Yhteisöpeli: Soluttautujia Draft -tilaisuudessa - peliketju

Chistiano Taunus vaikuttaa kyllä erittäin hyvältä pelaajalta, mutta mites Don Lutunen?

Näissä bisneksissä on tullut oltua kuitenkin tässä jo niin monta vuotta, ettei pelkkien tilastojen tutkiminen kerro mitään, vaan on oltava sitä charismaa, you know.

2 tykkäystä

Kyllä kunnon löylyt maistuu aina!

Mitähän mahtaa kykyjenetsintä-kollegoiden @Jopeti ja @Bilbo raporteista löytyä Lutusen kohdalta? Itselleni suurin mysteeri tässä dratluokassa tämä sankari. Laukoo yhtä hyvin kuin Patrik Paine, ja potentiaalia on vaikka mihin. Mutta onko asenne kohdillaan huipulle asti, onko valmiina ottamaan iskun toisen puolesta?

Vähän turhaa toistoa toki, sikariporrashan varmasti on meidän scouttien raportit lukenut jo, itse ainakin olen tunnollisesti nuo lähettänyt viikoittain.

Onkos @tatesulo monta peliä seurannut kauden aikana, vai onko johtoporukan selänpeseminen vienyt kaiken ajan?

1 tykkäys

Ei meillä Solumpuksessa olla pitämässä hauskaa. Kyllähän se tiedetään, että coach Jussi Kilpparin teeseihinkin kuuluvat sydän ja suolenpätkät.

Mutta Taunus on kyllä Luigi-esque.

1 tykkäys

Itse olen äärimmäisen vakuuttunut Taunuksen kokonaisvaltaisuudesta. Tekee hartiavoimin töitä molempiin suuntiin. Fysiikkatesteissä oli joukkueen toiseksi paras, edellään muuan Jörgen Peltoquist.

Myöskään Taunuksen sosiaaliset kyvyt eivät ole jääneet minulta huomaamatta. Hallille saapuessaan valaisee käytävän hymyllään, ja jos jostain kuuluu vanha kunnon ” katupoikien laulu ” vihellettynä, on viheltelijä taatusti Taunus iloinen virne kasvoillaan.

1 tykkäys

Omaa hyvän laukauksen ja on hyvä lukemaan peliä, mutta puolustuspelaamisessa olisi vielä kehitettävää. Taunus näyttää tällä hetkellä potentiaalisemmalta ykkösvaraukselta, mutta täytyy sanoa että valinta tulee olemaan vaikea :grimacing:

1 tykkäys

Aika rohkea hyökkäys nestoria kohtaan. Toki ymmärrän hyvin, kuten muutkin pingauksesi, kova kiire peitellä mokaasi. Noo, odotetaan lisäpaljastuksia vielä ennen äänestystä.

Jos nyt scouttauksesta jotain, niin Alaska White Ratsin Adolf Rate on kova, edustaa seurassaan todella harvinaista peliälyä.

Käy minulle, järkevämpäähän se niin on👍 Lähinnä tuo edellinen, sillä pohjalla miten aikaisimmissa yhteisöpeleissä toimittu.

Lutusesta sen verran, että ei löydy omalta listaltani ollenkaan toisin kuin esimerkiksi Masa Uusilato, jolla on ainakin kokoa täyttää isot saappaat.

3 tykkäystä

Hyviä hakuja toverit! Mulla on jo mainittujen nimien lisäksi listalla Hösper Timonvaellus. Erinomainen takaperinluistelija ja tyhjään maaliin viimeistelemisen expertti. Pitäkää silmällä!

Uusi kahvikone on muuten käyttövalmis, maistuisiko Cappucino? :coffee:

3 tykkäystä

Hey guys! Sain juuri Tuppuru HC:n general manager Jaakko Alumiinisuolta (Finnish guy y’know) mailia. Tässä on liitteenä Masa Uusiladon otteet vaihto vaihdolta kireissä maalin peleissä Saranaa ja Ipandeerusta vastaan. Mennään neukkariin katsomaan.

4 tykkäystä

Iltapäivää vain kaikille, täällä kirjoittaa Armas Vartaloharhautus. Solumpuksen porukoissa minut tunnetaan sinä tyyppinä, joka viilailee toimiston tekstit lopulliseen muotoonsa. Myöhässä olen siitä syystä, että istuin kopissa pureskelemassa kaikki lyijärit käytettävään muotoonsa - olenhan nykyään siviilissä samankaltainen tyyppi kuin päättyneellä peliurallani: varsinainen kynämies.

3 tykkäystä

Kuten sanoin, ensimmäinen draftini edessä, joten en kauheasti en ole ehtinyt mokailla. Toisin kun te nestorit.

Joku syy tässä on, että meillä on tämän vuoden 1. varaus, ei ihan nappiin vissin ole aiemmin mennyt. Alkaako ikä painaa jo sen verran, että sulkia putoaa? Meikäläinen palkattiin tuomaan tuoreita näkemyksiä, eikä ihme

Varataan vaan Alaskan mies, niin kyllä Sikakossa nauretaan.

Kukkoilu ja karjunta on meillä Solumpuksessa liitetty aina sikakolaiseen pyrstönkeikutus - mutapainin ystävät- kulttuuriin. Mutta ei siinä, tongi syvempi kuoppa itsellesi vaan

Näyttäisi toimiston jää alkavan hieman murtumaan, ja tokihan tässä pitää jotain alkaa tapahtumaan. Neljännes meistä ei ole mitä esittää, eikä pelkkä kasuaali small talk auta saamaan heitä nalkkiin.

Tatesulo ja Casperi ovat ainoat avoimesti toisten kimpussa olevat. Periaatteessa hyvismäistä käytöstä, mutta joku heidän kummankin toiminnassa hieman epäilyttää. Tuleeko kenellekään muulle vähän käsikirjoitettu olo tuosta biiffistä?

Jos äänestetään toinen pois ja se paljastuu soluttautujaksi, niin toinenhan kyllä saa vahvat meriitit hyviksenä olosta. Olisivatko soluttautujat valmiita uhraamaan toisen heti alussa?

Tai siis uhraamaan yhden kolmesta

Freudilainen. Tässä on nyt kaksi selkeää tapausta, kaverukset Tonke ja Casperi.

Olen ehta Sinitakki ja ainoat jotka tietävät sen varmasti ovat soluttautujat. Omista viesteistä kaveruuden repiminen on aika kaukaa haettua.

Minun kirjoissa tatesulo ja casperi voivat olla soluttautujia, tai sitten toinen tai ei kumpikaan.

Näin unen harjoitusleiristä jossa heti äänestettiin kapteeni pois kun ei puolustanut itseään tarpeeksi. Ajattelin että olipas opettavainen uni ja yritän toimia toisin.

1 tykkäys

Käsikirjoitukseen kuuluu tietysti pienen valeväännön jälkeen huomion siirtäminen johonkin sinitakkiin.

Kas kummaa, heti seuraavassa Tatesulon viestissä mukaan tulikin Casperin lisäksi toinen nimi…

Jos seuraisit kirjoittelua, niin Kaverukset mainittiin ensimmäisessä spekulaatiossani. Tapahtumat:

• Casperi kysyy Tonken mielipidettä heti alkuun. Miksi juuri Tonken, ellei ole tutustunut ja kirjoittaneet toisilleen aiemmin?
  • Tonke vastaa, mutta ei suoraan Casperin viestiin, koska se herättäisi jo liikaa kysymyksiä. Tässä vaiheessa hämmästelen heidän kaveruuttaan, joka saa minut epäilemään.
    Casperi vastaa Tonken saunakaverikutsuun, vaikka ei vastaustaan Tonkelle kohdistakaan. Samalla peitelläkseen mokaansa pingaa Bilbon ja Jopetin, sekä hyökkää minua vastaan. Epäilee minua seläpesijäksi??? millä perusteilla? itsehän on saunaa varaamassa Tonken kanssa. Niin selvää suhmurointia ja asian viemistä sivuraiteille, ettei voi olla ihmettelemättä.
  • Tähän vielä lisäksi Tonken freudilainen, jossa laski itsensä yhdeksi soluttautujaksi.
1 tykkäys

Mainitsit toki ensiviestissä myös Casperin, mutta monta muutakin nimeä.