremmat lähtökohdat tälle päivälle.

@Virvelia_kainaloon ja @Petri ovat ainoat jotka voivat yrittää enää kääntää päätäni tänään, heillä ei ole tässä omaa lehmää ojassa.

Taidat kyllä olla oikeassa tässä. Eiköhän Jopetin ääni tänään vielä vaihdu.

Kumpi on muuten putoamassa nyt, jos Petri on omistaja ja käyttää tänään tuplaäänensä?

Anna sitten heille reilu mahdollisuus ja anna äänesi Jopetille. Silloin he voivat päättää.

Tällaista mahdollisuutta en antaisi, jos sinä olisit tällä hetkellä varmuudella putomassa. Eilinen viimeistään osoitti, että tittelit ei auta äänestämään oikein.

Mutta kävin läpi äänet ja Petrin tuplaäänillä (todennäköisesti tänään) olisi tällä hetkellä Casperi putoamassa. Joten samapa tuo kumman teistä tilillä ääneni tällä hetkellä on.

-tatesulo
++jopeti

1 tykkäys

Huh huh, ei tässä uskala silmiä raottaa ennenkuin. Näin vielä Bilbosta unta, hän tukehtui siinä hampurilaiseen. Oliko se Armaksen tekosis vai hyvä lavastus?

En uskonut että Derek peruu puheensa. Tämä vähän sotii mun epäilyksiä vastaan, ja nyt Jopetin antama ääni tatesulolle menetti taas paljon merkitystään. Nyt täytyy tutkinta avata uusiksi.

Kyselin eilen miksi tatesulo olisi hyvis? @Virvelia_kainaloon ilmeisesti uskoi äänten perusteella niin, mutta mun mielestä on selvää että soluttautujat tulevat vielä tekemään liikkeitä. @Petri varmasti burgerit maistuu, mutta on kait joku muukin syy on luottamukselle?

Äsh

*ennenkuin saadaan viholliset kiinni

Pidän myös erikoisena, että tatesulo teidän suulla lupaili että seuraatte jos käännän äänen tatesulolta Derekille.

Varsinkin nyt, olisihan se riskaabeli liike. Mutta mielelläni kuulisin jotain kommentteja.

Äänestystilanne:

2 tatesulo (Casperi, Jopeti)
2 Casperi (Petri, tatesulo)
1 Derek (Virvelia_kainaloon)
1 Jopeti (Derek)

Casperi saanut äänensä ensin, joten lähdössä. Vielä mennään vajaa kymmenen tuntia, klo 21:00 loppuu.

Eipä mulle jätetä vaihtoehtoja.

-tatesulo ++Derek

1 tykkäys

Miltäs Paineen peli eilen näytti? Tarvittais ehdottomasti Solumpukseen hänen kaltaista osujaa, mutta mentaalikoutsaus pitäisi myös saada korkeammalle tasolle.

Paineella on tänään illalla peli, mihin olen menossa.

1 tykkäys

Päiväunet sekoitti näköjään hetkeksi ajantajun. Huh, onneksi se oli vain unta…

Jopetin ei tarvitse tänäänkään vaihtaa ääntään, jos pudotustaistelu käydään kahden hyviksen välillä. Pidän silti ääneni Jopetilla, ja luotan siihen että Petri ja Virveli tiedätte mitä tehdä.

Toin paketin Xtran pikakahvia. Vesi on kädenlämpöistä.

Taitaa sikariporras tällä hetkellä keskittyä televisiointioikeuksien kauppaamiseen. Hurjat katsojaluvut tiedossa. Tällaista D r a a m a n kaarta ei osattaisi käsikirjoittaa Hollywoodissakaan. Toivottavasti pääsevät pian sopimukseen.

2 tykkäystä

Tulipahan kokeiltua. -Derek ++tatesulo

Koita nyt malttaa, odota kunnes @Petri ja @Virvelia_kainaloon ehtivät äänestämään. Mihinkäs asti olet muuten linjoilla?

Kello 19 lähtee lento. Tarkotushan oli, että jatkan sieltä sitten suoraan draft-tilaisuuteen.

1 tykkäys

Eihän tässä sitten hätää, odotetaan isojen poikien mielipiteitä. Minulla on 100% luotto, että toimivat oikein

Mulla ei näiden näyttöjen jälkeen 100%-luotto valitettavasti ole meidän johtoryhmään.

Joten jos en enää pääse asiaan vaikuttamaan, niin pitäkää varauspäivänä mielessä:
Chistiano Taunus, maksoi mitä maksoi.

Eli siis liittoudut mieluummin pahisten kuin varmojen hyvisten kanssa? mieti nyt vielä kerran. Ei kukaan hyvis ole äänestänyt oikein. Ainoa mistä voit olla varma on sinun, Petrin ja Virvelia kainaloon hyvisten roolit.