Hmm… Casperi ja tatesulo riitelivät alussa, ja Casperi antoi äänensä tatesulolle. Nyt Casperi sitten sai kaikessa rauhassa poistaa äänensä tatesulolta kun muutkin kerran äänestivät käyttäjää Rantt3. Eli haluaako Casperi siis olla äänestämättä tatesuloa, koska he ovat oikeasti soluttautujia, mutta antaa sellaisen kuvan että he ovat silti huonoissa väleissä keskenään
Saanen kysyä, miksi sinun oli ihan pakko vaihtaa äänesi “ilman vaihtoehtoja”? Halusitko kenties vain pelastaa tatesulon vai oliko tälle joku muukin syy? Casperi näyttää nyt todella vahvasti soluttautujalta, joten:
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
63
Aamujäät takana ja mieli kirkkaana. Hienosti veti niin nuoremmat kuin vanhemmatkin.
Itse olen vakuuttunut yhden Sikakon hämmentäjän henkilöllisyydestä. Hän on ollut aktiivinen palstalla ( kuten kuuluukin, itse en valitettavasti ole niin paljon ennättänyt kirjoitella ), mutta hänen viestinsä on mielestäni ristiriitaisia.
Casperi ja tatesulo tuskin ovat kumpikaan Sisakosta. Perinteisesti sisakolaiset ovat hitaasti käynnistyvää sorttia eivätkä ole niin äänekkäitä näin kauan ennen varaustilaisuutta, vaan ovat enemmän sellaisia joojoo-henkiköitä. Esimerkiksi mazzus vaikuttaa tällaiselta tapaukselta, mutta äänestäisin silti Bollinger kakkosen pois ekaksi.
Eiköhän löylyt riitä tältä erää.
Täytyy alkaa valmistautua, sieltä alkaa Taunuksen peli kohta, veikkaan 1+3 tehoiltaa ja syöttöprosentti 96-97%.
Pelistä:
Oma epäilys on nyt hieman kääntynyt, ja uskon että Sikakon miehiä on tatesulon lisäksi Derek, jos tämä pitää paikkaansa niin Joonatan tuskin on tuossa porukassa tämän hetkisten viestien perusteella. Joku epäili Tonkea, jos hän ei ole meidän miehiä, niin sitten mulla kyllä on pöytä tyhjä hetkeksi.
Olen valmiina vaihtamaan ääneni takaisin tatesulolle, katsotaan ottelun jälkeen miltä tilanne näyttää.
Njoo, on nämä asetelmat vähän muuttuneet. Casperin viestit eivät enää vaikuta kovin soluttajamaisilta –Casperi
Armas on ilmeisesti niin viimeisen päälle kynämies, että näppäily ei nappaa vai miksi runosuoni ei syki?
Rantt3 täysin hiljaa, onko kukaan nähnyt edes? käykö palstalla? soluttautujilla on paha tapa äänestää viime tingassa, vaihtaa ääniä ja yrittää harhauttaa. ++Rantt3
–Casperi Epäilyttää vieläkin, mutta nollan viestin Rantt3 saa nyt ääneni. On todennäköistä että vaihdan Casperiin vielä ennen päivän päättymistä. ++Rantt3 Ensimmäinen päivä kohta kulunut eikä vieläkään viestin viestiä.
Ajatellaanko oikeasti, että yksi kolmesta soluttautujasta ei pelaisi ollenkaan? Kaikki on tietysti mahdollista, mutta luulisin kyllä että kaksi aktiivisempaa soluttautujaa yrittäisi saada kolmatta edes jotain tekemään, ettei hän vaikuta ihan täydeltä Bollingerilta.
Nollan viestin hyvis ei tokikaan paljoa hyödytä meitä saamaan soluttautujia kiinni, mutta eipä sekään meitä hyödytä jos me itse äänestetään hyvis pois, vaikka onkin hiljaisempi kaveri.
Täytyy myöntää, että nyt on kynäily hieman tauolla. Olen kaukana Lapissa tutkimassa, josko täältä löytyisi hyviä rekrytoitavia, joten ketjun olen ehtinyt lukea vain hyvin pikaisesti.
Ääni menee nyt täysin summamutikassa. En ole itse paljon pekkaa parempi, kun tämä on vasta toinen viestini, mutta sanotaan: ++Rantt3.
Tuokin on kyllä toisaalta totta. Jotkut näistä hiljaisemmista ovat soluttautujia. Meikäläisen tuntumalla arveluttavia ovat esimerkiksi Armas ja mazzus. Heillä voisi hyvin olla jonkun ipandeeruslaisen pelaajaprofiili povarissa valmiina lätkäistäväksi GM:n eteen heikolla hetkellä.
Jossain kohti ajattelin, että Rantt3 saattanu hissukseen soluttautujana nauttia hulabaloosta, mikä tuossa oli käynnissä. Mutta ihan näin kylmäpäiseen ei-reagointiin en usko. Eli sikäli kanssa mietityttää hänen poisäänestäminen. Oliko joku kartalla äänestystilanteesta?
Armakselta tuli kyllä melkoisen epäilyttävä viesti illan päätteeksi. Ihan samanlainen Armas nähtiin Tuppurun ekalla harjoitusleirillä, hiljainen ja vähän kirjoittava, on olevinaan kaikesta ymmällään, tulee viime hetkillä “kiireiden” vuoksi äänestämään “summamutikassa”, ja sattumalta juuri sitä pelaajaa joka on saamassa eniten ääniä…
Rantt3 tippuu nyt pois pelistä. Hieman pelottaa, jos vaikka onkin hyvis tai joku erikoishahmo. Mutta katsotaan nyt mihin suuntaan peli lähtee kulkemaan kun hiljaisin putoaa pois.