Yhteisöpeli XL: Das Joulukalenteri -- peliketju

Otan vastaan kiertävän esineesi :pleading_face:

2 tykkäystä

-tp2
++Bilbo

Eikö se ollutkaan Jopeti? :thinking:

Vertrau mir. Ich weiß, was ich tue.

Mä oon miettinyt et mitä jos oisin vain tosi puolueeton kissa :black_cat:

Katson mitä tapahtuu välittämättä kuka voittaa ja kuka häviää :black_cat:

Kissa on puolueeton tuomari joka ei välitä yhtään kenestäkään muusta kuin siitä joka hänet ruokkii :plate_with_cutlery:

Ja kissalla on nälkä.

Pääse kissan suosioon lahjoittamalla kiertävä esine :heart_eyes_cat:

1 tykkäys

Helou kaikille! Pikalukemisen jälkeen haistan ylläolevassa tarpeetonta selittelyn makua.

5 tykkäystä

Tuosta kakkospallerosta. Pudotusta yrittänyt pahis tippuu, mutta putoaako vai kääntyykö kirottu pahikseksi tässä tapauksessa? Oletan että putoaa, kun tuossa on tuo sana myös?

Missäs rosenttimiäs mennä viipottaa :face_with_raised_eyebrow:
@CliffyByro

1 tykkäys

Eli kissa ei ole puolueeton?

Kappas, se on kakkupäivä!

Juhlan kunniaksi kaikille kierros lakkakakkua. Paitsi sinulle @Ultraviolet. Kissan vatsa menee tuosta sekaisin.

3 tykkäystä

Täällä on sen verran kissaa, että kaikille riittänee parikin palaa :yum: täytyy vain katsoa ettei se yksi rotikka syö kaikkia.

3 tykkäystä

Kyllä tuo väkisinkin pistää silmään, koska niin mennään kuin säännöissä lukee. Ei tarvitse tulkita sen kummemmin.

Mutta toisaalta olisiko pahis kysynyt sitä täällä peliketjussa :thinking:

1 tykkäys

Peli on näköjään toisille vaan pala kakkua :man_shrugging:t3:

1 tykkäys

@mazzus sää kun olet pelin ratkaissut, niin mites edetään?

Näin se on. Olen jo ratkaissut pelin.

Ratkaisin sen niin, että laitan @mazzus ratkaisemaan pelin.

3 tykkäystä

Katos, ollaan samoilla linjoilla :smile:

1 tykkäys

Meikällä on viis näsää jo kasassa vaikka suurin osa ei oo tainnu kirjottaa vielä mitään :sweat_smile:

Hyvä, tässä on kokeneen konkarin vastaus a la lousku. Painetaan näsät mäkeen ja voitolla yöhön, ei tämän luulisi olevan liian vaikeaa ymmärtää, eihän?
Täällähän on jo näemmä halpoja kopioita ilmoittautunut tietämään asioista jotain. Pah, sanon minä, älkää uskoko halpoja kopioita.

1 tykkäys

Ota keksi.

1 tykkäys

Kakkospallerossa on ehkä pari ylimääräistä sanaa.

“Kirouksen tapahtuessa, mikäli kaikki pahikset on jäljellä, pudotuksen tehnyt pahis putoaa” - on se viesti mitä yritimme tässä kommunikoida, kiitos huomiosta.

Eli jos kaikki pahikset on pelissä mukana, niin Kerttu kyllä kääntyy, mutta yönimeämisen tehnyt pahis putoaa.

6 tykkäystä