Yhteisöpeli VIII: Lahjontaa ja liukutaklauksia – peliketju

Jos Casperi ja Koo on kaksikko, niin helkkarin kylmähermosta oli Koon äänestää Casperia sillon toisena päivänä, kun tippuminen oli Casperilla pirun lähellä. Tähän kaksikkoon en usko.

Olisi yksi kysymys millä pahiksia voisi saada kiinni. Se ei kuitenkaan ole pelin hengen mukaista. Kerron tämän sitten pelin päätyttyä ja siitä olisi varmaan hyvä linjata myös tuleviin peleihin.

Ei, pidetään peli pelinä. Vähän kyseenalainen oli se sinunkin kysymys aikanaan minulle, mutta meni jo. Jatkossa en niin suoriin kysymyksiin vastaa, oli mikä oli.

1 tykkäys

Pahoittelut. Peli vie välillä mukana.

1 tykkäys

Olen tosiaan kaiken sanottavani sanonut tähän peliin, ja osallistunut pahisjahtiin niin että olen vieläkin viestimäärässä kolmantena. Ei ole enempää sanottavaa. Tyhmää tulla tämäkin toistamaan, kun jo kerroin että enempää annettavaa ei minulla ole.

Nyt äänesi auttaa pahiksia. Siksi tässä yritetään.

On tää ihan käsittämätöntä, kaksi jantteria yrittää auttaa yhtä, ja häntä ei enää kiinnosta tippaakaan.

1 tykkäys

Äänestystilanne :

1 mazzus (Casperi)
2 Koo (Derek, Nellisi)
1 Derek (mazzus)
2 Nellisi (Jopeti, Koo)

Putoamassa mazzus ensiksi saaduilla äänillä.

1. Kisapäivä loppuu tänään klo 21:30

Pyydän tarkistusta tähän?

Lähti liian aikaisin, korjaan…

Voiko tätä käyttää myös rouvan kanssa?

7 tykkäystä

Äänestystilanne :

3 Koo (Derek, Nellisi, mazzus)
3 Nellisi (Jopeti, Koo, Casperi)

Putoamassa Koo ensiksi saaduilla äänillä.

1. Kisapäivä loppuu tänään klo 21:30
2 tykkäystä

Jos @mazzus olet hyvis niin nyt menee pieleen.

Menisi tuonne ikimuistoisempien viestien ketjuun heittämällä, mutta pidetään tällä kertaa tämän yhteisöpeli yhteisön sisällä😂

4 tykkäystä

Mitenkäs @Nellisi ajatukset. Jos Derek tai mazzus on pahis, niin pompauttaa äänen sinulle ja jos olet hyvis niin game over?

Äänestäisitkö Derekiä tai mazzusta?

Sä varmaan jo tiedät kuinka pelaan. Äänestän sitä pelaajaa, joka on mielestäni pahis. Tiedät myös, että tilanne muuttuu ennen loppua. Odotellaan pelaajan tuntia.

Juu, tämä oli Koolta varsin hyvä kommentti.

Eli sä epäilet siis mua pahikseksi?

Minä en äänestä pelaajia Casperi, mazzus. Pelaajia Jopeti, Nellisi äänestän vain jos itse olen muuten lähdössä.

Et ole kärkinimi, mutta mua pelottaa tämä 3-3 tilanne. Tiedonkalasteluakin samalla.