Äh, siis Tonken mainitsit Casperin ja monen muun lisäksi.
Lisää kahvia →
Äh, siis Tonken mainitsit Casperin ja monen muun lisäksi.
Lisää kahvia →
Ota tosiaan espressoa välillä. Jos vielä sen jälkeen löydät epäloogisuutta minun viesteistä, niin kerro ihmeessä kaikille.
Petriltä tuli ensisanat saunomisesta, josta innostuin kyllä.
Miksi vääristelet?
Miksi kutsuin sinua selänpesijäksi?
Tähän mennessä tuntui, ettei sieltä suunnalta oikein ole seurallemme mitään annettavaa.
Suoraan en viitsinyt kysyä, että mikä teikäläisen rooli on tai mitä ylipäänsä teet täällä?
Jos epäilykseni osoittuu vääräksi, niin olen todella pahoillani ja pystyn myöntämään virheeni.
Tähän tuskin on aihetta kuitenkaan.
Asiaan:
Alaskan mies, Uusilato vai Taunus? Vai joku muu?
Juu, en minä mitään epäloogisuutta ole väittänyt olevankaan. Ihan logiikan mukainen tuo spekuloimani käsikirjoitus on. Soluttautujan logiikan.
Tämä tosiaaan jäi minulta huomaamatta. Pahoittelut.
Siis minulta? kun en lähtenyt teidän sekoittamispuuhaan. Minä ja Virveliä_kainaloon olimme ainoat jotka yrittivät pohtia mahdollisia soluttautujia, se lienee pelin tarkoitus. Yhä mystisempi on hyökkäyksesi minua kohtaan. Olin sitäpaitsi kertonut olevani burgerman.
Joskus se ensimmäinen ääni on annettava, eikäole äänestäminen koskaan ollut näin helppoa.
++Casperi
Casperi vaikuttaa kieltämättä epäilyttävimmältä. Erityisesti tuo maininta “Olen aina arvostanut teikäläisen näkemyksiä”, yhden lyhyen viestin kirjoittaneelle Tonkelle…
(…jostain syystä edellisen viestin sana “arvostanut” tuli vahingossa sinisellä taustalla, ei ole mitään piilomerkitystä sillä).
Ja laitetaanpa se äänikin ++Casperi
Ja tuon sekoilun voi jättää huomiotta Taisi tulla liian vahvat espressot, ja faksimiehen myös vaikea ymmärtää niin modernia tekniikkaa mitä tämä foorumi edustaa.
Itse asiaan. Näittekö eilen Timonvaelluksen (1+0, 4min, +0) suorituksen. Tyhjään maaliin 4-1 osuma melkein vastustajan siniviivan takaa, ja päälle fleurymaiset tuuletukset. Tästä pojasta kuullaan vielä! Ei anneta sikakon napata Hösperiä.
Vai että burgerman? Eipä taida teikäläisestä hyötyä olla meidän varsustilaisuutta varten.
Jätetään hetkeksi pelin rooli pois ja puhutaan pelaamisesta, kun muutkin niin tekevät.
Oma haju ensimmäisten viestien jälkeen oli seuraava:
Petri kuuluu sikariportaaseen.
Minun kanssa normi hyviksiä: Tonke, Jopeti ja Bilbo. (Toivat heti esille kykyjenetsinnän)
Tatesulo ja Joonatan soluttautuvat. (Viestit yhtä tyhjän kanssa)
Hetken jo epäilin että Tatesulo olisi hyvien puolella sittenkin, mutta kyllä mä nyt vahvistan oman ensivaikutelman toteen.
Virvelillä on joku rooli, en tiedä mikä.
Muut oli alkuun ja edelleen mysteereitä. Nyt tuli Derekiltä aika vahvat elkeet soluttajaporukkaan.
Rooli päälle:
Niin kykyjenetsinnässä kun muussakin elämässä ensivaikutelma on tärkeä, nyt vielä epäilys vahvistunut, näin ollen terveisiä Sikakoon:
++tatesulo
Näin alussa on nähdäkseni aika turhaa alkaa täällä riehumaan ja syyttelemään ketään kun ei ole kertynyt mitään todellisia johtolankoja. Ensimmäisen äänestyksen jälkeen sitten tietää jo jotain ja voi alkaa selvittämään syyllisiä.
On varmasti turhaa, jos ei syystä tai toisesta haluta saada orgaanisaatiosta vääriä henkilöitä pois palkkalistoilta. Mielestäni meillä ei varaa ole vääriin valintoihin, ja valinta kuitenkin on tehtävä.
Kiitos kun vahvistit myöskin epäilykseni.
Tosin jos kukaan ei syyttele ketään jo ensimmäisenä päivänä täytyy äänestys tehdä arvauspohjalta… Tähän asti olen kuitenkin luottanut siihen että muiden viesteistä saisi edes jonkinlaista osviittaa äänestämiseen ja olen jäänyt itse alussa hiljaisemmaksi.
Vaikka peli onkin vasta alussa eikä voi vielä epäillä ketään kovin paljon, niin tein pientä analyysiä:
Derek: Pelin tähän asti aktiivisin pelaaja, ehkä jopa liian aktiivinen ollakseen soluttautuja. Tämänhetkinen ääni on Casperin tilillä (jota itsekin epäilen eniten soluttautujaksi), joten tällä hetkellä Derek ei ole meikäläisen epäiltyjen listalla.
Tatesulo: Ollut selkeästi Casperia vastaan, joka epäilyttää hieman. Olisiko mahdollista että tatesulo ja Casperi olisivat sopineet että ovat toisiaan vastaan? Toisaalta Casperi epäilyttää minuakin, joten tatesulon kohdalla ei oikein voi sanoa vielä mitään.
Joonatan: Kirjoittanut tähän asti kolme viestiä. On pelannut samalla tyylillä kuin ensimmäisessä pelissä, jossa oli soluttautuja. Toisessa pelissä Joonatan oli hyvis, ja pelityyli oli hieman erilainen kuin nyt. Pelityylistä ei voi kuitenkaan tehdä kovin suuria johtopäätöksiä, enkä edes tiedä onko tuo pelkkää omaa kuvitelmaani, joten uusia tapahtumia odotellessa.
Casperi: Epäilyttävin pelaaja tällä hetkellä. Tämänhetkinen ääni on tatesulon niskassa, jonka kanssa Casperilla on ollut aikamoista kärhämää pelin alussa. Casperi on muutaman kerran vaihtanut puheenaihetta varattaviin pelaajiin kun joku on epäillyt häntä. Ykkösepäilty tällä hetkellä, mutten vielä äänestä ketään tässä vaiheessa.
Virvelia_kainaloon: Yrittää selkeästi löytää soluttautujat ja vaikuttaa tällä hetkellä hyvikseltä, muttei hänestä voi vielä sanoa kovinkaan paljon.
Tonke: Tonken mukaan Casperi ja tatesulo saattavat kumpikin olla soluttautujia, tai sitten vain toinen tai ei kumpikaan. Tonke kirjoitti vähän aikaa sitten, että soluttautujia olisi vain kaksi, ja korjasi heti perään että kolme. Soluttautuja ainakin tietää montako soluttautujaa pelissä on, mutta vahinkoja voi sattua kaikille. Tonkesta ei voi sanoa muuta kuin että tähänastinen käytös epäilyttää hiukan.
Jopeti: Kirjoittanut kolme viestiä, joista yhdessä epäili Petriä soluttautujaksi. Itsellä ei vielä ole mitään hajua Jopetin tai Petrin suhteen, joten uusia tapahtumia odotellessa.
Petri: Jopeti on oikeassa, kun sanoi että Petrin käytös on muuttunut viime pelistä. Viimeksi Petri oli paljon vakavampi kuin nyt, toki alussahan peli on muutenkin tällaista tutustumista ja hassuttelua. Tähän asti Petri on kirjoittanut aloitusviestin lisäksi vain kolme viestiä, joten en vielä uskalla sanoa mitään kovin painavaa Petrin suhteen.
Armas: Kirjoittanut pelkästään aloitusviestin, ei vielä mitään sanottavaa.
Mazzus: Pitänyt aika hiljaista profiilia. Mazzus on tähän asti kirjoittanut kaksi viestiä, joissa kummassakin puhutaan ainoastaan varattavista pelaajista. Yrittääkö tällä tavoin pitää puheenaiheen muualla ja vältellä epäilyjä? Epäiltyjen listan kärkikolmikossa tällä hetkellä.
Rantt3: Kirjoittanut nolla viestiä. Hänestä ei voi sanoa vielä sanoa oikein mitään.
Hey Burgerman, nyt on pihvit korkealla. Oletteko ihan varmoja tästä Casperista?
Roolipelaajia ollaan ja niitä meille haetaan. Tough to play against, hei.
++Rantt3 Tällä tyylillä me ollaan on the clock eikä varata ketään.
Äänestystilanne:
2 Casperi (tatesulo, Derek)
1 tatesulo (Casperi)
1 Rantt3 (Virvelia_kainaloon)
Päivä päättyy vajaan vuorokauden kuluttua, huomenna klo 21:00.
Mielenkiintoista tosiaan…Tässä omat pohdiskelut:
Casperin käyttäytyminen on tosiaan ollut todella epäilyttävää ja ehkä liiankin kanssa. Olisiko soluttautuja tosiaan noin kärkkäästi haastamassa noin montaa pelaajaa? Ottaisiko soluttautuja tosiaan kaiken huomion itseensä ilman varsinaista tarvetta, varsinkin ennen ensimmäistä äänestystä? Tuskin, sanon minä, mutta koska soluttautujia on kolme olisi tuo hyvin mahdollista. Yksi sekoittaa pakkaa ja loput katsoo taustalla tyytyväisinä. Ehdottomasti epäilyttävä, mutta eräs tutkan alla lymyilevä epäilyttää enemmän.
Tonke ja tatesulo ovat myös epäilyttäviä, varsinkin Tonke. Tonke tosiaan puhui ohi suunsa mainitessaan kahdesta soluttautujasta. Tai sitten hänelle sattui vaan inhimillinen vahinko, johon itse uskon tällä hetkellä enemmän. Toisaalta Solumpuksen väki on ammattitaitoista ja tälläisiä virheitä ei saisi tulla. Lisäksi Tonke veljeili Casperin kanssa, joka on epäilyttävä. Ehdottomasti tarkkailussa Casperin lisäksi.
Tatesulon ja Casperin välisestä kiistasta sai hyvinkin käsikirjoitetun fiiliksen, mutta jälleen sama kysymys eli haluaisiko soluttautujat herättää epäilyksen muissa ja olla huomion keskipisteenä? Epäilen vahvasti.
Derekistä ei ota selvää onko lintu vai kala. Kuitenkin myöskin Derek on ollut turhan aktiivinen ollakseen soluttautuja. (Enemminkin näkisin soluttautujien siis heräävän vasta ensimmäisen äänestyksen jälkeen.) Toisaalta Derek on myös sekoillut kirjoituksineen, joka viittaisi Sikakolaiseen toimintaan.
Petri oli epäilyttävä, mutta on niin vahvasti viitannut olevansa johto-osastoa, että en usko soluttautujuuteen tällä hetkellä. Toki voi olla osa soluttautujan taktiikkaa.
Virveli myös viitannut olevansa johtohenkilöstöä. Ei epäillytä.
Mazzus keskittynyt vain draft-tilaisuuten eikä ole koettanut napata soluttautujia ainakaan toistaiseksi. (2 viestiä, jotka molemmat käsittelevät draft valintaa, kuten veli Bilbo totesi). Uskon mazzuksen kuitenkin olevan niin raudan luja ammattilainen, että on tosiaan keskittynyt seuramme Solumpuksen menestykseen enemmän kuin soluttautujien nappaamiseen. Tarkkailussa silti.
Kaikki nämä mahdollisia soluttautujia, mutta annan ääneni tutkan alla lentävälle siipiukolle eli ++Rantt3.
Ei Sikakolaisia nukkumalla napata!
Armas myös mielenkiintoinen tapaus… vasta yksi viesti…
Loput (onko niitä edes) puhtailla Solumpuslaisilla papereilla toistaiseksi.
Olen vähän sitä mieltä, että meidän officelta ei ehkä saada konnia kiinni kenkimällä Euroopan skoutti, mutta en haluaisi nähdä taannoisen “Bollinger”-insidentin (nimi muutettu) toisintoa. Näin lähellä draftia ei vaan ehditä perehdyttää uusia hokimiehiä meidän kulttuuriin, eikä ketään meikäläisen 199 kaverista ole vapailla markkinoilla.
En epäile käyttäjää ++Rantt3 soluttautujaksi, muttei pelistä oikein tule mitään jos yksi pelaaja on hiljaa.
En todellakaan ole ihan varma mistään, mutta täytyy mennä perustuntumalla kun on niin vähän tietoa näin ensikierroksella.
Oma rivini tässä kohtaa: Casper - Tatesulo - Joonatan. Ei saa ottaa talteen.
Onkos kukaan muuten scoutannut HC Tuppurun lupaavaa tsekkivahti Crominik Hrachokaljaa? Potentiaalinen veräjänvartija tulevaisuuden Solumpukselle.
Varmasti tässä on ensikertalainen ollut vähän yli-innokas, niinhän se aina menee. Omaa tyyliäni en kuitenkaan tule muuttamaan, Solumpus tarvii tuuletusta jotta voimme aloittaa nousun kohti huippua.
Sopiiko @Petri kysyä näkemyksiä, mikä on johtoportaan näkemys, mikä on mennyt pieleen että ollaan tässä tilanteessa?
Viime vuosien draftit on ollu aikalailla pettymyksiä käsittäkseni? Onko @Armas toimiston puolella, noteerannut mitään epäilyttävää aiemmissa draft-tilaisuuksissa?
En ole varma onko tämä paras ratkaisu seurallemme, mutta minulla ei ole vaihtoehtoja:
-tatesulo ++Rantt3