Mä tuun myöhäisellä lennolla. Tai soutuveneellä. ![]()
Tätä en kyllä allekirjoita vaikka olisin näkijä ja sinut hyväksi näkisin ![]()
Eurokossu ja jalkapallo on jo rinkassa kalsareiden ja havaiji-paidan kaverina.
Saatan kyllä joskus tehdä hyviksenä vähän vääriäkin ratkaisuja. Mutta niitä on joka pelissä alle kymmenen kappaletta. ![]()
@tp2 @Bilbo Jos lentokapteeni kysyy yöllä kolmannen osapuolen pelaajaa, niin mitä hänelle vastataan? Hyvis
?
Kapteeni saa vastaukseksi pahis ![]()
Älä aliarvioi curlinkia, se on hiano laji
kyllä se peli tänään alkaa. Kaikki alkaa olemaan valmista.
Seppo saa tietää olevansa Seppo vasta ensimmäisenä yönä. Aluksi saa tietää olevansa tavallinen hyvis.
Ostin tänään pussin itämaisia wokvihanneksia ja tölkin Thaimaa-jugurttia, joten alan olla oikeissa tunnelmissa.
Oikea asenne!
![]()
Mää hommasin paketin pingispalloja
Rooli on ollut jo hetken selvillä, mitä nyt?! Miksi ei mitään tapahdu?!
Kyllä se peliketju pian aukeaa. Siinä aloitusviestissä on pelinjohtajilla aina vähän kirjoittamista.
Joo, mää oon vaan niin malttamaton. Kaikessa.
Hetki menee kun saadaan kaikille ilmoitettua ja peliketju auki ![]()
Take your Time. Ei oo hoputusta, enemmän semmoista malttamattoman ja uteliaan lapsen kyselyä. ![]()
Tykkäisin noiden äänestysten kanssa, että niissä olisi aina vaihtoehto Pelinjohtaja/Sivullinen tms., niin näkisi tuloksia äänestyksen aikana ilman, että täytyy varsinaisesti äänestää.
Laitoin yv:llä kuvakaappaukset.