Miksi tätä täytyy korostaa?
Hauska peli, jossa vastapeluri varmasti miettii kaikki mahdolliset tasurit läpi.
No ihan vaan jos häädettäisiinkin Jopeti.
On taas ollut aika paljon menoja, ettei oikein ole ollut aikaa alkaa raapustelemaan mitään ja vähän heikonlaisesti ehtinyt seuraamaan ketjuakaan, mutta nyt taas alkaa olemaan “pakko” löytää vähän aikaa.
Varilasit nyt ainakin epäilyksiä herättää. Keräsi kasan ääniä ja hiljeni, vaikka aiemmin oli ollut jonkin verran aktiivinenkin. Nyt tässä tätä kirjoitellessa ilmaantui kuitenkin paikalle, mutta ei kuitenkaan isommin yritä itseään puolustaa. Jotenkin hassua, onko se pahisten keskenään sopima juttu, että nyt kävi näin, paras olla hiljaa, ettei lipsahda mitään.
Ja sitten saapuu paikalle Treppu ja heittää äänen V_klle, jolla ei ole yhtään ääntä ennestää? Erikoinen valinta. Onko siellä Varilasien pahistoveri, joka yrittää saada iltapaniikin aikaan ja porukkaa vaihtamaan Varilaseista pois?
Valitettavasti minun pelini nyt perustuu aikalailla viime hetken tapahtumille, kun en juuri ole ehtinyt seuraamaan. Mutta sen nyt tiedän, että Joonatan on ainoa varmasti tiedossa oleva hyvis, niin ei kai siinä muu auta kuin seurata perässä.
++Varilasit
Yllättyneet käsi ylös.
Mustis paino rystyset punaisena että kerkes äänestään.
On se ainakin tunnollinen.
Okei, mulla ei enää pokka pidä
–Varilasit
++Mustis
Tämän jälkeen kimppuuni iskivät Palmu (en yllättynyt), Saitama (kissatappelumme jatkuu) ja Shepard (tää oli yllätys). Tykkäyksin tukea antoivat Super-Hessu sekä Mr. Potter.
Hessu äänestänyt Shepardia. Koo Jopetia.
Tuo ei ole huono valinta.
Jos olisi kuten Wolverine totesi joko minä tai Taikaviitta lähtee tänään ja toinen meistä mahdollisesti lähtee yöllä, Siksi
-Jopeti
++Acetho
Ei ole Varilasit paha nyt minun logiikkani mukaan. Olisi esittänyt jo jotakin erikoishyvistä. Pahikset eivät tätä korttia jättäisi katsomatta. Jätin tämän viestin niin myöhään kuin pystyin.
-Varilasit
++Mustis
-Jopeti
-Mustis
Koska hyvät tarvitsevat kaiken avun.
++Mustis
Mun ääni Varilasille painaisi vaakakupissa yhtä paljon kuin kissanpentu norsuun verrattaessa.
++Mustis ei Varilasit ole mikään ainoa.
Muista ensin miinustaa ääni pois Varilasit
Jaa, että nyt alko tällänen iltapaniikki.
-Varilasit
++Mustis
Miksi aina?