Yhteisöpeli XVIII: Aurinkomatka Pattayalle - ilmoittautuminen

Mä tuun myöhäisellä lennolla. Tai soutuveneellä. :wink:

2 tykkäystä

Tätä en kyllä allekirjoita vaikka olisin näkijä ja sinut hyväksi näkisin :rofl:

1 tykkäys

Eurokossu ja jalkapallo on jo rinkassa kalsareiden ja havaiji-paidan kaverina.

6 tykkäystä

Saatan kyllä joskus tehdä hyviksenä vähän vääriäkin ratkaisuja. Mutta niitä on joka pelissä alle kymmenen kappaletta. :slight_smile:

2 tykkäystä

@tp2 @Bilbo Jos lentokapteeni kysyy yöllä kolmannen osapuolen pelaajaa, niin mitä hänelle vastataan? Hyvis :+1: ?

Kapteeni saa vastaukseksi pahis :blush:

1 tykkäys

Älä aliarvioi curlinkia, se on hiano laji :grin: kyllä se peli tänään alkaa. Kaikki alkaa olemaan valmista.

1 tykkäys

Seppo saa tietää olevansa Seppo vasta ensimmäisenä yönä. Aluksi saa tietää olevansa tavallinen hyvis.

Ostin tänään pussin itämaisia wokvihanneksia ja tölkin Thaimaa-jugurttia, joten alan olla oikeissa tunnelmissa.

5 tykkäystä

Oikea asenne! :sunglasses: :+1:

1 tykkäys

Mää hommasin paketin pingispalloja

6 tykkäystä

Rooli on ollut jo hetken selvillä, mitä nyt?! Miksi ei mitään tapahdu?!

1 tykkäys

Kyllä se peliketju pian aukeaa. Siinä aloitusviestissä on pelinjohtajilla aina vähän kirjoittamista.

5 tykkäystä

Joo, mää oon vaan niin malttamaton. Kaikessa.

2 tykkäystä

Hetki menee kun saadaan kaikille ilmoitettua ja peliketju auki :sunglasses:

3 tykkäystä

Take your Time. Ei oo hoputusta, enemmän semmoista malttamattoman ja uteliaan lapsen kyselyä. :smile:

6 tykkäystä

Tykkäisin noiden äänestysten kanssa, että niissä olisi aina vaihtoehto Pelinjohtaja/Sivullinen tms., niin näkisi tuloksia äänestyksen aikana ilman, että täytyy varsinaisesti äänestää.

5 tykkäystä

Laitoin yv:llä kuvakaappaukset.

3 tykkäystä