Yhteisöpeli XLIII: Tinglewood - peliketju

Ai niin täällähän on peli päällä. Nyt on semmonen määrä rooleja, että pitänee lämmitellä illasta pari kupposta glögiä ja käydä ajatuksella läpi, mitä täällä oikein tapahtuu. Onko roolien määrä (lukematta) uhka vai mahdollisuus? Mahdollisuus, ehdottomasti.

2 tykkäystä

Muista, että päähyvisten kuoleminen häviää pelin. Esiintulo on sen takia aina rajattu vaihtoehto.

Joo siis en sääntöjä noin niin kuin muutenkaan lukenut. Sen verran osui silmään, että on jotain “päähyviksiä”, mutta näidenkin merkitys selvinnee lukemalla aloitusviesti.

Pahiksilla on myös ylimääräinen yöpudotus, joka pudottaa ainoastaan päähyviksiä. Eli sekin on syy varovaisuuteen :crying_cat:

1 tykkäys

Juujuu, mielenkiintoista. Mutta kyllä me tämä joulu pelastetaan - pahikset vaviskoot kauhusta.

1 tykkäys

Minä olen kiltti kotikissa. Pahiksista mitään tietämätön. Yleensä se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa, joten olet itse tarkkailun alla.

1 tykkäys

Pommittaja johtaa siihen, että jonakin päivänä kuolee kolme pelaajaa. Hyvällä lykyllä saadaan pahis pois pelistä pommilla :joy_cat:

++Petri

3 tykkäystä

Tiedetään ainakin kuka käynyt Joulupukin salapullolla..

Oh, shit.. :poop:

1 tykkäys

Onkohan @Casperi ollut ikinä pahis? Osuiko kohdille?

Onneksi se on lyhyt.

1 tykkäys

Äänestystilanne
:cat: :mouse: :dog:
1 Nuti (000)
1 Ultraviolet (Tonza)
1 Tonza (Ultraviolet)
1 Petri (Mamyy)

Putoamassa on Nuti ensiksi saadulla äänellään. Ensimmäinen pelipäivä päättyy ylihuomenna klo 22.

1 tykkäys

Ei ananaksessa mitään vikaa ole sehän on hyvin monikäyttöinen hedelmä. käy pizzaan, keikauskakkuun,salaatteihin ja lähes mihin vaan , suklaaseenkin. Ja jos haluut pudottaa painoa niin ananas omassa liemessään apuun , purkillinen sitä suurimpaan nälkään ja mehut päälle niin suurin ruuan himo lähtee…

OUU, olen ihan himona suklaaseen kun vaan kuulenkin siitä puhuttavan . Korkeiden kolestreolien myötä on nykyään tyytyminen kuitenkin vaan vähäsokeriseen ja tummaan suklaaseen, Mutta toki jouluna voi herkutella myös vaikka taikasuklaalla kun kerran taikakaakaollakin :face_savoring_food:

1 tykkäys

Kissoja on liikaa, otetaas niistä hiljaisin tähtäimeen.

++Rixa

:musical_notes: Kaulin kaulin

Kaulin kaulin kaulin

Kaulin kaulin

Kaulin :musical_notes:

Meinaatko Pam pam Paulin taikakaulinta ?

1 tykkäys

Pandan tumma suklaa on yllättävän hyvää, en tosin osaa ottaa kantaa terveysvaikutuksiin :joy_cat:

Ananas sisältää proteiinia sulattavia entsyymejä. Syötkö sinä ananasta vai syökö ananas sinua :weary_cat:

Tämä kappale on itse sanoittamani ja säveltämäni. Mutta mainitsemasi laulu (latinaksi Kaulelis Paulelis) on kieltämättä yksi kaulinmaisimpia jouluhymnejä :christmas_island:. Völhön kaulimia ilahduttaa suurissa määrin että olet kuullut siitä :scroll:.