Yhteisöpeli XIX: Once upon a time in Alaska - peliketju

Itsellä on vähän peliväsymystä ja huomannut, että innolla odotan uusia pelejä, mutta kun ne alkavat niin lähinnä turhaudun niiden käänteistä ja innokkuus latistuu nopeasti. Eli vähän pidempi tauko itse pelaamisesta saattaisi sittenkin olla paikallaan itselleni. Lisäksi pelinjohtaminen on mukavaa puuhaa.

Eli jos saadaan tarpeeksi pelaajia muuten, eikä muita innokkaita pelinvetäjiä/avustajia löydy, niin minä voin lähteä kaveriksesi👍 Jos siis kelpuutat😁 Toki uudet ja halukkaammat etusijalla, minä olen sen verran jo pelejä vetänyt.

2 tykkäystä

Minulla on paljolti samaa, sikäli hyvä, että on saatu uusia mukaan.

Ja kelpuutan toki, hyvin olemme saaneet aikaisemminkin homman sujumaan. :+1:

2 tykkäystä

Pahisten löytäminen vaikeutuu, kun kaksi noin potentiaalista pahista on pelinvetäjinä. :slight_smile:

9 tykkäystä

Joko mennään? :sunglasses:

1 tykkäys

Kaipa sitä voisi panna pyörät pyörimään. Näillä näkymin otetaan siis Jopetin kanssa homma haltuun. :+1:

3 tykkäystä

Otetaas tällainen alustava kysely tähän kohtaan. Jos peli alkaa noin 1-2 viikon kuluessa, oletko mukana?

• Kyllä
  • En
  • En tiedä vielä

0 voters

1 tykkäys

Kausi on ohi. Joko aloitetaan? :slight_smile:

6 tykkäystä

Oiva kysymys. Ensimmäiset askeleet on jo otettu, mutta annoimme suunnittelun vaipua hieman latenssivaiheeseen, kun pelin aloittaminen vielä tässä kohtaa ei järin suurta intoa herättänyt.

Ainakin itse alan olla päässyt yli edellisestä ulospuhalluksesta.
@Bilbo
@Casperi
@Wrathchild
@Varilasit
@Horna
@Veteraani
@louskutin

• joko on aika vaihtaa ääntä?
3 tykkäystä

On niin kiivas pelitahti välierissä, että ei nyt. Se on nro 1 nyt!

2 tykkäystä

Mää väitän, että yhteisöpeli olisi tässä kohti kärsivänä osapuolena. Juhlapeli kuitenkin käynnistymässä, niin soisi kunniakkaan ajan sille. Mutta koska kyseessä on juhlapeli, niin en mä välistä jätä.

3 tykkäystä

Onhan se näinkin. Ihan kesälle ei silti saa lipsahtaa, silloin on koko forkka ihan kesätilassa.

1 tykkäys

Tällä lumentulolla meillä on lunta vielä juhannuksenakin. Tällä viikolla tullut yli 30cm.

4 tykkäystä

Joo eikö siinä, te vedätte pelin ja määräätte tahdin.

Välierien seuraaminen verottais kyllä tosta pelistä

Pääsiäisenä voisin yrittää osallistua, mutta katsotaan.

Perjantaina pelatataan kiakkoa viikon tauon jälkeen.

En osaa vielä sanoa. Kyllähän sitä tietysti haluaisi ainakin yhteen peliin ennen kesälomaa, mutta mietitään nyt vielä onko realistista osallistua.

Olemme pitäneet ylimääräisen kokouksen Jopetin kanssa ja yksimielisesti hyväksyneet seuraavan ehotuksen:

Yhteisöpeli XX aloitetaan sitten, kun Tapparan kausi on päättynyt. Jätämme mahdollisuuden pienille tapahtumille kauden jälkeen, mutta noin pääasiassa silloin aloitetaan. Teemme virallisen ilmoittautumisen vielä vähän myöhemmin, mutta nyt voisi jo tähän ilmaista, onko pelihaluja tuolle ajalle.

• Kyllä

0 voters

4 tykkäystä