Siitä sitten valitsemaan.
@Jopeti mikäs tämä teidän liittonne Casperin kanssa on?
Olen sitä mieltä, että Casperi on pahis ja kapteeni on valinnut kaikki epäilyttävät pelaajat mukaan.
++Casperi
Siitä sitten valitsemaan.
@Jopeti mikäs tämä teidän liittonne Casperin kanssa on?
Olen sitä mieltä, että Casperi on pahis ja kapteeni on valinnut kaikki epäilyttävät pelaajat mukaan.
++Casperi
Tähän en voi muuta sanoa kun että todella toivon ettei näin olisi
Sinä tai Armas on sitten se toinen lenkki… Todennäköisesti.
Onko kykykin mennyt pahikselle?
Ei ole mitään liittoa. Casperi vaikutti hyvis itseltään ja hänellä oli hyvää pohdintaa. Enkä nyt suorilta kelkkaa käännä, mutta pidän silmällä.
Sinä mukaan lukien?
Mikä musta tekee taas erityisen epäilyttävän ?
Tässähän on myös se vaihtoehto aika isosti, että sinä, Ode ja Ultraviolet olette, tai kaksi teistä on pahiksia. Ekalla keikalla teitä oli liikaa, mutta nyt sopivasti.
Millä perusteella jätit itsesi pois? Teidän suunnitelma vaikuttaa nyt aika selkeältä.
Kumpi on Aras de Ganas, louskutin vai Helbendeerus?
Luonnollisesti, koska sain epäilyjä harteilleni.
@Petri aika kaukaa haettua?
Sillä perusteella, että tiedän roolini. Jos joku näkee pelissäni pahismaista niin en voi sille mitään.
Nopea reaktio epäilyyni.
Tämä rajaa aika kivasti. Sitten vain ääntä noihin.
Itse saan rajattua mielessäni vielä itseni pois, mutta se ei tietenkään onnistu muilta.
Ode, tp2, Ultra, Casperi, Tonza.
Pyöritellään sormea ilmassa ja tehdään näin: ++Ultraviolet
Jännä ratkaisu tuo Nellisin pudottaminen. Onkohan sitten niin, että Nellisin onnistui kaikkia todennäköisyyksiä vastaan valitsemaan 1. retkelle 2 tai 3 pahista? Ei kai.
Näin ollen mennään näin aamusta tällä:
++Casperi
Olen jopa aika varma, että nyt ollaan kiinni pahiksessa. Käyn kuitenkin vielä tämän pelipäivän aikana läpi edellisiä äänestyksiä, viestejä ja niin edelleen. Kapteeniehdokastani en osaa vielä päättää.
Ja tulevalle kapteenille on hieman enemmän dataa, kun voi valita nuo 6 seuraavalle reissulle näiden kahden joukon väliltä.
K+CliffyByro
Saat laskeskella numerot.
Voi Armas, Armas. Perustele. Seikkaperäisesti. Ennen kaikkea se, miksi et usko pahiksen olevan Casperi ja/tai Tonza.
Tästä olisi mukava kuulla aikanaan lisää. Sitä ennen kapteeni ainakin kohti lankkua.
++Casperi
En tiedä miksi pahikset olisivat Nellisiä äänestäneet kapteeniksi?
K+Nuti
Koska minua kukaan tuskin äänestää, niin mennään tällä.
Voi Kalervo, Kalervo: en, valitan. Joskus täytyy mennä vähemmällä omistautumisella ja pienemmällä pieteetillä. Jotain perustelua saattaa jossain kohtaa tulla, mutta ei kannata yllättäyä, jos mitään ei kuulu.
Itse kuulisin tämän mielellään heti. Casperi voi lyödä painetta kertomalla, kenelle kyvyn antoi. Nythän on olennainen riski siihen, että Casperi on pahis. Näin ollen kykykin voi olla pahiksella. Koska pahikset joutuvat valehtelemaan, on heille enemmän hyötyä pantata kykyä ja miettiä asioita. Kyvyn ollessa hyviksellä voisi kyvyn haltija vain kysyä jonkun epäilyttävän pelaajan heti ja kertoa tuloksen.
Mitä mieltä muut?
Koitetaanko tässä nyt kapteeni heittää helpoin perustein mäkeen?
Niin oli. Ja ihmettelen, miksi pahikset eivät tehneet sitä ensimmäisenä yönä, mikä tuntuisi heidän kannaltaan järkevämmältä.
Asia selvä.