Yhteisöpeli XIX: Once upon a time in Alaska - peliketju

Joskus muistan pelinjohtajana ihmetelleeni kollegalleni (Jopeti?), että miksi ihmeessä pahikset eivät pudota varmistettua hyvistä pelistä yöllä. Niiden voima on pelissä aikamoinen. Juuri tuo VHL tässä pelissä todisti sen, että se on voimana mahtava. Nytkin kun näitä oli kolme (?), niin milläs Armas olisi voinut saada niistä kaksi pudotettua voittaakseen, eli päästäkseen 1-1 -tilanteeseen.

5 tykkäystä

Minulla oli pelin aikana pitkään vähän vaikea päättää, oletko pahis vaiko sittenkin erikoishyvis. Lopulta päädyin ensimmäiseen vaihtoehtoon.

Varmistetut hyvikset täytyy juu pudottaa yöllä. Teoriassa tuosta olisi ollut mahdollista nousta, mutta käytännössä ei. Violettikin oli käytännössä varmistettu hyvis, ja siksi hänen saamansa kaksi ääntä eivät vaikuttaneet peliin, kuten Bilbo sanoi.

Casperia yritin pudottaa, vaikka epäilin, että hänellä oli amuletti. Oli pakko yrittää.

1 tykkäys

Makustelin asiaa, ja voisin kyllä olla vetämässä peliä. Olisi kai ikävä rikkoa hyvä putki, ja täytyy myöntää, että olen sen verran kontrollifriikki, että nautin enemmän pelien vetämisestä kuin pelaamisesta.

6 tykkäystä

Minä olen niin kontrolliton, että pelaan mieluummin. Suunnittelutiimissä voin olla mukana, kuten jo pari kertaa olen ollutkin.

1 tykkäys

Pelaan ehkä. Mutta, en ole vetäjänä.

Se taisi olla viimeinen naula arkkuun. Armaksen luovuttaminen kyllä yllätti minut mutta olihan siinä hänellä melkoisen tekemätön paikka, ja sitten vielä se kiekkopeliin lähtö, varmasti oikea ratkaisu häneltä.

edit: Se jäi vielä mainitsematta, että Armas piti ajatuksestani, että liittoon otettaisiin joku arvonnan avulla. Se oli varmaan hänelle omasta roolistaan riippumatta rehellinen kanta mutta tuli tunne myös, että haluaa antaa itsestään hyvis-signaalia minulle, kuten Routasydämen sanoilla ja minulle annetuilla tykkäyksillä. Niitä tykkäyksiä taisi tulla vähemmän sen jälkeen, kun peliketjussa mainitsin niistä.

2 tykkäystä

:musical_note: :notes: :musical_note:

Vastustaja hyytyi kevään loskaan sohjoiseen!
ja poika jäisen pohjoisen toi pojan POH…
Pohjois-Tampereelle!!

:trophy:

En ole vielä varma olenko seuraavassa pelissä mukana. Haluaisin tietysti aina osallistua, mutta jos ei ole kunnolla aikaa, jää usein vähän pelin ulkopuolelle. Tässä pelissä näin ei onneksi käynyt, mutta panokseni pahisjahdissa oli silti melko vähäinen näin jälkeenpäin katsottuna.

Ja pleijareiden aikaan saatan joka tapauksessa pitää taukoa.

Pleijareiden jälkeen varmaan kaikilla on enemmän intoa. Pikkuisen pidempi tauko peleistä sopii tähän kohtaan.

1 tykkäys

Tähän kyllä sopisi yksi @Petri:n pikapeli ennen pleijareiden alkua.

5 tykkäystä

Koskas seuraavaa peliä lyödään tulille??? @Armas

1 tykkäys

Ilmeisesi vasta playoffien jälkeen oli haluja. Tai niin ymmärsin.

1 tykkäys

Eikö pleijareiden aikana voi pelata? :sweat_smile: Periaatteessa ei kuitenkaan eroa tähän tilanteeseen.

1 tykkäys

Mikä seuraavan pelin aiheena olisi, kun se on juhlapeli?

Menisikö esim. toinen samanlainen ihmissusipeli kuin oli Yhteisöpeli X: Kiekkofanit maaseudulla ?

Olen kypsytelly erästä toista aihetta. Toki ei ole vielä selvää, kuka pelin edes pitää, mutta peilistä katsova kontrollifriikki on vähän sellainen, että jos hän lähtee peliä vetämään, hänellä on aika selkeä oma linja siihen.

4 tykkäystä

Kysytääs:

Milloin aloitetaan?
  • Heti!
  • Vartoillaan vielä viikko
  • Playoffien jälkeen (eli joskus huhtikuun lopulla)
  • Ei ikinä

0 voters

Minulla on nyt valitettavasti siinä määrin omia kiireitä, että en pysty ainakaan pariin viikkoon osallistumaan. Ajatuksetkin ovat koko ajan :ukraine::ssa enkä usko, että tämä tästä lähipäivinä helpottaa.

On ollut ilo pelata kanssanne ja palaan taatusti peleille heti, kun pystyn. Iso kiitos tässä vaiheessa vetäjille vaivannäöstänne, tarinat ovat olleet hykerryttäviä mehukkaine käänteineen (mistä ihmeestä te keksitte näitä?). :smile:

6 tykkäystä

Okei, tämä oli vähän leikkimielinen. Kysytään oikeasti informatiivisempi:

Odotetaanko, että playoffit ovat ohitse, vai aloitetaanko aiemmin?
  • Odotetaan
  • Ei odoteta, aloitetaan aiemmin

0 voters

@Whimsy Tervetuloa myöhemmin taas pelaamaan!

3 tykkäystä

Olen tulkinnut äönestyksistä, että pidetään vielä vähön taukoa, mutta lähtö saattaa olla jo playoffien aikaan. Tosiaan, voin vetää pelin, teema on jo jollain tavalla kasassa. Haluaisiko joku lähteä jeesaamaan toiseksi silmäpariksi sekä auttamaan ääntenlaskussa ja sen sellaisessa?

3 tykkäystä