Yhteisöpeli XL - Ilmoittauminen Joulu - ja Juhlapeliin

++Nellisi

Hymiöt oli suoraan kuin pahiskeskustelusta.

6 tykkäystä

Ai niinku sillon, kun mut törkeesti lavastettiin? :sweat_smile:

2 tykkäystä

Kuka semmoista meni tekemään?

Olitko se sinä? :thinking::face_with_monocle:

Mää en oikeesti enää ees muista koko keissiä kunnolla. Eikä se kai oikee lavastus ollu. Mut pahiskeskustelussahan oli joku hymiöitä runsaasti käyttävä ja sieltä jaettiin viesti peliketjuun. Mää lensin syyttömänä pihalle kuin leppäkeihäs. :woman_shrugging:t2::sweat_smile:

4 tykkäystä

Se olin minä. :slight_smile:
Ja se ei edes ollut lavastus, minäkin käytän joskus emojeja, ja satuin silloin käyttämään juuri niitä samoja, mitä sinulla on viesteissäsi!

3 tykkäystä

En minäkään ensin muistanut kuka se oli, minä mukaanlukien, mutta nyt kun sanot, niin tuohon selitykseesi en uskonut silloinkaan :smiley:

2 tykkäystä

No niin mää muistelin, ettei ollu oikee lavastus! Mää ehdin paikallekin vasta vähän ennen äänestysajan loppumista ja päätöshän oli jo siinä vaiheessa tehty, eikä mun sanomisilla ollu mitään merkitystä. :joy: Sitä oli ihan epätodellista lukea! :laughing:

2 tykkäystä

Taisin olla pelinjohtajana tuossa pelissä. :smiley: Legendaarinen case kyllä ja oli karua seurata vierestä, kun viatonta Nellisiä syyteltiin. Muistaakseni Armaksen edellinen viesti pahisketjusta olisi taas ollut joku sellainen, jolla hän olisi paljastunut itse aivan varmasti (‘sori, olen reissussa ja ehdin pelata vasta huomenna’), kun hän oli about saman viestin kirjoittanut peliketjuunkin. :smiley: Arpaonni kävi pahiksilla, että tää Nellisin lavastusviesti arpoutui peliketjuun.

6 tykkäystä

Hyvä, kun muistutitte tuosta pelistä. Tulevassa pelissä pudotetaan Armas ennen Nellisiä. :slight_smile:

(Näköjään Armas on pelinjohtotehtävissä, mikä on vähän lieventävä asianhaara mutta jossain pelissä vielä muistetaan korjata tuo vääryys.)

7 tykkäystä

Tsemppiä siihen! Älä paina nappia.

1 tykkäys

Painan nappia. :radio_button: :chipmunk:

2 tykkäystä

Nyt on hienosti jo 19 peluria mukana. Ilmoittautuminen päättyy tänään klo 20.00!

6 tykkäystä

Saako joku vielä @Tilhi mukaan, niin 20 olisi mukava tasasumma.
Myös @iceman taisi tykkäillä edellisen pelin avauspostauksesta. Ei muuta kuin pelaamaan! :slight_smile:

2 tykkäystä

Tämä profiilikuvan vaihto oli nyt varmasti jo tulevan pelin taktikointia! :smiley:

3 tykkäystä

No olkoon menneeksi näin joulun kunniaksi :star2::sparkles: Paljon en kyllä joulukiireiltä ehdi osallistua :sweat_smile:

8 tykkäystä

Just aattelin tulla sanoon, että Tilhi vois kyllä lähtee mun kans tähän peliin sekoileen. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Kai se on tultava katsomaan, kuinka Nutin orkku taas munaa itsensä.

2 tykkäystä

Olen jo ratkaissut pelin.

Olen jo MJÄY tämän pelin :3

1 tykkäys

Huoh…