Itsellä on vähän peliväsymystä ja huomannut, että innolla odotan uusia pelejä, mutta kun ne alkavat niin lähinnä turhaudun niiden käänteistä ja innokkuus latistuu nopeasti. Eli vähän pidempi tauko itse pelaamisesta saattaisi sittenkin olla paikallaan itselleni. Lisäksi pelinjohtaminen on mukavaa puuhaa.
Eli jos saadaan tarpeeksi pelaajia muuten, eikä muita innokkaita pelinvetäjiä/avustajia löydy, niin minä voin lähteä kaveriksesi👍 Jos siis kelpuutat😁 Toki uudet ja halukkaammat etusijalla, minä olen sen verran jo pelejä vetänyt.
Oiva kysymys. Ensimmäiset askeleet on jo otettu, mutta annoimme suunnittelun vaipua hieman latenssivaiheeseen, kun pelin aloittaminen vielä tässä kohtaa ei järin suurta intoa herättänyt.
Mää väitän, että yhteisöpeli olisi tässä kohti kärsivänä osapuolena. Juhlapeli kuitenkin käynnistymässä, niin soisi kunniakkaan ajan sille. Mutta koska kyseessä on juhlapeli, niin en mä välistä jätä.
Olemme pitäneet ylimääräisen kokouksen Jopetin kanssa ja yksimielisesti hyväksyneet seuraavan ehotuksen:
Yhteisöpeli XX aloitetaan sitten, kun Tapparan kausi on päättynyt. Jätämme mahdollisuuden pienille tapahtumille kauden jälkeen, mutta noin pääasiassa silloin aloitetaan. Teemme virallisen ilmoittautumisen vielä vähän myöhemmin, mutta nyt voisi jo tähän ilmaista, onko pelihaluja tuolle ajalle.