Yhteisöpeli XXVIII - Escape from Viikinsaari - Peliketju

Voi, et ehkä tiedäkään miten se mieli hiljalleen muuntuu, kun ei voi muuta tehdä kuin ajatella ja miettiä puoli vuotta hiljaisuudessa. Tai ehkä tiedätkin, jos olet todella meikäläisiä. Olen rustannut muutamat runot vihkoonkin, odotas hetkinen… ai jai, näyttääkin jo olevan sekoittunut teikäläisen muistivihkojen joukkoon.

Älkää kertoko vartijoille, mut pihistin ruokalasta lusikan. Kuka haluaa auttaa pakoreitin kaivamisessa?

4 tykkäystä

Vankilan salil eka, salil vika.
Tulkaa vaikka koittaan, voi olla että penkkipunneruksessa varmentaja ole minä. Silloin puristetaan totuus ulos.

2 tykkäystä

Aikainen syyte, onko mitään perusteluja?

Minä en ymmärrä näistä sanaakaan, en ole koskaan edes kontinkieltä käyttänyt, ja tässä taitaa olla ihan uudet säännöt. Vai onko tämä sitä lekinkieltä?

3 tykkäystä

Paljonkin, tiedän jo kaikki vartijat. Helppo peli.

Vantakosmonki vaillamenki vanonki vaasiaunki? @CliffyByro vainakinanki. @Pasu vajanki @Helbendeerus vajonki vanhojavanki vartojapanki!

Jos tiedät vartijat, niin miksi minua syytät?

Vaenostihanhinki vasenki vanimenki!

Minulla on jo monta suunnitelmaa pakoreiteiksi tältä saarelta. Paljastan vasta pari harhautusreittiä, joita en aio käyttää.

Saaren itäpäässä on kätkössä donitsilauttoja. Niillä voi suunnistaa kuuttomana yönä Pispalanharjun suuntaan ja jatkaa sieltä jalkaisin eteenpäin uittotunnelia pitkin.

Tältä saarelta menee myös salainen kuopiolaisten lahjoittama uittotunneli Pirkkalaan. Miksi uittotunneli on veden alla? No siksi, että kuopiolaisten mukaan siinä voi uittaa uppotukkeja.

4 tykkäystä

Se oli vain herättelytägäys, ei kai puolen tunnin pelin jälkeen kukaan mitään tiedä. :sweat_smile:

Äläs sano, kai teillä vartijoilla on oma whatsapp-rinki kuitenkin?

1 tykkäys

Toivottavasti @Armas heitetään kohta taas eristykseen.

4 tykkäystä

Vartijan tuollaisen tietää.

Vartijahan

Vaniko-olki vamatänki vakinjonki vankkivinki vanuunminki? Vaanasinki vanonki vaksikanki vantaakunki, vaissajonkk valenonki vaikuisiällänianki Vaemessasunki vasunutanki.

Siksi siinä olikin kysymysmerkki :man_shrugging:t3:

Huom!

Omaa vankinumeroaan ei saa peliketjussa paljastaa. Se toimii vain tarinan kerronnassa!

10 tykkäystä

Jos selli on tehnyt minusta runoilijan, mitä on Armaalle tapahtunut!?

1 tykkäys

Nyt loppuu @Armas tuo vanki-kieli.

++Armas

5 tykkäystä