Pahiksilla voi olla hyviksiä etsiviä rooleja, tai sitten rooleja jotka estävät hyviksiä käyttämästä kykyjään.
Tässä on oikeasti tosi paljon keinoja tasapainottaa peliä
Pahiksilla voi olla hyviksiä etsiviä rooleja, tai sitten rooleja jotka estävät hyviksiä käyttämästä kykyjään.
Tässä on oikeasti tosi paljon keinoja tasapainottaa peliä
Mun isoin peli on 200 pelaajaa ja olin pahis 50 hengen pahistiimissä - eli lisää mahtuu
Suojelijaa ei välttämättä kannata lisätä peliin - tai sitten antaa pahiksille kertakäyttöisen supertapon, jolla voi kerran pelin aikana ohittaa kaikki suojat
@Virvelia_kainaloon ja @Koo comebackin aika? Itsellä ainakin ikävä. Mitä olisi juhlapeli ilman teitä?
@Nellisi sinunkin taukosi alkaa venyä liian pitkäksi.
Äääääh, juhlapeli! Houkuttaa! Tuntuu vaan, et arki on muutenkin hirveetä selviytymistä, joten hirvittää! Millon pitää tehdä lopullinen päätös mukaan tulemisesta?
Nyt heti, nappi pohjaan ja mukaan
Sittenhän tämä menee siinä selviytymisen jatkona
Tuohon erikoisten ulostulemiseen olen pähkäillyt sellaista, että jos erikoisten identifikaatio olisi riittävän geneerinen, niin pahikset pääsisivät sen taakse piiloon. Eli pahiksilla vaikka yksi erikoinen ja hyviksillä viisi, ja kaikilla sama nimi, Mikko (vai mikä se siinä yhdessä Kaurismäen leffassa olikaan). Sitten jotkut kyvyt olisi sinne taustalle arvottuna.
Kiitos, mutta tyydyn vieläkin seurailemaan sivusta. Jotenkin ruuhkavuodet vie mennessään ja tekemisiä pitää priorisoida.
Nyt joutuu skippaa, on sen verran kaikkea muuta.
Se oli Frank
Tarkalleen ottaen 15 Frank nimistä ja yks Pekka
Nostellaas ylös, jos jollain näin lauantaiehtoona runosuoni sykkii ideoita. Tässä on toki riskinsä myös.
Minkäslaisia runoja haluat
M/S Romuntic Pikkujouluristeily voisi olla kiva.
Eikä toi reissu Kalliosta Eiraan 15 Frankin ja yhden Pekan kanssakaan huono olis
Onko Pekka koodinimi sille Hevosenpäälle ja Eira oikeasti Nordis?
Sehän on pelinjohdon valinta
Kaikki muistanevat sen TV-sarjan Ruotsin laivalla. Mahtuisi monenlaista porukkaa ja sattumusta sellaiseen ympäristöön. Laivan nimi viittaa siihen, ettei siinä kaikki toimi kovin luotettavasti. Kolmas osapuoli voisi olla laivan onnettoman omistajan edustaja, joka voittaa pelinsä, jos (ylivakuutettu) laiva vaurioituu/uppoaa.
Äänestys ja ideointi päättyy tänään klo 20.00
Ilmoittautuminen peliin päättyy tiistaina klo 20.00.
Tällä hetkellä mukana 17 pelaajaa ja Yhteisöpeli XX johtaa äänestystä.
Tää voi olla mun suurin virheeni pitkään aikaan, mut ilmottauduin. Juhlapeli houkutti liikaa. Oon pulassa tän kanssa.